Şimdi Ara

İnsanlar Neden CABRİO Araç Almıyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dikkat ettimde trafikte Cabrio araç çok az, az olmasını geçtim rağbette az satışlarda. İnsanlar neden bu kadar az cabrio araç alıyor? Hadi aile babasını anlarım almaz ama gençler bile çok yönelmiyor.


    Adam gidiyor f30 bmw alıyor ama 2 serisi cabrio veya a3 cabrio gibi bir aracı almıyor. Aynı fiyatlar sonuçta. Gençler hava atmayı seviyor, peki cabrionun havası daha fazla olmasına rağmen neden almazlar sizce?




  • Cabrio araç sahibi arkadaşlarım ve onlarla yaptığım seyahatlerle söyleyim;

    Cabrio arabayı sonbahar kışın unut bi kere . Sonbahar kışın o tente full kapalı mecbur, buda cabriosuz araçlardan farksız yapıyor. Açıpta o soğukta gezmek akıl işi değil.

    İlkbahara gelelim. İlkbaharda aniden yağmur bastırma gibi durumlar olabiliyor buda 1 yorar 2 yorar 3 yorar sonra her defasında bunu mu kapatıcam mı dersiniz bıkarsınız kenara çekip beklemekten. İlkbaharın 1-2 ayı sadece tam serin ve güneş kavurucu olmadan geçiyor. 1-2 ay cabrioyla gezmeye kabul

    Heh şimdi cabrio = yaz diyelim. Ama iş öyle değil . Yazın öğlen 12-1 gibi çıktın diyelim arabayla. Hadi sıkıyosa o tenteyi aç bakalım nem mi dersin, hadi karasaldasın güneş tepene tepene sıcak çarpa çarpa gezmeye çalışmak mı dersin bunlarıda unut. Yazın gündüzde açılmaz cabrio (ha yazı bile serin olan bi ildesindir rüzgar sıcak esmiyordur anlarım. Ama böyle illerde bile cabrio araç sevdalısı olan bi halk yok)

    Bide cabrio arabayla 70-80-90 km ve üst hızlarda sürüş yapmak tam bi rüzgar kasırgası demek. Araç kullanırken insan kendini konforda ve sessiz bir şekilde konumda ister. Cabrioyla hızda yapamıyorsunuz çünkü harıl harıl rüzgar vuruyor karşınıza. Bence benlik değil

    Bide benim düşüncem cabrio açık giderken kendimi güvende hissetmiyorum. Direk dışarıyla bağlantılısınız. Dikkat çekicem derken psikolojik bi tatlı baskı hissettiriyor. Araba kullanırken insan ne kadar izoleyse o kadar güvende sürüş yapabiliyor bence.

    Cabrionun tek olayı;

    Akşam
    Hava yeterince ılık/sıcak
    Düşük şehir içi ara sokak ve caddelerinde seyretmek.

    Buda cabrio arabayı ihtiyaç değil sırf hava basmak amacı yapıyor. Buda şahsen genç biri olarak baya beni bile mantıksız kılıyor bence.

    Coupe arabaya 4 kapılıya hatchback ve sw ye %100 ok. Ama cabrio benim için no
  • İnsanlar almadan satmayı düşünüyor bu ülkede zarar edermiyim algısı yüzünden cabrio coupe olayı bitti bu ülkede.Sıfır egeacılar virüs gibi yayılıyor.
  • aynen mecburen ikinci eli düşünmek zorunda kalıyorsun. ya da satarken hızlı paraya dönsün diye düşünüyorsun. nakit yoksa acil ihtiyaç anında önce arabayı satıp nakite çevirirsin. ev araba kadar hızlı nakite dönmez.

  • cabrio aracın piyasası yavastır,ocak ayında satman gerekiyor diyelim,kimse yanaşmaz,ama yaz başı gibi meraklısı çok olur 

  • Cabrio araç sahibi arkadaşlarım ve onlarla yaptığım seyahatlerle söyleyim;

    Cabrio arabayı sonbahar kışın unut bi kere . Sonbahar kışın o tente full kapalı mecbur, buda cabriosuz araçlardan farksız yapıyor. Açıpta o soğukta gezmek akıl işi değil.

    İlkbahara gelelim. İlkbaharda aniden yağmur bastırma gibi durumlar olabiliyor buda 1 yorar 2 yorar 3 yorar sonra her defasında bunu mu kapatıcam mı dersiniz bıkarsınız kenara çekip beklemekten. İlkbaharın 1-2 ayı sadece tam serin ve güneş kavurucu olmadan geçiyor. 1-2 ay cabrioyla gezmeye kabul

    Heh şimdi cabrio = yaz diyelim. Ama iş öyle değil . Yazın öğlen 12-1 gibi çıktın diyelim arabayla. Hadi sıkıyosa o tenteyi aç bakalım nem mi dersin, hadi karasaldasın güneş tepene tepene sıcak çarpa çarpa gezmeye çalışmak mı dersin bunlarıda unut. Yazın gündüzde açılmaz cabrio (ha yazı bile serin olan bi ildesindir rüzgar sıcak esmiyordur anlarım. Ama böyle illerde bile cabrio araç sevdalısı olan bi halk yok)

    Bide cabrio arabayla 70-80-90 km ve üst hızlarda sürüş yapmak tam bi rüzgar kasırgası demek. Araç kullanırken insan kendini konforda ve sessiz bir şekilde konumda ister. Cabrioyla hızda yapamıyorsunuz çünkü harıl harıl rüzgar vuruyor karşınıza. Bence benlik değil

    Bide benim düşüncem cabrio açık giderken kendimi güvende hissetmiyorum. Direk dışarıyla bağlantılısınız. Dikkat çekicem derken psikolojik bi tatlı baskı hissettiriyor. Araba kullanırken insan ne kadar izoleyse o kadar güvende sürüş yapabiliyor bence.

