< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Hepsiburada iadeyi reddediyor
-
-
ben de 100 liraya külot aldıydım iade ettim kabul etmiyorlar kalitesiz bi ürün pişik yapıyor iade etmek istiyorum almıyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ataerlik -- 9 Haziran 2021; 3:47:53 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
O mağazadan aldığın ürün sana geldiğinde, kulaklığı açtığında senden başkasının onu kulağına 1-2 defa takmış olduğunu düşün.
Alır mıydın o kulaklığı?
Yada adamlar çok iyi temizleyeceğiz, vallahi billahi 0 dan farkı yok diyerek satsa, kime satabilecek o ürünü?
-Biz marketten çikolata alırken bile en arkadakilerden, "düşmemiş" , "ellenmemiş" olanları almaya çalışıyoruz.
Hatta OEM bilgisayar bileşeni bile almıyor insanlar, 100 saat boyunca açık kalmış, toplamda 100 saat oyun oynanmış ekran kartı diye.
Bu tarz ürünlere ekstra ücret ödenerek cayma hakkı uzatılabilmeli, sende haklısın, ama kulaklık gibi ürünlerin iadesinin olmaması mantıklı.
NOT: Eğer iade edersen söyle, ben oradan alışveriş yapmayayım
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ataerlik
ben de 100 liraya külot aldıydım iade ettim kabul etmiyorlar kalitesiz bi ürün pişik yapıyor iade etmek istiyorum almıyorlaraynen bende prezerlatif aldım taktım baktım küçük geldi ne lolur ne olmaz diye hepsini denedim kutudakilerin jhepsi küçük geldi bende hepsini kutunun içine geri koyup iadeye gönderdim almadılar şikayet edeceğim jandarma polis çağırıcam
-
Satış sözleşmesinde iadesi olmayan ürünler arasında kulaklık
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
arkadaşım cok baska seyler konusuyoruz. Bana gonderilen urunun o urun oldugundan bile supheliyim ben yani 10bin kisi muthis dediyse ve bana gelen urun 50liralik kulaklik kadar ses cikariyorsa ve kutudan fatura garanti hicbirsey cikmiyorsa suphelenirim ben . Not :Kulak pedleri baya kirisikti kutudan ciktiginda zaten ondan benim olayim farklı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O zaman tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz
-
hocam kulaklık iade olmuyor. ben mağazadan almıştım. herhangi bir sıkıntıda iade edebiliyor muyuz demiştim. görevli, kulaklık hijyen sebebiyle iade alınmıyor anca servise gider demişti
-
Ben okadar muthis yoruma şaşırıyorum . Acaba bana iadeye giden urun falanmi geldi diye dusunmuyorum degil . Kapali kutuydu ama ne garanti belgesi ne faturasi hicbirsey yoktu koliye koyulmus okadar. Yani okadar insan 50tl performanslik kulakliga ovguler yagdırmaz herhalde 300lira fiyatı var
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://www.youtube.com/watch?v=DkLO5vCaGLI&feature=youtu.be
Bu kulaklıksa videodaki abartılı başlığı görünce almaktan vazgeçmiştim. Tşkkürler dh😊😊
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: AİGUN
https://www.youtube.com/watch?v=DkLO5vCaGLI&feature=youtu.be
Bu kulaklıksa videodaki abartılı başlığı görünce almaktan vazgeçmiştim. Tşkkürler dh😊😊Ben de bundan alacaktım iyi araştırınca 1000tl altına kaliteli bas veren kulaküstü bluetooth kulaklık olmadığını gördüm ve gidip indirimden Sony XB900N aldım aşırı memnunum.
Bütçesi düşük olanlar kulakiçi WF-XB700 modeline bakabilir.
-
kahretsinki heryerde nasıl ballandırarak anlatıyorlar. Net soyluyorum hicbir albenisi yok Jbl500 ile kiyaslamis herkes demis ki ankere haksizlik olur . Aksine jble haksizlik olacagini dusunuyorum boğuk patırtıyı bass olarak degerlendiren guzel insanlara guvenerek aldık sonuç bu :))
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ
Cayma hakkının istisnaları
MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
quote:
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
Hepsiburada:quote:
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık, epilatör, tıraş makineleri vb.)
