Şimdi Ara

Unity / Playfab Hile yapmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bildiğim kadarıyla, client tarafından yapılan herhangi bir değer, oyuncu tarafından kolayca değiştirilebiliyor. Bu yüzden değiştirilmesini istemediğim değerleri, playfab database'inde saklıyorum.


    Para kazanma, seviye atlama vs. gibi olayları, client tarafından değil de, playfab serverında hallediyorum. Ama aklıma bazı sorular takıldı.

    Bazı değerleri değiştirebilmem için, client'ten mutlaka bir değer yollamam gerek. Şunun gibi ->


    Alıntı

    metni:
      public void addItem01()  {    Static_Values.WaitTillLoad.SetActive(true);    PlayFabClientAPI.ExecuteCloudScript(new ExecuteCloudScriptRequest()    {      FunctionName = "additem",      FunctionParameter = new       {         level = 1,        type = (int)Random.Range(0,5),        OnThisHero = 99,        WhichSlot = 99               },    },

    Level / type gibi değerleri mecburen bu şekilde yazmak zorunda kalıyorum. Bu şekilde yaptığım takdirde, veya başka bir int/float değer tanımlayıp onunla atama yaparsam, değerlerin oyuncular tarafından değiştirilme şansı var mı?

    Eğer varsa, bunu önleyebileceğim, veya en azından çok daha zorlaştırabileceğim bir yöntem var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cruella -- 28 Mayıs 2021; 2:34:32 >







  • Playfab kullanmadim ama Client ve Server arasinda bir araci ile
    kontrol islerini yapman gerekiyor.
    Playfab uzerinde bu tarz kontrol mekanizmasi var mi o onemli.
    Sen Lvl atlamayi oradan yaptin bu sefer oyuncu gelen exp miktarini degistirir.
    Onuda ekledin bu sefer hasar miktarini degistirir.
    Client tarafindan gelen her verinin degistirilip gelmesi muhtemeldir.

    Yollaman gerken degeri playfab da dogrumu yanlismi diye kontrol edemiyorsan onune gecemezsin.

    Baska bir ornek daha vereyim.
    Mesela oyununda upgrade sistemi var diyelim
    Oyuncu slota esyayi koyup upgrade yapinca sunucuya esyanin bilgisi gitmeli degil mi.

    +1 Balta yi koyudu hile ile bunu +1 Altin Bilezik ile degistirdi.
    Upgrade tusuna basti ve Altin bilezik verisi sunucuya gitti.
    Yapman gereken ne ,gelen veriyi kontrol etmek bu oyuncuda bu esya var mi , varsa ona gore yoksa ona gore islem yaptirman lazim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baxa -- 28 Mayıs 2021; 8:2:45 >
  • Baxa kullanıcısına yanıt

    Eşyanın ID'si elimde olduğu için, ordan değerleri tek tek karşılaştırabilirim.

    Eşyayı satın alırken de, Level ve Type'ın değerini server üzerinden verebiliyorum galiba. Javascript hiç bilmediğim için basit şeyleri öğrenmem lazım Random.Range vs. şeyleri  



    Biraz saçma bir soru olacak ama aklımda tam oturtamadığım tek bir şey kaldı.


    Mesela, gelen xp'nin değerini, bir float'a atayıp, server'a öyle gönderdim. Bunu kontrol etmediğim sürece oyuncu istediği gibi değiştirecek onu biliyorum.

    Hiç bir değer tanımlaması yapmayıp, direk 5 yazıp, o şekilde yaparsam, bu sabit sayıyı da değiştirebiliyorlar mı?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruella

    Eşyanın ID'si elimde olduğu için, ordan değerleri tek tek karşılaştırabilirim.

    Eşyayı satın alırken de, Level ve Type'ın değerini server üzerinden verebiliyorum galiba. Javascript hiç bilmediğim için basit şeyleri öğrenmem lazım Random.Range vs. şeyleri  



    Biraz saçma bir soru olacak ama aklımda tam oturtamadığım tek bir şey kaldı.


    Mesela, gelen xp'nin değerini, bir float'a atayıp, server'a öyle gönderdim. Bunu kontrol etmediğim sürece oyuncu istediği gibi değiştirecek onu biliyorum.

    Hiç bir değer tanımlaması yapmayıp, direk 5 yazıp, o şekilde yaparsam, bu sabit sayıyı da değiştirebiliyorlar mı?

    Client uzerinden neden veri gondermeye calisiyorsun.

    Playfab da imkansizmi bilmem ama su yolu izlemen gerekiyor.

    Oyunda Lycan adli yaratik var nasilki bu yaratigin cani ,vb bilgiler sunucuda olacak ise verecegi exp de sunucuda olacak.

    Cliente sadece bunlari yansitman lazim oyundaki butun veriyi girerken cekersin ama bu mantiksiz ve gereksiz yuk olur.

    Nasil yapacaksin

    Sunucuda

    Lycan 100 hp 20 def

    Clientte

    Lycan 100 hp 20 def

    Oyuncu clientteki hp yi 1 yapsa bile sen Hasarlari sunucuda hesaplattip dusurdugun icin islemeyecek.

    Exp de boyle algoritmana gore sunucu senin o yaratigi kestigini gordugu anda expini verecek .

    Drop listesi , itemler, item miktarlari, npc fiyatlari gibi bin turlu konu sunucuda olmak zorunda





  • Unity / Playfab Hile yapmak



    Bu tarz bir şey lazım sana. Mantığını anlarsın resimden.


    Edit:


    Unity / Playfab Hile yapmak

    yani demek istediğim burada hile koruması Farm Manager içinde yapılıyor. Aynı şekilde sende buna benzer sistem kurabilirsin. Direk ana sunucuya gelmeden ara bir sunucuda kontrol edebilirsin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi benimkucukbebegim -- 31 Mayıs 2021; 19:39:36 >




  • Playfab ta henüz yeniyim ve oyuna giren herhangi bir kullanıcının sanal para miktarını çekip text olarak nasıl gösterebilirim örnek bir kod varsa çok yardımcı olur teşekkürler


    @Baxa @benimkucukbebegim

  • Firebase'te database kısmında json formatında o veriyi tutabiliyorsun... Float, int, string olarak .... Ama playfab da oluyor mu bilmiyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.