Şimdi Ara

Hepsiburada iadeyi reddediyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
1.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar . Iyi derecede teknolojiye hakim ve muzik kulağı olan birisiyim . kulakustu kulakici kulaklık hoperlor ses sistemi denemedigim urun kalmadı diyebilirim . Gecenlerde yeni denk geldigim ama cikali uzun sure olan bir urun gordum Anker marka bluetooth kulaklik . Herkes deli gibi övmüş bende 300liradır deneyeyim dedim . Ses mukemmel yuksek baslar muthis sarj harika malzeme kalitesi kusursuz daha neler neler . Urun elime gecti ses seviyesi 50liraliklardan hallice bass dedikleri sey icten patlak bir ugultu kulagini titretiyor . Yani bence eziyet . Malzeme kalitesi desen orta abartildigi gibi degil herneyse ben bu urunu iade istedim tuketici cayma hakkı var 14 gün . Ama hijyenden dolayi iade reddi dendi . Simdi ben bu urunu denedim kalitesini yeterli bulmadım ve istemiyorum bu benim hakkım degil mi ? Kimisinin iadesi kabul ediliyor kutu açılmış olsa bile kimisi edilmiyor bu nasıl bir kafadır ? Benden size tavsiye bahsettigim urunu asla almayın yorum yapan arkadaslar daha once hep 20-30tl lik kulakliklar kullanmislar ki bu urunu ballandırarak anlatıyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • O mağazadan aldığın ürün sana geldiğinde, kulaklığı açtığında senden başkasının onu kulağına 1-2 defa takmış olduğunu düşün.


    Alır mıydın o kulaklığı?


    Yada adamlar çok iyi temizleyeceğiz, vallahi billahi 0 dan farkı yok diyerek satsa, kime satabilecek o ürünü?



    -Biz marketten çikolata alırken bile en arkadakilerden, "düşmemiş" , "ellenmemiş" olanları almaya çalışıyoruz.

    Hatta OEM bilgisayar bileşeni bile almıyor insanlar, 100 saat boyunca açık kalmış, toplamda 100 saat oyun oynanmış ekran kartı diye.



    Bu tarz ürünlere ekstra ücret ödenerek cayma hakkı uzatılabilmeli, sende haklısın, ama kulaklık gibi ürünlerin iadesinin olmaması mantıklı.


    NOT: Eğer iade edersen söyle, ben oradan alışveriş yapmayayım  

  • ben de 100 liraya külot aldıydım iade ettim kabul etmiyorlar kalitesiz bi ürün pişik yapıyor iade etmek istiyorum almıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ataerlik -- 9 Haziran 2021; 3:47:53 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • O mağazadan aldığın ürün sana geldiğinde, kulaklığı açtığında senden başkasının onu kulağına 1-2 defa takmış olduğunu düşün.


    Alır mıydın o kulaklığı?


    Yada adamlar çok iyi temizleyeceğiz, vallahi billahi 0 dan farkı yok diyerek satsa, kime satabilecek o ürünü?



    -Biz marketten çikolata alırken bile en arkadakilerden, "düşmemiş" , "ellenmemiş" olanları almaya çalışıyoruz.

    Hatta OEM bilgisayar bileşeni bile almıyor insanlar, 100 saat boyunca açık kalmış, toplamda 100 saat oyun oynanmış ekran kartı diye.



    Bu tarz ürünlere ekstra ücret ödenerek cayma hakkı uzatılabilmeli, sende haklısın, ama kulaklık gibi ürünlerin iadesinin olmaması mantıklı.


    NOT: Eğer iade edersen söyle, ben oradan alışveriş yapmayayım Hepsiburada iadeyi reddediyor 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ataerlik

    ben de 100 liraya külot aldıydım iade ettim kabul etmiyorlar kalitesiz bi ürün pişik yapıyor iade etmek istiyorum almıyorlar

    aynen bende prezerlatif aldım taktım baktım küçük geldi ne lolur ne olmaz diye hepsini denedim kutudakilerin jhepsi küçük geldi bende hepsini kutunun içine geri koyup iadeye gönderdim almadılar şikayet edeceğim jandarma polis çağırıcam Hepsiburada iadeyi reddediyor 





  • Satış sözleşmesinde iadesi olmayan ürünler arasında kulaklık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ChevyLacetti kullanıcısına yanıt
    arkadaşım cok baska seyler konusuyoruz. Bana gonderilen urunun o urun oldugundan bile supheliyim ben yani 10bin kisi muthis dediyse ve bana gelen urun 50liralik kulaklik kadar ses cikariyorsa ve kutudan fatura garanti hicbirsey cikmiyorsa suphelenirim ben . Not :Kulak pedleri baya kirisikti kutudan ciktiginda zaten ondan benim olayim farklı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MynheerVenom kullanıcısına yanıt

