Şimdi Ara

İnternetten kargo ile televizyon alırken nelere dikkat edilmesi gerekir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha önce her zaman bizzat gidip dükkandan televizyon almış, kurulumu kendi yapmış ve hiç sorun yaşamamış biri olarak ilk defa internetten kargo ile büyük ekran televizyon satın almayı planlıyorum. Fakat şikayet sitelerinde, forumlarda..vs gördüğüm kadarıyla çok fazla şikayet, iade işlemi var televizyonlarda. Sorum şu;


    İnternetten televizyon alırken, aldıktan sonra, kargoyu teslim alırken, kurulum aşamasında (anladığım kadarıyla servise kurulum yaptırılıyor kutuyu açmadan) potansiyel sorunları minimuma indirmek için tam olarak nelere dikkat etmem gerekiyor?


    Eğer bir problem çıkarsa, iade işlemlerinin çok sancılı olduğu fikrindeyim okuduklarımdan sonra. Gerçekten süreçle uğraşacak hiç zamanım yok o yüzden işi baştan sıkı tutmak istiyorum.

    (Alışveriş yapmayı planladığım yer Vatan bu arada)




  • Öncelikle kargo kapınıza geldiğinde tv’ nın kutusunda hasar var mı yok mu iyice inceleyiniz, eğer kutuda hasar var ise kesinlikle kargoyu teslim almayın geri gönderin. Yanlışlıkla ve dalgınlıkla hasarlı kutuyu almış iseniz hemen fotografını çekip aldığınız yeri arayarak hasarı bildiriniz ve orada bir kaydınız bulunsun, servis kuruluma geldiğinde durumu söyleyin ve kutu açıldığında tv de hasar varsa servis raporunu tutturun ve akabinde almış olduğunuz firmaya mail atarak değişim isteyiniz, buradan sonra en önemli adım tv yı almış olduğunuz firmanızın genel merkezi ile iletişime geçerek bulunduğunuz bölgedeki firmanızın mağazasına tv nızı iade ederek değişimi genel merkezden ısrarla onaylatınız ve kısa sürede yenisi kapınıza gelsin. Sık sık arayarak işleminiz takip ediniz arayacaklar diye beklemeyiniz.

    Not:Hasarlı kutu ve içerisinden çıkan ekranı kırık tv nın değişim süreci tarafımca yaşandığı için yardımcı olabilmek amacıyla paylaştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutcrbc

    Öncelikle kargo kapınıza geldiğinde tv’ nın kutusunda hasar var mı yok mu iyice inceleyiniz, eğer kutuda hasar var ise kesinlikle kargoyu teslim almayın geri gönderin. Yanlışlıkla ve dalgınlıkla hasarlı kutuyu almış iseniz hemen fotografını çekip aldığınız yeri arayarak hasarı bildiriniz ve orada bir kaydınız bulunsun, servis kuruluma geldiğinde durumu söyleyin ve kutu açıldığında tv de hasar varsa servis raporunu tutturun ve akabinde almış olduğunuz firmaya mail atarak değişim isteyiniz, buradan sonra en önemli adım tv yı almış olduğunuz firmanızın genel merkezi ile iletişime geçerek bulunduğunuz bölgedeki firmanızın mağazasına tv nızı iade ederek değişimi genel merkezden ısrarla onaylatınız ve kısa sürede yenisi kapınıza gelsin. Sık sık arayarak işleminiz takip ediniz arayacaklar diye beklemeyiniz.

    Not:Hasarlı kutu ve içerisinden çıkan ekranı kırık tv nın değişim süreci tarafımca yaşandığı için yardımcı olabilmek amacıyla paylaştım.

    Çok teşekkürler cevap için, aklımda bulunduracağım





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.