Yönetmelikte hijyen açısından uygun olmayan ürünler tek tek belirtilmemiş ancak hepsiburada bunu kendisi belirtmiş şayet hepsiburada'nın belirttiği ürünlerde bir gariplik veya yanlışlık görüyorsanız Tüketici Hakem Heyetine şikayette bulunabilirsiniz ama boşuna şikayet etmiş olursunuz çünkü bir hata yok, şikayetiniz olumsuz sonuçlanır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 10 Haziran 2021; 10:59:50 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Merhaba, 1-2 hafta önce hepsiburada üzerinden Anker Life Dot 2 ürününü aldım. Ses kalitesi beğenmedim, kulağıma uygun olmadığı ve sağ taraftan %5 ses eksik diyerek hepsiburada'ya iade başvurusu yaptım ürünüm incelenip iade talebi kabul edildi. Bide bu ürün kulakiçi kulaklıktı, hijyen açısından asıl bu kulaklığı kabul etmemeleri gerek 😀
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hepsiburada iadelerin %99unu kabul ediyor, eğer etmiyorsa gerçekten bir sıkıntı vardır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bendeki kulakustu birde:) nasil kabul ettirdin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
evet q10 ama bana mi kusurlu urun gonderdiler naptilar maksimum ses seviyesi çok düşük ses boğuk basslar kulak tırmalayıcı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam kusurlu olabilir dediğim gibi bende 3 kere sıfır Q10 kullanmış oldum bu sayede sadece ilk aldığım hatasızdı. Ses çıkışı veren cihazınız, EQ ayarlarınızın da etkisi var. Mesela ben android kullanıcısı olarak Poweramp müzik uygulamasını kullanıyorum. Telefonun kendi EQ ayarını kullandığımda mesela tizi arttırınca müziğin sesi kısılıyor. Powerampte böyle bir sıkıntı yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
%5 ses olayı iade almalarını sağlamıştır. Sonuçta hijyeni bahane ederek size bozuk kulaklık gönderemezler :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
O mağazadan aldığın ürün sana geldiğinde, kulaklığı açtığında senden başkasının onu kulağına 1-2 defa takmış olduğunu düşün. Alır mıydın o kulaklığı? Yada adamlar çok iyi temizleyeceğiz, vallahi billahi 0 dan farkı yok diyerek satsa, kime satabilecek o ürünü? -Biz marketten çikolata alırken bile en arkadakilerden, "düşmemiş" , "ellenmemiş" olanları almaya çalışıyoruz. Hatta OEM bilgisayar bileşeni bile almıyor insanlar, 100 saat boyunca açık kalmış, toplamda 100 saat oyun oynanmış ekran kartı diye. Bu tarz ürünlere ekstra ücret ödenerek cayma hakkı uzatılabilmeli, sende haklısın, ama kulaklık gibi ürünlerin iadesinin olmaması mantıklı. NOT: Eğer iade edersen söyle, ben oradan alışveriş yapmayayım |
ben de 100 liraya külot aldıydım iade ettim kabul etmiyorlar kalitesiz bi ürün pişik yapıyor iade etmek istiyorum almıyorlar
|
aynen bende prezerlatif aldım taktım baktım küçük geldi ne lolur ne olmaz diye hepsini denedim kutudakilerin jhepsi küçük geldi bende hepsini kutunun içine geri koyup iadeye gönderdim almadılar şikayet edeceğim jandarma polis çağırıcam |
Benzer içerikler
- bu gala daşlı gala ne demek
- devlet hastanesinde kanal tedavisi yaptiranlar
- kendinden 10 yaş büyük bir kadına aşık olmak
- boyun kilidinden nasıl kurtulunur
- dişte eğe kırılması mr
- kombiler kalkacak mı
- exxen programları
- prompt mühendisliği
- dead trigger 2
- dünyanın en güçlü el feneri 32000 lümen
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X