Şimdi Ara

Çözülemeyen kayış problemi Renault Kango

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2004 model 1.5 dci Kango araçta kayış sorununu çözebilen usta bulamadık

    İlk başta bi usta yan sanayi gergi ve kayışı değişti 2 hafta sonra gergi de pert oldu sonra orjinal gergi aldık 3-4 katı para verip kayışı değiştirdik yine olmadı.

    Orjinal kayış taktık yine olmadı en babası 1 ay anca gidiyor.

    En son geçen ay değiştirdik yine ötmeye başladı.

    Renault ustasına götürüyoruz bu araçtan bende de vardı çözemedim bu sorunu dedi çözümü olmayan sorun mu olur. Klimalı versiyonlarında bu sorun yok ama klimasız gergili olduğu için galiba ses yapıyor hem şoförü hem de çevreyi rahatsız eden bir ses

    Benzer sorunu yaşayıp çözüme ulaşanlar oldu mu ? Nasıl çözdünüz ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • kütüğe bakıldı mı? V kayışıdır herhalde sağdan soldan sıvı sızıntısı yoksa kütük ve bağlı olduğu kasnaklar dışında pek arıza ihtimali yok usta uğraşmak istememiştir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdiki kayışların kalitesindenmidir nedir yeni iken ötüyorlar.
    Eskiyince ,yumuşayınca sesi kesiliyor.
    Başıma geldi.
    ince yağ ile çok hafif bir iki damla sesi kesebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kasnaklarda eğiklik olabilir. kayışın kalınlığı aynı olmayabilir. başka araçtan kasnak vs takılmış olabilir. kasnaklardan biri yalpa yapıyor olabilir. kasnakların bir ileri gelmiş olabilir. kasnakların vidası çıkmış gevşemiş düşmüş olabilir. gergi yanlış modelin olabilir. şar dinamosu bilyası ve makarası bozulmuş olabilir. çok neden var.

  • Kasnaklardan birisinde eğrilik yada bilyaları bozulmuş olabilir. En kötü ihtimalse krank milinde eğrilik olabilir.

    Kasnaklarda gözle görülür bir balans yapma eğrilik yoksa, Kayışı çıkarıp el ile döndürüp rahat dönüyormu kontrol etmek lazım.

  • Çözülemeyen problem diye bişey olmaz. İyi bir ustaya gösterin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kangonun parçaları Klimalı tip, klimasız tip diye ikiye ayrılıyor. Ustalar üstündeki parçayı değiştiği için hata yapıyorlar. İyi bir usta bulun derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese yorumları için çok teşekkür ederim. Küçük bir yerde yaşadığım için iyi usta bulmak zor oluyor. Bütün kayış sistemini değişecek gözüyle gidecem ustaya kendimi öyle hazırlıyım.

    Zamanında serviste başka bir işlem yapılırken kayış sorununu söylediğimde adam krank kasnağının orjinal olmadığını söylemişti ama göz ucuyla baktı tabi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bir ayda kayış koparıyorsa kasnaklar yalpa yapıyor veya hizaları doğru değil. Orjinal olmayan kasnak muhtemelen takılırken doğru hizalanmamıştır.


    Yüksek kilometrelerde ise (300-400bin +) kasnaklar parlama yapar. Kayışın temas ettiği yüzeyler zımpara ile tekrar matlaştırılır. Ama bu ses yapar, kesilmeyen veya anormal bir ses yoksa bir ayda kopmaya sebep verecek olan hata bu değildir.

  • Şarj dinomosu kasnağı bilyalı ise kilitlenmiş olabilir, buda gergiyi ve kayışı bozar.

  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Kopma değil hocam ses yapıyor sadece

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.