Şimdi Ara

Arızalanan Ekran Kartı QP Bilişim Ve ASUS Infocomm Sorunu [ ÇÖZÜLDÜ ] (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
3
Favori
21.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
326 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 yıl önce msi marka ekran kartımın tek fanı sürekli tutukluk yapıyordu. Msi yetkili servisi de servispoint adında rezil bir firma. bilen bilir. şimdi değişmiş olabilir onu bilmiyorum. bu firmaya kartımı iki kez elden teslim ettim. bir kere de kargoyla gönderdim. her gönderişimde resmen bozuk ürüne sorun yok diyerek işlem yapmadan olduğu gibi geri teslim ediyorlardı. en son msi global e mail attım durumu anlattım uzunca. ertesi gün servispoint kendi ulaştı bana, ekran kartınızı yollayın fanını değiştireceğiz gibisinden mail atmışlardı. yolladım her şeyi hızlıca hallettiler fanını değiştirdiler. konuyu okuyacak arkadaşlara fikir olsun diye diyorum, böyle durumlarda markanın genel merkezıne ulasmanız cozum olabılır.

  • qp'nın sureklı musterısıyım elımden geldıgınce onlardan alısverıs yaparım guvenılırler dıye. su yazdıklarını okuduktan sonra resmen aydınlandım. bır daha asla alısverıs yapmam ısterse bedava versınler

  • Showtek S kullanıcısına yanıt
    Evet global üzerinden ulaşmak da yardımcı oluyor. Zamanında HP 3 kere laptop ekranımı değişti ölü pikselden dolayı, iade istedim ben de 3 keredir çözemedikleri için. En son twitter hesabı açarak global desteğe yazdım, belgeleri çevirdim fotolarını attım gerekirse yeminli tercümana dahi götürürdüm. Bir ay kadar sonra tatil dönüşünde tam THH belgelerimi hazırlarken aradılar iadeyi yaptılar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benzer bir konuya da yazdım. Anladığım kadarıyla süreç henüz bitmemiş. Şimdi sıra tüm yazışmalarla birlikte THH'ye başvurup ödediğiniz o 1000tl yi geri almakta!

  • QP Bilişim kullanıcısına yanıt

    İşte böyle ... ... değişim yapmak zorunda kalırsınız. Sosyal Medya ve İnternetin gücü <3

  • Muadili veya üst modeli ile ücretsiz değişim yasal hakkınızdı aslında. Kazık yemişsiniz. Geçmiş olsun.

    Bu çözüm falan değil, rezalet bitmemiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthero15 -- 11 Haziran 2021; 20:46:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç burada firmayı savunmayı
    Yok şimdi o kart şu kadarmış yerine yenisi koyamazmis. O firmanın sorunu. Tüketicinin değil. Ticaret dediğin şey risktir.
    Hepsini geçtim bu firmalar yasalardan daha mi üstün?
    Tüketicinin korunması hakkında kanun gayet açık. İlkokul mezunu bile okusa anlar. Anlamayan firma sahipleri ya aptaldır ya zircahil. Alınan mal ayıplı ciakrsa tüketicinin seçimlik haklari doğar
    Tamir ettirme
    Para iadesi
    Yenisi ile değişim
    Tüketici istediğini seçer.
    Bitti. Hiçbir satıcı dayatma yapamaz. Boşuna satıcıları savunmayin aptal durumuna düşmeyin kanun açık ve net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LHR'li kartı kitlemişler. Geçmiş Olsun

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TITAN

    kaçırdığın nokta ekran kartı fiyatları sadece döviz üzerinden artmıyor. mining furyası yüzünden artıyor.



    Alıntıları Göster

    hocam o konu alıcıyı da satıcıyı da ilgilendirmez, sonuçta stok yok ve ürün iadesi olması gerekiyorsa satın aldığımız dövizi iade etmesi gerekiyor. Yani eğer QP Bilişim konuyu açan arkadaşa döviz miktarı kadar iade yapmayı teklif etmiş olsaydı, benim nezdimde QP Bilişim haklıydı.

  • Pazartesi görüntü vermeyen 5600xt'yi incehesap'a göndereceğim.


    %99.9999 aynı sorunu yaşatacaklar.


    Ama benim elim boş durmaz, güzel bir idari para cezası düzenletene kadar kasarım.


    Rezalet bu işler. 1,5k'lık kartı 5k'ya satarken iyi, garantiden değişime gelince stok yok.

  • Kerros kullanıcısına yanıt

    Hocam, benzer bir sorun ben yaşadım, Aralık ayında :). Bu alçak firmaya güven olmaz. Bakmak isterseniz profilimde konusu var.-


    Bu arada, XFX ise distribütör İncehesap.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerros

    Pazartesi görüntü vermeyen 5600xt'yi incehesap'a göndereceğim.


    %99.9999 aynı sorunu yaşatacaklar.


    Ama benim elim boş durmaz, güzel bir idari para cezası düzenletene kadar kasarım.


    Rezalet bu işler. 1,5k'lık kartı 5k'ya satarken iyi, garantiden değişime gelince stok yok.

    İncehesap çok güzel kampanyalar yapıp, zaman zaman çok uyguna ürün satıyor ama garanti desteği sıfır, geçenlerde bir tanıdığa teşhir koltuk yollayıp, ardından da iade kabul etmeyip tamire-garantiye yollayıp beklemeyi teklif etmişlerdi, neresinden tutarsan elinde kalacak bir çözüm...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DangerousRabbit

    Hocam, benzer bir sorun ben yaşadım, Aralık ayında :). Bu alçak firmaya güven olmaz. Bakmak isterseniz profilimde konusu var.-


    Bu arada, XFX ise distribütör İncehesap.

    Yaşayıp, göreceğiz hocam. XFX ithalatçıysa zaten çifte kavrulmuş olurlar. Bir gönderelim kartı, sorun yaşanırsa bir konuda yeşillendiririm burayı.

  • Kerros kullanıcısına yanıt

    Sorun yok hocam. 6502 sayılı kanun ile her türlü hakkınızı arayın, ama yeter ki arayın hocam. Firmalar bunu öğrensin. Bizim hiç mi hakkımız yok?

  • Siz de şunu anlamıyorusunuz, adam eğer stoğum yok diyorsa para iadesi serbesttir. Bunun zorunlu bir uygulama olmadığını anlayamıyor kimse. Stok takibini THH yapmaz, stok varsa stok yoksa parasını ver der. Buyrun başvurun sonucu görün. Son zamanlarda 4-5 ayrı dava ile uğraştım hem THH hem ceza hukukunda. Ben size olacağı söylüyorum, kanun koyucu ben değilim.

  • Tüketici para iadesi istemiyor ki. Tüketici haklı bulunursa satıcı muadil veya bir üst model vermek zorunda. Defalarca THH'ye gittim para iadesi istemediğimi, ürünün aynısını veya muadilini yahut bir üst modelini istediğimi belirttim ve kabul gördü. Bilmiyorsanız insanları yanlış yönlendirmeyi bırakın lütfen.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Javelin. -- 14 Haziran 2021; 17:0:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zinedine_zidane

    İncehesap çok güzel kampanyalar yapıp, zaman zaman çok uyguna ürün satıyor ama garanti desteği sıfır, geçenlerde bir tanıdığa teşhir koltuk yollayıp, ardından da iade kabul etmeyip tamire-garantiye yollayıp beklemeyi teklif etmişlerdi, neresinden tutarsan elinde kalacak bir çözüm...



    Alıntıları Göster
    Donanımhaber sponsoru üstelik :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.