Şimdi Ara

Asus SMS Infocomm Yetkili Servis Sorunu…

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bu konu hakkında mağduriyetimi nereye bildirebilirim? E-devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvurmam yeterli olur mu ? Davamı açmalıyım ?Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler.


    Asus Türkiye yetkili servisi olan SMS İNFOCOMM tarafından Asus GX502GW laptop bilgisayarımın anakartına sıvı metal macun sızdırılmıştır.  (Thermal Grizzly Conductonaut 73w) 


    Bir ay önce laptopumun yetkili serviste batarya değişimi yapıldı. Servisten thermal macunların sıvı metal macun ile değiştirilmesini rica ettim. Bana sıvı metal macunun benim onlara göndermem gerektiğini bu işlemide 108tl karşılığında yapabiliceklerini söylediler. 


    Bir ay sonra laptopumu ekran arızası için tekrar yetkili servise gönderdiğimde kutu içerisine (Thermal Grizzly Conductonaut 73w)  sıvı metal macun ve kağıta yazılmış not bıraktım. 


    Yetkili servis kendi dikkatsizliğini, hatasını yetki dışı işlem yapılmıştır diyerek kapattı. İşlem öncesi kendilerini yazılı not bırakarak iki kez uyarmıştım. Malesef korktuğum başıma geldi. Yetkili servis sıvı metal macunu anakartıma sızdırarak anakartımın arızalanmasına sebeb olmuştur. 


    Ben onlara sadece ekran paneli arızası olan çalışır vaziyette laptop gönderdim ama onlar sıvı metal macunu anakarta sızdırdıkları için anakarta zarar vermişlerdir. 


     Kesinlikle bu hata yetkili servise aittir. Benden 15,208tl anakart ücreti istediler kabul etmedim. Çünkü bu hatayı  yetkili servis sms infocomm yaptı. 


    Bir hafta önce ups kargo ile laptopumu bana gönderdiler ama  yetkili servis adresi yanlış yazdığı için halen laptop bana ulaşmadı. 

      

    Asus Türkiye tarafımı arayıp bu konu hakkında beni bilgilendirdiğinde şok yaşadım. Asus Türkiye’den fotoğraf istedim onlarda servisten istedi.  Bana gönderilen fotoğrafı gördüğümde bir kez daha şok oldum. 


    Dikkat ederseniz sıvı metal macunun kutusundan  çıkan kulak çöpüne benzer aparatı kullanmışlar gönderdikleri fotoğrafta görünüyor. Ben onlara kullanılmamış şekilde gönderdim. 


    Asus’un bu konu hakkında inceleme başlatmasını ve laptopumun onarılmasını rica ediyorum.

    Asus SMS Infocomm Yetkili Servis Sorunu…


    Asus SMS Infocomm Yetkili Servis Sorunu…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AliveFoto -- 18 Temmuz 2021; 20:10:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Tecrübeli arkadaşların önerilerini bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E-Devlet'ten Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun hocam. Oradan karar çıkması 6 ay kadar sürebiliyor. Hatta benim başvurumda 8 ay sürmüştü. Bir de İngilizce olarak Asus Global'e durumunuzu anlatan bir mail atabilirsiniz. Eğer Hakem Heyeti'nde istediğiniz karar çıkmazsa Tüketici Mahkemesine başvurmanız gerekiyor. Çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çok üzücü bir durum. Maalesef yapabileceğiniz pek bir şey yok. Tanıdık bir avukata danışın bence.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.