Şimdi Ara

n11 iade süreci bilgi rica ediyorum

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • oglana bir tablet almak icin n11 den siparis verdim ama saticinin ürün sayfasindaki en erken 8 temmuz kargo yazisini gorünce ayni gece iptal talebinde bulundum saticinin gereksiz yere kargo vs islerine girmeden süreci iptal ederek islerin hizlanmasini istedim. sonrasinda sorular bolümünden almaktan vazgectigimi ve iptal baslattigimi belirttim. satici tarafiniza donülecektir tarzi bir mesaj atti ihtimal copy paste bir mesajdi. aradan ctesi ve bugun pazar günü gecti n11 724 destege de belirttim iptal istiyorum bilginize diye. simdi sordum tekrardan n11 destek diyorki satici kargoya verdik demis ve iptali red etmiş. işin güzeli ortada kargo bilgisi vs de yok muhtemelen yarin bile isteye ptesiye kargoya verecek satici üc gündür iptal dedigim ve talep ettigim halde.


    simdi ne yapmam lazim bu ürünü bunlardan almak istemiyorum kargocu gelince ürünü teslim almayip sistemden kargoyu almayacagim seklinde secin diyor n11 destek. magdur olmadan bu süreci nasil bitiririm arkadaslar. yani adam kargoya vermesin iptal edin dedigim halde verdim demis ama vermedi bence. ne yapip sorunsuz parami iade alabilirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gzegen -- 4 Temmuz 2021; 20:32:34 >



  • n11 doğru söylüyor, kargo geldiğinde kabul etmezseniz otomatik iade olur zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JustBeHappy -- 4 Temmuz 2021; 20:34:13 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JustBeHappy

    n11 doğru söylüyor, kargo geldiğinde kabul etmezseniz otomatik iade olur zaten

    peki saticinin kargo elimize ulasmadi diye bir sıkıntı yapma durumu olur mu

    ben üstüme düseni yapacagim kargocu getirince almiyorum diyerek sistemden almadim secenegini sececegim.

  • Hayır sıkıntı yapma durumu olamaz. Kargoyu geldiğinde kabul etmemek bütün işinizi çözecektir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kargoyu kabul etmeyeceğinizi de ayrıca mesaj olarak atabilirsiniz belki vazgeçer. Ama arkadaşın da belirttiği gibi, teslim almazsanız sorun kalmaz, kargo geri gider ve kargo takip sayfasında da teslim alınmadan geri gittiği belli olur. Evdekilere mutlaka bilgi verin, yanlışlıkla teslim alınmaması konusunda. Ha olur da bir iekilde teslim oldu, komşu vs. O zaman da hiç açmadan iade başlatırsınız. Sıkıntı çıkarsa da hakem heyeti ile işi çözersiniz ama bence iş o noktaya gelmeyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamamdir kargocu gelince ürünü teslim almayacagim diyecegim o zaman insallah pürüzsüz cozülür.

  • Tamam ürünü kabul etmeyince iade olacak ama sizin bu zaman kaybınız ne olacak? Bu süre içerisinde paranız elinizde olmayacak. N11 desteğe bağlanın ve satıcıya kargolatmadan iptalin teyitini soru cevaba yazdığınızı söyleyin. Ayrıca desteğe ben neden zaman kaybediyorum diyin bir sonuç çıkmasını talep edin. Zorla ürün gönderiyorlar diye tüketici hakem heyetine başvurmakla tehdit edin (kötü niyetli bir tehdit değil). Hakkınız var burada, arayın. Siz zaman kaybetmek zorunda değilsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trgtyt -- 4 Temmuz 2021; 22:30:33 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trgtyt

    Tamam ürünü kabul etmeyince iade olacak ama sizin bu zaman kaybınız ne olacak? Bu süre içerisinde paranız elinizde olmayacak. N11 desteğe bağlanın ve satıcıya kargolatmadan iptalin teyitini soru cevaba yazdığınızı söyleyin. Ayrıca desteğe ben neden zaman kaybediyorum diyin bir sonuç çıkmasını talep edin. Zorla ürün gönderiyorlar diye tüketici hakem heyetine başvurmakla tehdit edin (kötü niyetli bir tehdit değil). Hakkınız var burada, arayın. Siz zaman kaybetmek zorunda değilsiniz.

    aynen gereksiz stres + zaman kaybina ugruyorum satici art niyetli zira aldikdan bi kac saat sonra vazgectim ve ctesi pazara denk geldi kargoya vermedik dedi ama simdi destek vermis kargoya diyor yalan soyluyor bariz kargo verilme gününe bakilinca muhtemelen yarin olacak yani ispatida kolay adamlar cevap dönecegiz diyip dönmedi o kadar iptal istiyorum diyip talep ettigim saticiya ve n11 destege bilgi verdigim halde hala kargo verilmis diye iptali red etmisler ortada kargo takip no da yok ilginc bir durum aleni saticinin oyununa göz yumuyorlar gibi. sizin dediginizi yapayim diye aradim haftaici calisiyor cagir merkezi nosu anonsu geldi kaldi sabaha bakalim ne olacak

  • gzegen kullanıcısına yanıt
    Bakalım...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba gzegen ,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

  • n11 N kullanıcısına yanıt

    Ne kadar yapmacık hareketler. Adamın sorununu firma olarak çözmeniz gereken zamanda çözmüyorsunuz da forumdan yazışarak mı çözeceksiniz? Çok ilginç gerçekten. Kişisel olarak üstünüze alınmayın lütfen, kurumsal kişiliğinize atıfta bulunarak yazıyorum.

