Şimdi Ara

CAT6 Kablo ve SNR marjin hakkında sorum var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Adsl kullanıyorum, 3 yıldır ilk fotoğraftaki gibi hızlar alırken kopma yaşamıyordum ama bu sene kopmalar yaşamaya başladım 1 senedir uğraşıyorum. 8 mbps e sabitledikleri zaman snr marjı yükseliyor ve kopmuyor.
    1) Evin girişindeki yerden modeme kadar cat6 kablo çeksem snr marjında yükselme olur mu?
    2) Bir de evin girişinde ankastre yok her dairenin kabloları orada açıkta rastgele duruyor, cat6 kablo alınca bir ucunu bıçakla açıp bağlayabilir miyim? CAT6 Kablo ve SNR marjin hakkında sorum var CAT6 Kablo ve SNR marjin hakkında sorum var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Bir miktar iyileşme olur ama sorun çözülmeyebilir. Hat zayıflamanız 23 DB yani santral mesafeniz yaklaşık 1250 metre. Bu kadar uzun kablodaki her ek yeri hattınızı kötü etkiliyor. Önce modeminizi bina girişinden hatta bağlayıp kontrol ettirin. Eğer gene aynı değerleri görürseniz bina tesisatında sorun yoktur. Ama Bina girişinde çok daha iyi değerler görürseniz o zaman değiştirirsiniz.

  • Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan sık sık kopma sorunu statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Turktelekom sikinti yok demis, hizimi 8 e sabitlediler gecistirdiler. Napalirim ki?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alperbeta kullanıcısına yanıt
    Kontrol edebilmem için konunun linki ile birlikte oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • İlk önce binanıza ufak bir kutu koydurup o açıkda olan kabloları düzenlemeniz gerekli. Cat6 kalo çekerek çok daha iyi sonuç alırsınız.Dairenizdeki kabloların kalitesi bile hızınızı kopmanızı ve pink sürenizi etkiler.


    Daha öncesinden böyle bir sorunla karşılaşıp Apartmanın ve dairenin iç tesisatını cat 6 kablo ile değiştirdim. Yaklaşık 20m cat6 kablo kullandım. SOnrasında Superonline adsl hattım ve yeni bağlanaak vdsl türknet vardı.


    Eski tesisatımda aldığım pink süreleri 50-80 arası idi ve cat 6 ile pink sürem superonline adsl 16-25 vdsl de ise 5-10 arası oldu.


    Yanlız cat 6 kablonun aparmanın girişindeki kablo bağlantısını çok iyi izole edilmesi gerekli. Şu an fiber kullandığımdan cat6 tesisatı söktürdüm.


    Bu konu hakkında fotoğraflı bir çalışmam vardı turknet cevaplarında ama bulamadım.

  • alperbeta kullanıcısına yanıt
    10 gündür aynı durumdayım hocam. 108 tl karşılığında gelip kontrol edelim diyorlar. Gündüz sorun olmayan nette akşam yoğun kullanım saatlerinde snr artıyor ve netten düşüyorum. Ama ne hikmetse gündüz sorun olmayan iç tesisat akşam sorun çıkarıyor! Kaldı ki modeme direkten eve gelen kabloyu bağlıyorum. Arada ekstra hic bisey yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kimyagERdem kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda teknik uzmanlarımız sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Takip ediyorsunuz teşekkür ederim. Dün direkteki dağıtım kutusuna çıkıp baktım ve kapağı açıktı. Muhtemelen başka biri müdahale etmiş ve kapağını açık unutmuş. TT ekipleri kapağını açık unutup gitmez. Kapağı açık olduğu içinde oksitlenme meydana gelmiş maalesef. Müdahale yetkim olmadığı için kapağını kapattım sadece.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kimyagERdem kullanıcısına yanıt
    Bu durumu teknik uzmanlarımıza ilettik. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerine bu durumu iletecektir. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.