Şimdi Ara

MNG Kargo amazon mevzusu, almadığım kargo teslim edildi deniyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba, bugün amazondan geçen hafta aldığım ürünlerim geldi 4-5 gün sürdü kargonun ulaşması. kargo 2 ayrı paket olarak geldi kargocu saglam olan paketi elime tuttu diğer kutu çok daha büyük yere koydu fakat kutu aşırı hasarlıydı yani kenarı ezildi büzüldü vs. muhabbeti değil kocaman kutu bükülmüş, insan nezaketen kutuyu binaya girerken düzeltir bişey yapar kandırmaya çalışır ama yok olduğu gibi getirmiş neyse dedimki "o kutuya tutanak tutun alıyım" kargocu bizde böyle bir uygulama yok vs. dedi beni öküz sandı galiba sonra arabada tutanak yok muhabbeti yaptı. ben dedim bu paketleri bu şekilde almam ben kutudan sağlam bişey çıkma ihtimali yok o kutu yamulmuş ortadan ikiye :D


    kargocu eğer almıyorsanız bunlar iade gidecek dedi bende tamam iade gitsin dedim sağlam olan kutuyu da verdim, "sağlam olanı almamı istedi" bu kutuda bir sorun yok dedi bende bu iki paket birlikte sipariş verildi tekini alıp tekini bırakmam al ikisinide götür dedim taaak 15 dk sonra mesaj geliyor 2 tane kargolarınız teslim edilmiştir hizmetimizden memnunmusunuz anketi. ben bu konuya hiç takılmadım anlamadım bile mesajları görmedim bildirimler kapalı ztn neyse amazona yazdım dedim böyle böyle bir sıkıntı var mng kargo tutanak tutmuyor


    Amazonda demişki 1 mailinde


    amazon.com.tr siparişinizde yaşamış olduğunuz kötü deneyim adına üzüntü duyduğumu belirtmekle birlikte konu hakkında elimden gelenin fazlasını sizler adına sağlayacağım bu süreçte


    Konu hakkında kargo firması adına gerekli şikayet talebini sizler adına iletmiş bulunmaktayım


    Sizlere Cuma-Cumartesi günleri arasında saat 16.00 sonra +44 ile başlayan numaramız ile tarafınıza dönüş sağlayacağım


    Anlayışınız ve Alışverişlerinizde amazon.com.tr web sitemizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.


    Amazondan biraz zaman geçtikten sonra demişki tekrardan;


    Merhaba


    Kargo firmasına ilettiğimiz sorgunun cevabı aşağıdaki gibidir;


    Aynı durumun tekrar yaşanmaması adına konu yetkili birimlerimize iletilmiştir.


    Bilgilerinize sunar iyi günler dilerim.




    şimdi bu esnada ben şikayervar'a şikayet yazdım bir kadın aradı beni durumu anlattım tmm dedi ben şikayetinizi alıyorum kargo takip vs. numarayı istedi onlarıda verdim bana demez mi siz bu kargoyu teslim almışsınız ? burda işte iş kopuyor çünkü ben bilmiyorum bile böyle bişey olacağını kadına tekrar durumu anlattım benim şikayetim tutanak tutulmaması, hatta durum o kadar ciddi ki kargocu kargoları teslim etmekten bile vazgeçiyor 2 paketide geri götürmeyi tercih ediyor yine de tutanak tutmuyor


    şikayet bir anda farklı bir boyut kazandı ben ne olduğunu anlamamıştım telefondayken kadın teslim alınmamış kargonun neden böyle gözüktüğü ile alakalı bir şikayet bildirim yazıyordu sanırım sistemine sonrasında ben tekrar şikayetimin bu olmadığını, tutanak ile alakalı sıkıntıyı tekrar hatırlattığımda "evet şikayetinizi dikkate aldım biliyorum ama burada önemli bir sorun var bu bizim için bir sorun" gibi cümleler kurdu ve sonrasında artık sizinle iletişime geçicez diyip görüşmeyi sonlandırdık


    henüz onaylanmamış ama amazon.com'daki siparişlerim gün sonunda da teslim edildi konumuna düşecektir (EDİT dediğim gibi de oldu suan amazonda teslim edildi gözüküyor)


    konu biraz fazla uzadı ve büyüdü mng'yi bitirmek için ne yapmalıyım tavsiyeleriniz varmıdır direk mng'yi bitirmeye oynayacağım ona göre yol göstermenizi istiyorum


    https://store.donanimhaber.com/a3/65/93/a36593fb5fe2c40d2f7c106138d3cb12.png

    MNG Kargo amazon mevzusu, almadığım kargo teslim edildi deniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 25 Mayıs 2021; 19:31:30 >







  • Tutanak tutmak, ilk defa duydum hocam. Benim bildigin kargocunun onunde acarsin, urunune zarar gelmisse almazsin. Tutanak tutmadilarsa sen fotograflarini cekebilirdin. Ama burada asil sorun teslim edilmeyen urune teslim edildi demek, kutunun bukulmus olmasi sizi niye ilgilendiriyor anlamadim acikcasi. Yani israriniz anlamsiz, orasi kargo sirketini ilgilendirir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zuko

    Tutanak tutmak, ilk defa duydum hocam. Benim bildigin kargocunun onunde acarsin, urunune zarar gelmisse almazsin. Tutanak tutmadilarsa sen fotograflarini cekebilirdin. Ama burada asil sorun teslim edilmeyen urune teslim edildi demek, kutunun bukulmus olmasi sizi niye ilgilendiriyor anlamadim acikcasi. Yani israriniz anlamsiz, orasi kargo sirketini ilgilendirir.

    hocam ben 10 yıldır cocukluğumdan beri internetten alışverişimi yaparım tutanak vs. bunları bilmiyorsanız 5-10k'lık alışverişlerde ciddi anlamda başınız yanar çikolata sipariş etmiyoruz kutu hasarlı gelirse ürünün bütünlüğü bozulmuştur içindeki ürünün bir anlamı yok haa sen ben piyangoya katılmak istiyorum teslim alıyım artık içinden ne şekilde çıkar diyorsan o senin sorumluluğundur alırsın eline kırık laptopu bilgisayarı 10k kaçar sana biter bütün mevzu. diğer konu ztn benim haberim yoktu mng kargo kendisi söyledi burada ciddi bir problem var diye muhtemelen kargo başı prim almak için böyle bişey yapılmış veya kargo çalındı şuan kargolardan haber yok yarında olayı aydınlatamazsak ztn sıkıntılı bir süreç beni beklemiş oluyor. yani benim bir ısrarım yok burada sizin bilgisizliğiniz var. eğer çikolata sipariş veriyorsanız çok takılmayın ztn alın geçin paketinizi oturun aşa





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.