    O zaman tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz

  • hocam kulaklık iade olmuyor. ben mağazadan almıştım. herhangi bir sıkıntıda iade edebiliyor muyuz demiştim. görevli, kulaklık hijyen sebebiyle iade alınmıyor anca servise gider demişti

  • AdRenaLime kullanıcısına yanıt
    Ben okadar muthis yoruma şaşırıyorum . Acaba bana iadeye giden urun falanmi geldi diye dusunmuyorum degil . Kapali kutuydu ama ne garanti belgesi ne faturasi hicbirsey yoktu koliye koyulmus okadar. Yani okadar insan 50tl performanslik kulakliga ovguler yagdırmaz herhalde 300lira fiyatı var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=DkLO5vCaGLI&feature=youtu.be

    Bu kulaklıksa videodaki abartılı başlığı görünce almaktan vazgeçmiştim. Tşkkürler dh😊😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AİGUN

    https://www.youtube.com/watch?v=DkLO5vCaGLI&feature=youtu.be

    Bu kulaklıksa videodaki abartılı başlığı görünce almaktan vazgeçmiştim. Tşkkürler dh😊😊

    Ben de bundan alacaktım iyi araştırınca 1000tl altına kaliteli bas veren kulaküstü bluetooth kulaklık olmadığını gördüm ve gidip indirimden Sony XB900N aldım aşırı memnunum.

    Bütçesi düşük olanlar kulakiçi WF-XB700 modeline bakabilir.





  • AİGUN kullanıcısına yanıt
    kahretsinki heryerde nasıl ballandırarak anlatıyorlar. Net soyluyorum hicbir albenisi yok Jbl500 ile kiyaslamis herkes demis ki ankere haksizlik olur . Aksine jble haksizlik olacagini dusunuyorum boğuk patırtıyı bass olarak degerlendiren guzel insanlara guvenerek aldık sonuç bu :))

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ

    Cayma hakkının istisnaları

    MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

    quote:

    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.


    Hepsiburada:
    quote:

    Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık, epilatör, tıraş makineleri vb.)


    Yönetmelikte hijyen açısından uygun olmayan ürünler tek tek belirtilmemiş ancak hepsiburada bunu kendisi belirtmiş şayet hepsiburada'nın belirttiği ürünlerde bir gariplik veya yanlışlık görüyorsanız Tüketici Hakem Heyetine şikayette bulunabilirsiniz ama boşuna şikayet etmiş olursunuz çünkü bir hata yok, şikayetiniz olumsuz sonuçlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 10 Haziran 2021; 10:59:50 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Merhaba, 1-2 hafta önce hepsiburada üzerinden Anker Life Dot 2 ürününü aldım. Ses kalitesi beğenmedim, kulağıma uygun olmadığı ve sağ taraftan %5 ses eksik diyerek hepsiburada'ya iade başvurusu yaptım ürünüm incelenip iade talebi kabul edildi. Bide bu ürün kulakiçi kulaklıktı, hijyen açısından asıl bu kulaklığı kabul etmemeleri gerek 😀

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada iadelerin %99unu kabul ediyor, eğer etmiyorsa gerçekten bir sıkıntı vardır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hopserali61 H kullanıcısına yanıt
    bendeki kulakustu birde:) nasil kabul ettirdin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MynheerVenom kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada iadeyi reddediyor

    Bunları yazdım yolladım hocam kabul oldu şükür :D Sanırım sizin kulaklık Q10. Q10 u 1 sene kullandım geçen ay bozuldu 3 kere servise yolladım 2 kere sıfırını yolladılar. Hala sorunum giderilmedi sanırım onu da iade edeceğim. Ama şunu söyleyeyim 250₺ ye almıştım bana göre parasını fazlasıyla hakediyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hopserali61 H kullanıcısına yanıt
    evet q10 ama bana mi kusurlu urun gonderdiler naptilar maksimum ses seviyesi çok düşük ses boğuk basslar kulak tırmalayıcı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MynheerVenom kullanıcısına yanıt
    Hocam kusurlu olabilir dediğim gibi bende 3 kere sıfır Q10 kullanmış oldum bu sayede sadece ilk aldığım hatasızdı. Ses çıkışı veren cihazınız, EQ ayarlarınızın da etkisi var. Mesela ben android kullanıcısı olarak Poweramp müzik uygulamasını kullanıyorum. Telefonun kendi EQ ayarını kullandığımda mesela tizi arttırınca müziğin sesi kısılıyor. Powerampte böyle bir sıkıntı yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hopserali61 H kullanıcısına yanıt
    %5 ses olayı iade almalarını sağlamıştır. Sonuçta hijyeni bahane ederek size bozuk kulaklık gönderemezler :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.