Şimdi Ara

AMD FSR teknolojisi ilk defa bir PS5 oyununa uygulandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • AMD FSR teknolojisi ilk defa bir PS5 oyununa uygulandı



    Son yama notlarında Arcadegeddon geliştiricileri, yalnızca PC sürümününe değil, PlayStation 5 platformuna da AMD FSR desteği alacağını açıkladı. Sony, AMD FSR'nin PS5 platformuna uygulanacağını hiçbir zaman açıklamadı. Öte yandan Microsoft, XBOX Oyun Geliştirme Kitlerinin artık AMD FSR kitaplıklarını içerdiğini ve oyun geliştiricileri tarafından çok daha hızlı bir şekilde uygulanabileceğini topluluğa bildirdi.



    FSR'ye ek olarak, PlayStation 5 sürümünde varsayılan olarak TAAU etkin bir şekilde çalışıyor. TAAU,Unreal Engine'in bir parçası olan Geçici Örtüşme Önleme Örneği olarak karşımıza çıkıyor. TAAU, daha keskin görüntüler için daha iyi bir yakınsama sunuyor ancak daha yüksek çözünürlüklerde daha fazla işlem gücü gerektiriyor. Arcadegeddon geliştiricileri her iki teknolojiyi birleştirerek hem görüntü kalitesini hem de performansı artırmanın bir yolunu bularak bir ilke imza attılar.



    Ayrıca Bkz.Sıvı soğutmalı referans tasarım Radeon RX 6900 XT test edildi



    Oyuna ait yama notları ise şu şekilde;



    AMD FSR 1.0 eklenedi




    • PS5 - AMD FSR 1.0 + TAAU hibrit ölçekleme eklendi

    • PC - AMD FSR 1.0 ve TAAU ayar menüsü eklendi



    Giderilen hatalar




    • [PC]  Görüntü ayarları menüsüne maksimum kare hızı özelliği eklendi

    • [PS5] Tek oyuncu modunda PS+ zorunluluğu kaldırıldı

    • Doku işleme havuzu optimize edildi

    • Arayüzde değişiklik yapılmamasına rağmen, ayarları kaydet seçeneği çıkma problemi giderildi.

    • Bölüm sonu canavarı ekranında arayüzün yüklenmeme sorunu giderildi

    • Arayüz bilgilerinin kaybolması problemi giderildi




    Kaynak:https://forum.arcadegeddon.com/index.php?/topic/101-patch-notes-013/



  • Bu nesil ilginç geçiyor. Xboxta acayip bi pazarlama stratejisi var sony ise böyle şeyleri niyeyse hiç takmıyor duyurmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Klasik japonlar işte..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Melkor

    Bu nesil ilginç geçiyor. Xboxta acayip bi pazarlama stratejisi var sony ise böyle şeyleri niyeyse hiç takmıyor duyurmuyor.

    Sony'de sanki Intel gibi bir monopoli zehirlenmesi var gibi geldi bana.

  • AMD'nin yeni özelliklerinin PS5'de olmayacağını düşünenlere iyi kapak olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mettzell -- 26 Mart 2022; 11:41:35 >
  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Çünkü geçen nesilde elde ettikleri başarıyı bu nesilde de devam ettirebileceklerini sanıyor olmalılar. Halbuki böyle özellikler hariç olarak bir çok şey beni Xbox almaya itiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2.0 niye kullanmamışlar

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.