Şimdi Ara

Arızalanan Ekran Kartı QP Bilişim Ve ASUS Infocomm Rezilliği

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, yine güzel ülkemin, güzel insanlarının işlettiği, güzel firmalar tarafından yaşadığım bir rezilliği anlatacağım. Yazı biraz uzun olacak kusura bakmayın ancak bu firmaların gerçek yüzünü göstermek için yaşadığım tüm olayları anlatmak istiyorum, forumda gördüğüm kadarıyla özellikle Asus Infocomm servisi ile benzer sorunlar yaşayan başka kişiler de var. @ASUS Türkiye @QP Bilişim

    Özet olarak Asus Infocomm yetkili servisi ekran kartımı çaldı ve ?@QP Bilişim ellerinde kart olmasına rağmen bozulan ekran kartımı değiştirmeyi red ederek, piyasası şuan en az 15 Bin TL olan ekran kartıma 6200 TL iade etmeye çalışıyor ( 15 Ocak 6200 TL = 850 DOLAR -- Şuan 6200 TL = 720 dolar , en azından paramı alıp çıkayım dediğimde bile 130 dolar zarar ediyorum. )


    15 Ocak tarihinde 6200 TL'ye QP bilişimden ASUS DUAL RTX3060Tİ OC ekran kartı aldım. 28 Mart tarihinde ekran kartım arızalandı. Infocomm servisine yolladığımda ise 4 Nisan'da iade/değişim kararı çıktı.

    @QP Bilişim ile görüştüğümde, daha anlatıklarımı bile doğru dürüst dinlemeden para iadesi yapılacağını stok olmadığını söylediler, piyasası 15000 TL olan karta 6200 tl iade yapmak varken neden değişim yapsınlar ki :) Ben de haklarımı çok bilmediğim için ve uğraşmak istemediğim için Asus Infocomm servisine iade istemediğimi kartı tamir etmelerini söyledim. Aradan 2 ay geçtikten sonra ( bu süreç içerisinde her hafta en az 1 kere arayarak kartımın durumu hakkında bilgi almak istedim, size dönüş yapılacak denildi ancak 2 ay içerisinde 1 Allah'ın kulu ne bir kere mesaj attı, ne aradı ne de mail attı .) artık kan beynime sıçradı bu sefer arayıp telefonda uzun uzun durumu açıklayarak konuştum, ne hikmetse ben görüştükten 30 DK sonra kartım için tekrardan iade/ değişim raporu çıktı :) Sonrasında arızalı kartımı geri istediğimi değişim raporu istemediğimi söyledim, telefondaki hanım efendi rapor ile satın aldığım firma muadil kart vermezse, kartımı 30 Gün muhafaza edeceklerini bu süre içerisinde geri alabileceğimi söyledi. Yarım saat kadar sonra başka bir MT ile görüştüğümde kartımın tamir edilemez olduğu için hurdaya ayırılarak yurt dışına gönderildğini söyledi , açık açık serviste kartımı çaldılar ve iade/ değişim raporu vererek işin içinden çıktılar. @ASUS Türkiye


    Tekrardan arayıp Infocomm İle görüştükten ve mağduriyetimi ilettikten sonra, QP bilişimden muadil kart isteyebileceğimi söylediler. Ancak tahmin edebileceğiniz ?@QP Bilişim ile görüştüğümde hemen, yine stok yok para iadesi yapılacak denildi, ben de durumu anlatarak zaten 2 aydan uzun süredir mağduriyet yaşadığımı ve beklemenin sorun olmayacağını, muadil kart istediğimi ilettim. Onlar da yakın zamada teslimat gelmeyeceğini ve ellerinde de kart olmadığını söyleyip, yine başlarından savarak Infocomm'dan muadil kart istememi söylediler. Burada 3 adet çelişki var :

    1-) Bu tarihten sonra QP bilişim stoklarına bir ton kart girdi, kimse beni arayıp teklif bile sunmadı. Şu kartı verebiliriz üstüne şu kadar verin veya vermeyin diye.

    2-) Hazır sistemler ile satın almak isterseniz sürüsüne bereket stok var ancak nasılsa bana verilebilecek 1 adet bile muadil kart yok :) Hazır sistem ile Asus RTX 3070 verebiliyorsunuz ama , bana teklif sunsalardı üstüne para vermeye hazırdım.

    3-) Asus Infocomm yetkili servis , herhangi bir kart temin etme gibi durumları yok. Bunu ben bile biliyorum ancak ?@QP Bilişim deki arkadaşlar bilmiyor veya işlerine öyle geldiği için sallıyorlar :)


    Sonrasında Asus Infocomm'u telefonla tekrar aradım ve telefondaki bey efendi yardımcı olarak kartın seri numarasından, yetkili firması olan penta'ya yönlendirdi ve onların yardımcı olabileceğini söyledi.

    @QP Bilişim in umursamaz tavrından sonra, direkt penta ile iletişime geçtim, 2 aydan uzun süredir zaten mağdur olduğumu ve muadil kart istediğimi bekleyebileceğimi ilettim, RMA raporunu kendilerine Geçen hafta yolladım, haber beklemekteyim. Bu süreçte en düzgün yaklaşan Penta oldu.


    Ben artık Türkiye garantisinin ve firmalarının hiç bir işe yaramadığına iyi inandım. Bundan sonra her cihazımı ya amazon'dan ya yurt dışından alacağım. Yoksa arkadamda duracak bir firma bulamıyorum. Bu süreçte forumun ikinci el kısmından aldığım yurt dışı Amazon'dan alınma RTX 3060'ı kullanıyorum. Beni istedikleri kadar oyalamaya ve başlarından savmaya çalışsalar da bu işin peşini bırakmayacağım, mağdur olacağım kadar oldum zaten.


    Sizlerin de bilinçlenmeniz ve bu firmalardan alışveriş yaparken bunları göz önünde bulundurmanız için yaşadıklarımı paylaştım, umarım faydalı olmuştur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalım -- 9 Haziran 2021; 3:45:1 >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.