Şimdi Ara

Kuzey marmara otoyolu zorunlu geçiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • https://www.hurriyet.com.tr/gundem/son-dakika-istanbul-trafigini-rahatlatacak-gelisme-tem-otoyolu-ve-d-100de-gecerli-olacak-41822114

    Transit tır kamyon trafiği bundan böyle kuzey marmara otoyolu üzerinden olacak,istanbul trafiğini çok rahatlatacaktır




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 31 Mayıs 2021; 18:31:55 >



  • Eminim istanbul trafiğini rahatlatmak için'dir. Başka bir nedeni olamaz
  • Hedefler de tutar artık
  • Yine trafik rahatlayacak mı, hiç sanmıyorum. Oradan geçiş ücreti vermek yerine beri taraftan ceza vermek daha mantıklı gelecek millete. He, şöyle 4-5k ceza verirlerse o zaman herkes uyar kurala.
  • istanbulluları nekadar çok düşünüyorlar gözlerim yaşardı
  • Bence doğru bir karar.
    Tırın kamyonun Sakarya, izmit, gebze, Ataşehir, E80 ve d100 karayolunda ne işi var. Gereksiz tır terörü. Girin Sakarya'nın oradan kuzey Marmara otoyoluna. 4 şeritli yok. Oradan hem İstanbul Avrupa'ya hem Anadolu'ya bağlanabiliyorsun.
  • 3.köprü ve kuzey marmara otoyolunun ücretleri insani seviyeye çekilse,

    mecbur kalanlar ve zenginler harici de tercih edilir olacaktır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagleoneye

    Bence doğru bir karar.
    Tırın kamyonun Sakarya, izmit, gebze, Ataşehir, E80 ve d100 karayolunda ne işi var. Gereksiz tır terörü. Girin Sakarya'nın oradan kuzey Marmara otoyoluna. 4 şeritli yok. Oradan hem İstanbul Avrupa'ya hem Anadolu'ya bağlanabiliyorsun.

    Kesinlikle katiliyorum. Bizim kullandigimiz yollarda tir kamyonlarin, hatta otobus dahil hicbir agir vasitanin bulunmamasi sagligimiz icin en dogrusu


    O yolda uc seridi birden (yol zaten uc seritli) tirlarin kapattigi bile oluyor


    Yol gecis ucretleri, projelerin hayata gecirilme sekilleri vs ayri konular. Bu degisiklik sonuc itibariyla nakliye fiyatlarinda artisa ve nihai urun fiyatlarinda bir miktar enflasyona neden olur ama olsun

  • İyi de zaten transit tırlar için 3. köprü zorunlu değil miydi?. Kurtköy tarafından yavuz sultana sapıyorlardı. Trafiğe sadece kurtköye kadar olan kısım için etkisi olur.

  • Whisper911 W kullanıcısına yanıt

    Kurtköyden sonrada tır görüyorum ben. Zaten izmit tünelleri 2 şeritli sürekli sollama yapıyorlar o şeritte. Hâliyle 2 şeriti kaplıyor. Bir de kaza arıza tır devrilmesi oluyor ki bekle ki yol açılsın.

  • Her şey iyi güzel de bu TIR'lar oradan geçince de yol uzuyor, nakliye giderleri artıyor sonra "Her şey pahalandı" diyoruz.

  • Herkes yolunda
  • tarlada 50 kuruşa satılamayan karpuz niye 5 lira işte böyle böyle oluyor
  • her şeyin fiyatı yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yine yükselecek desenize

  • astegon kullanıcısına yanıt

    Sakarya'dan giren bir tır/otobüs/araba Sultanbeyli'den (İstanbul giriş) çıkarsa aynı mesafe belki kuzey Marmara otobanı 10 15dk daha kısa bile olabilir.

    Eğer sakarya'dan girip esenlerden ya da Avrupa tarafınan çıkarsa 30-40 km daha kısa belki de daha fazla.

  • Kesinlikle doğru bir karar, olayın siyaset v.s ile alakası yok.


    Edirne tarafına gidecek olan yani İstanbul istikametini transit kullanacak araçların özellikle o iş için yapılmış bir yol varken diğer yolları kullanması ise saçmalık. Yol ve köprü ücretlerini tartışabiliriz ona itirazımız yok.


    Artık trafik eskisi gibi değil, Kocaeli' de D-100 yolunda neredeyse her yerde trafik var üstelik neredeyse ışık olmamasına rağmen.


    Kocaeli'de 2006 yıllarından itibaren D-100 istikametinde neredeyse her yere battı çıktı yapılmaya başlandı. O dönemlerde fazla trafik olmamasına rağmen neden böyle bir şey yapıldığına kimse anlam verememişti yıl 2021 ve o battı çıktılar olmasa nasıl bir trafik olurdu hayal bile etmek istemiyorum.


    Muhtemelen bu kuzey marmara otoyolunun değerini 10 yıl sonra anlayacağız gibime geliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lacano -- 1 Haziran 2021; 17:20:6 >
  • Güzel karar ancak o otoyolun fiyatının uygun olması gerek. çok pahalı.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.