    Cabrionun tek olayı;

    Akşam
    Hava yeterince ılık/sıcak
    Düşük şehir içi ara sokak ve caddelerinde seyretmek.

    Buda cabrio arabayı ihtiyaç değil sırf hava basmak amacı yapıyor. Buda şahsen genç biri olarak baya beni bile mantıksız kılıyor bence.

    Coupe arabaya 4 kapılıya hatchback ve sw ye %100 ok. Ama cabrio benim için no
  • Cabrioya binince küfür ediyorlar hocam duyuyorsun hepsini tenteyi açınca hoş olmuyor. Şaka yaptığımı düşünebilirsiniz ama ciddiyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9DB7A8DFB -- 16 Temmuz 2021; 23:17:23 >
  • Ben cabrio araca binince züğürt ağa da ki şener şen’in domates dediği sahnede ki gibi hissediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 16 Temmuz 2021; 23:24:32 >
  • Cabrio araç sahibiyim.
    Cabrio alan kişi, aracı sattığında ne kadar eder diye düşünmez. Ve aldı mı öyle bir iki yıl içinde de satmaz. Arabada kar zarar hesabı yapan kişi Cabrio almaz zaten.
  • Cabrio cok sorunlu bir karoserdir

    Oncelikle cabrio versiyonlarin yapisal dayanimi, cabrio olmayanlara gore yari yariyadir. Tavan olmadigi icin govde torsional stiffness.i yeri boylar. Kaza aninda guvenlik duser, virajlarda govde cok esner

    Takla aninda, rops rool over protection system barlari olsa bile cok guvenli degildir

    Aracta ruzgar sesi cok yukselir

    Sunroof-cam tavanlarda bile su izolasyonu sikintilidir. Cabriolardaki sorunlari siz dusunun


    Gereksiz bir luks oldugunu dusunuyorum
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    param olsa bi bmw alırdım ben. ama tenteli değil ne diyolardır unuttum kapanınca normal kaporta gibi oluyor hani onlardan.

  • 3-4 farklı cabrio aracımız oldu soft top(tente), hard top(metal). Hepsinde sızdırma sorunları oldu. Hidrolik sorunları oldu, sıkışma sorunları oldu üstünü kapatamayıp örtü serdiğimiz oldu. Tabii ki son model değildi hiçbiri.


    Kapalı garaj olduğu için sorun olmuyor ama arabayı kullanıyorsun park ediyorsun bazen ara sokaklara park ediyorsun veya caddeye park ediyorsun ama yukarıdan izmarit düşüyor. Bir tane şizofren manyak anahtarı taktırıyor, bıçak taktırıyor.


    Yazın bile hava güzel diyorsun ama fena yanıyorsun öyle böyle değil. Kışın veya sonbahar zaten açamıyorsun.


    Genelde akşam saatlerini kovalayacaksın güneş batmasına yakın veya battıktan sonra. O zaman keyfi başka oluyor. 90 veya 110'a kadar o kadar sorun olmuyor. Rüzgar manyağı olmuyorsun ama izole sürüş = güvenlik buna katılırım.

  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    hard top ta tenteler gibi sızdırma su alma dışında sorun oluyor mu peki kapalıyken. ses, sıcak vs

  • quote:

    Orijinalden alıntı: büdünün kaşı

    hard top ta tenteler gibi sızdırma su alma dışında sorun oluyor mu peki kapalıyken. ses, sıcak vs

    Yok belirli hızlara kadar hiç sorun olmuyor. Sıcak olarak hiç fark olmuyor yani normal araç gibi kapanınca.

  • ben düşünüyordum bir ara cabrio ama tente masrafı birde yağmurda su alma sıkıntıları felan duyunca çekindim biraz

  • cabrionun derdi de keyfi de başka

  • bez tenteli arabaya türkiyede binilmez. birinin kafasına eser çıkarır çakıyı keser atar . onları eledin geriye kalıyor hard-top kasalar . onlarında fiyatları akıllara zarar . bide böyle 308 in 2012 sonrası son kasası biri denk getirdiyse burnundan kıl aldırmaz . bu facebooktaki gruplarada falan hiç girip bakmayın. kurtlar sofrası al-satçı tayfa mekanı binici mekanı değil oralar . kışın soğuk hava mevzusu içinde diyeceğim şu ısıtmalı koltuk, direksiyon, enseden sıcak hava üfleme bunların olduğu arabayla kışın ortasında rahat rahat üst açık gezilir

  • Miami'de olsaydık alırdık... 

  • Ortadoğuda aylık 500 dolara çalışanlar için üretilmiyor hemen yorum yapmışınız.
  • Hardtop olarak bir tane alınabilir. Tabi öyle bir para olacak ki, iş için kullandığın arabanın yanında, günlük eşinde araba olacak, üstüne bir de hafta sonu gezmelik cabrio olacak ki bu 3 arabanın maliyetini karşılayabilir bir para kazanman lazım. Dümdüz bir Leon bakımı, mtv, sigorta, kasko bile yıllık 8 bini buluyor..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1C9B63C59

    ben düşünüyordum bir ara cabrio ama tente masrafı birde yağmurda su alma sıkıntıları felan duyunca çekindim biraz

    Tente masrafı nedir hocam? Bazı arkadaşlar demiş ikinci eli satışı düşünüyor diye. İyide gençler böyle birşey düşünmüyorki tek amaçları hava atmak. Adam gidiyor 3.20i f30 bmw alıyor aynı fiyata audi a3 cabrio veya 2 serisi cabrio almıyor. İlginç geliyor bana.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.