Şimdi Ara

Citroen C3 Aircross motorda sallantı.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli Arkadaşlar,


    2020 Haziran ayında almış olduğum C3 Aircross 110 Hp benzinli manuel Live paket aracımda sırasıyla aşağıdaki sorunlar baş göstermiştir:


    2000-3000 km bandından başlayarak ilk çalıştırma esnasında maksimum devirde fan açma ve 2. Silindirde ateşleme hatası uyarısı birkaç defa başıma gelmiştir. Kontağı kapatıp belli bir süre bekleyip tekrar çalıştırınca geçmekteydi. Nadiren başa geldiği ve performansta sorun olmadığı için yazılımsal bir hata olduğunu düşünerek sıfır aracı kurcalatmak istemememden dolayı 12000 km bandına kadar aracı kullandım. Hiçbir zaman motorda bir performans düşüklüğü yaşamamışımdır.


    Ancak 12000 km bantlarına kadar ara sıra bu sorun ortaya çıkınca servisin yolunu tuttum. Yeni yazılım attılar. Sorun belki yağdan veya filtrelerdedir, bir de bakıma girmişken bir yerlere daha bakarlar diyerekten, 12000 km.deki aracı servisine 3000 km kala bakıma soktum.


    Artık 2. silindirdeki ateşleme hatası almıyordum. Ancak bu sefer de gaza yüklendiğimde ıslık çalan turbo sesi ve havalandırmayı açtığımda ağustos böceği sesi gibi bir ses gelmeye başladı. Yine servisin yolunu tuttum. Klima kompresörünün vidası gevşemiş, sıktık dediler.


    Şimdi ise kontak kapattığımda çoğu zaman motorun 0.5-1 saniye aralığında ve sarsıntılı durduğuna şahit oluyorum. Start-stop sistemini kapattığımda veya klimayı açıkken kontak kapatınca bu sarsıntı bayağı bir azalıyor veya hiç sarsıntı olmuyor.


    Servise götürdüm yeniden ama (sorunu bulamadıklarından veya çözümü işlerine gelmediğinden diye tahmin ediyorum) sorun yok, normal deyip yolladılar. Bugüne kadar sarsıntı olmayan araçta sarsıntı çıkmaya başlarsa bence sorun vardır.


    Şimdiye kadar benzini çoğunlukla shell vpower olarak aldım. Ara sıra Total benzin de kullanıyorum.


    Uşak’ta görev yapmaktayım, bana bir çözüm sunacak olan arkadaşlara minnettarım şimdiden.


    10 yıllık aracımı, şehirde servisi bulunmaması ve çıkabilecek parça değiştirme olaylarından sakınmak; arabayla sanayide uğraşmamak için sıfır araçla değiştirdim. 1 yıl içinde 5-6 defa servise gittim. Nasıl bir iştir bu anlamadım. Eski aracımla bu sorunların hiçbirini yaşamamıştım.


    Pes doğrusu...


    Okuyan arkadaşlarıma teşekkür ederim.








  • Arkadaşlar,


    Aracımı Vavacars’a sattım. Bayinin bulmak istemediği problemleri şak diye bulup çözümün sıkıntı olmadığını da belirterek aldılar. Vavacars’tan araç alınır, işinize gelirse satılır arkadaşlar. Ben çok memnun kaldım.


    1 ay bekleyerek bayiden satın aldığım orijinal kauçuk paspas, orijinal bagaj havuzu ve 3500 km kullanıp sonra dört mevsim lastik almam sebebiyle ariyete ayırdığım dört adet bridgestone turanza T005 lastik satılıktır (2019 52. Hafta, patlak çatlak yoktur. 205/60 r16)


    Ölücüler yazsınlar, biraz da ben eğleneyim değil mi :)


    Şaka bir yana ciddi alıcıları özel mesajdan bekliyorum. Ürünler kusursuzdur. Whastapp’tan resimlerini de paylaşacağım. Hangi gün mesajınızı gördüysem o gün bayiden alacağım en dip fiyatın %60’ına satacağım. Kargo hariçtir! Siz de fiyat alın lütfen. Fiyatı ben de bilmiyorum şu anda. Kauçuk paspas ve bagaj havuzu kesinlikle birlikte satılacaktır. Lastikleri de kaçırmayın derim.


    Saygılar, hörmetler…




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1520extreme -- 20 Kasım 2021; 12:23:43 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.