  • malesef hala devam ediyor sürec


    sabah satici mesaj atmis iptal talebi kabul edildi bakiyorum sistemde hala onaylandi gorünüyor oysaki iptal talebi secmistim yeniden iptal sectim bende


    satici iptal ettim dedigi halde herhangi bir iptal yok yani


    sonrasinda aradigim 0850 ..... nolu müsteri hizmetleri sizi arayacagiz ilgilenip dedi saat 10da ama su an saat 18 ver arayan soran arayan yok

    ücret iadesi yok anlamadim gitti


    kac gündür ugrasiyoruz ortada bir netice yok

  • kargoyu almadan gerı gonderdıysen ve satısı onaylamadıysan paranı gerı ıade alacaksın zaten. menude ıptal veya ıade seceneklerın yok mu sıparıslerım menusue baktığın yerde bu seceneklerın olması lazım

  • iptal secenegi var ama satici red ediyor isine gelmeyince red ettigi halde ben iptali onayladim demis ama onaylamadigi icin iptali yeniden iptal talebi actim saticinin keyfine kaliyor yani

    ayrica n11 saticiya ulasip sorunu cozecegini belirtip sonrasinda saticiya ulasamadigini soyluyor (tel nosu var herseyi belli olan bir satici) koskoca kurumsal n11 diyor bunu


    inceleyecegiz bekleyin diyor sadece.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gzegen -- 5 Temmuz 2021; 18:25:11 >
  • Saka gibi ya saticiya neden iptali onaylamiyorsunuz diyorum size donus yapılacaktır yaziyor dönen yok
    N11 aradı çözüp size döneceğiz diyor hala iptal yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gzegen -- 6 Temmuz 2021; 9:44:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vay arkadas olaya bak tam adamlarina denk gelmisim benimde sorun yasadigim bu kirmizielma


    https://forum.donanimhaber.com/11-11-kandirmacasi-ve-dolandiricilik-n11-kirmizielma-lg-ceva-icerir-iade-geldi--146704661



    www.sikayetvar.com
    Csm Ev Ürünleri Hasarlı Ürününü Geri Almıyor!
    https://www.sikayetvar.com/kirmizi-elma/csm-ev-urunlerihasarli-urununu-geri-almiyor


    Adem Helvacıyoutube
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: https://www.youtube.com/channel/UCqkRBGG8n8toqYhHhM-Wt7g/join Yasal bir süreci kazanmış olan vatandaşın ricası ve bana ulaştırdığı resmi bilgi belgeye istinaden diğer vatandaşlar mağdur olmasın diye çekilmiş videodur. Mehmet Çoprak isimli tüketicinin, akrabası adına takip ettiği Tüketici Hakem Heyeti dosyasının kendi lehlerine sonuçlanması neticesi firmanın halen üzerine düşeni yapmaması, telefonlara çıkmaması, tüketici sorununu çözmemesi üzerine bu video çekilmiştir. Vatandaş DİKKAT!!! Videoda adı geçen firmanın bir tüketiciye yaşattığı mağduriyet konusunda sizleri bilgilendiriyorum. N11 den GİTTİGİDİYOR dan, TRENDYOL dan, HEPSİBURADA dan satış yapan bu firma ve bunun gibi firmalara çok dikkat edin.
    https://www.youtube.com/watch?v=K250keHLTlo


    aradikca cikiyor netten bakalim nasil kurtaracagim parami

  • satici adam bugun cozecegiz dedi ama cözmedi vay arkadas n11 e bak kimleri satici yapiyor yazik vallahi


    #n11iptalistiyorum satıcınız siparişimi iptal etmiyor ücret iadem yapılmıyor acil destek acil çözüm




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gzegen -- 6 Temmuz 2021; 21:23:50 >
  • İade biraz sürebilir. Ben böyle bi siteden bir şey almıştım, sonra vazgeçtim iadesi 38 gün sonra geldi. Ama artık bu kadar sürmüyor sanırım. 5 günde falan hallolur.

  • hocam iade degil ürün kargolanmadan iptal istedim herhangi bir ürün gelme geri donmesi olmadi satici sadece iptal talebini kabul edecek o kadar 1 kez iptal ettim dedi ama etmedi bugun de gün icinde çözecegim dedi ama bisi cikmadi acik acik oyalaniyoruz.

  • 1 temmuz 7 temmuz sonunda iptal ettiler.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.