Şimdi Ara

Toyota Hybrid?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Elentra vardı bende geçen hafta sattım bir tane Flame x-pack buldum 2019 en fulun bir altı Hybird kullanan abiler bir yorum atarsa sevinirim nasıl gidişi v.s yol tutumu ve piyayası var mı diye teşekkür ederim




  • Vergi poltikasindaki motor hacmi yuzunden mtv si yuksek bir arac. Sehir ici icin cok iyi olsa da sehirler arasinda hybrid mantigina aliskin degilseniz yakit tuketimi olarak pek avantaj sunmuyor. Elektronigi, donanimi, konforu iyi ama yalitim kotu. Torku dusuk motor ozellikle elektrik destegi yokken uzun yokuslarda baya zorlaniyor. Cok sehirler arasi yapan biriyseniz ben tavsiye etmiyorum. Hybrid bataryasinin menzili 2km vardir yoktur duz yolda. Duzluk sehir ici kullanimlar icin cok iyi. Hep kisa sureli ve sahip olmadigim hybrid araclari kullandim, piyasasini bilmem. Surekli kullanan kisiler daha iyi yorum yapacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobil yatacaksa zarar edersiniz. hybridler senede 20k km yapanlar için mantıklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerika hibride verdiği vergi indirimini kesti. Hibridin hiçbir avantajı yok. Motor da atmosferik, çekilmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbulda, izmirde, ankarada, bursada oturup şehir içi trafikte kullanıyorsan hiç durma al gitsin. dur kalk trafiğinin arabası. tüplü kadar yakar, bir iki seneye vergisi de düşer.


    onun dışındaki kullanım tarzın varsa yaramaz.

  • Şehir içi trafikte sık kullanıyorsanız kesinlikle alın.

    Dipnot: Sattığınız aracın adı elentra değil, “Elantra”

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • electrun kullanıcısına yanıt

    Çok uzun olarak Km. yapamıyacağım yasaklardan dolayı fiyatıda cazip geldi,diğer araçlara kıyasla.Flame x-pack'i en dolu modelin bir altını sadece sağ çamurluk lokal boyalı hasar kayıtsız 239a anlaştık.Umarım iyi yapmışımdır diyorum kendimce :) ve elektrikte giderken 60a kadar gibi hiç sesi yok kendisi sarj ediyor elektriğini




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dwayne35 -- 26 Mayıs 2021; 22:15:31 >
  • MTV Yuksek 122BG Atmosferik Motor var,Kullanılmadıgında Pil de sıkıntı oluyor mu bilmiyorum.

  • huso kullanıcısına yanıt

    Yasaklar olmazsa hazirandan sonra hafta sonları kullanıcam sadece hocam ama fiyat işte bana uygun geldi aldım artık

  • Ben kiralık olarak kullandım bir dönem. Acayip güzel bir araç, dur-kalk trafikte sıfır ses olması, yenilikçi bir model olması sebebiyle keyif veriyor, güzel bir araç. Fakat bunun 6 aylık vergisi 1800 lira mı ne, işte orada ciddi fiyasko var. Alacak kişiler bunu hesap etmeli.


    İzmir şehir içi (mesai saatleri ve gündüz) dikkatli kullanım 4.5 lt/100 km, özensiz kullanım 5 lt/100 km.


    Fakat uzun yolda motor çok bağırıyor, yakıt tüketimi artıyor çünkü elektrik motoru devrede olmuyor. Atmosferik motor 90 küsür beygir.


    Şehiriçi aracıdır.


    Not : Şerit takip sistemini ben verimli kullanamadım, şeritleri çoğu zaman algılayamadı.

  • 2020 Ekimden beri kullanıyorum 10.000 km yol yaptım,çoğu istanbul şehir içi.Önceki arabam skoda fabia 1.0 tsi.Öncelikle performans olarak ilk başlarda zorlandım 1.0 tsi daha iyiydi özellikle rampalarda.Ama yakıt tüketimi en güzel yanı aracın. Genelde 3,5-4,5 arası tüketimim var.Uzun yolda yaptım.Genelde 132'yi geçmeden 120 -130 arası kullandım.Tüketim 5,5 litre gibiydi.Flame xpack donanım olarak tatmin edici.Ama saçma sapan bir şekilde orjinal park sensörü yok,servis kendi taktı ama içime sinmedi açıkçası.Bir kötü yanı da mtv tabi ki.Yakıttan yaptığınız tasarrufu vergi olarak ödüyorsunuz:)

  • Uzun dönem kiralık deneyimler ;



    Şehir içi sakin kullanımda yakıt avantajı var. Karma tüketim 5.2LT/100KM gibi düşünülebilir.


    Şehir dışı biraz üzebilir CVT şanzımanın etkisiyle sürekli bağıran ama gitmeyen bir motor var. Yakıt tüketimi de uzun yolda standart 1.6 atmosferik benzinli araç gibi düşünülebilir.


    Yol tutuş lastiklerden mi yoksa pillerden gelen ekstra ağırlıktan mı bilmiyorum yol tutuşunu başarılı bulmuyorum kazaya müsait. Lastikler fabrikasyon Dunlop olması gerekiyor sanırım onunda etkisi olabilir.


    Yalıtım her japon aracında olduğu gibi zayıf ama şehir içi 70-80KM hızlara kadar rahatsız etmiyor.


    Tesla hariç Türkiye'de var olan bir çok markanın bir çok modelinde kullandığım ACC'ler arasında en başarılı sistem diyebilirim. Yarı otonomun hakkını veriyor. Daha üst segmentte bu kadar stabil çalışamayan sistemler var.


    İzmir-Aydın otobanını 1-2 ufak müdahale dışında tamamen kendi kendine gitti. Her ACC sistemi gibi şeridi baz alıyor bu sebeple şerit çizgilerinin stabil olmadığı durumlarda devreden çıkıyor. Öndeki aracı takip ettiği durumlarda ise şerit ihlali yapabiliyor tek eksi yanı bu sanırım. Yani öndeki araç şerit değiştirdiğinde onunla birlikte değiştirmeye çalışıyor. Şerit takip asistanı müdahalede bulununca tekrar normale dönüyor. Sanırım şerit takip ve araç takip sistemi bazı senaryolarda birbirinden bağımsız hareket ediyor.


    Multimedya ve ses sistemini kendi sınıfına göre son derece başarılı. Kablosuz şarj, Car play, Dokunmatik ekran gibi iyi özellikleri var.


    1.8 olduğu için yakıttan edilen tasarrufu 6 ayda bir devlete toplu olarak ödüyorsunuz bu biraz can sıkıcı.


    Bakım konusunda ise, 0w16 yağ öneriliyor Toyota yetkili servisleri direkt 0w20 yağı basıp geçiyor. İleri de daha komplike sorunlar çıkar mı bilmem ama bu kadar ince yağ kullanımı + CVT'nin sürekli 5000-6000 devir çevirtmeyi sevmesi = kronik yağ terleme/kaçaklarına sebebiyet verebilir. Tabi bu senaryo 10 yıl ve daha üzeri kullanımlar için geçerli.





  • Teşekkür ederim yorumlarınız için ,fiyatı da uygun buldum şahsımca sadece sağ çamurluk lokal boyalı flame x pack 23 binde hasar kaydı yok 239 a pazartesi günü aracı alıcam yorumları buraya gene yazarım arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ceycey1103 C kullanıcısına yanıt

    Evet MTV biraz acıtıcak :( :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Her vw konusunda avrupa dersin, hibrit konusunda abd demeye başladın sırf vergi kesti diye.


    Avrupa'da hibrit olmayan araçlar yasaklanıyor. Hibriti sayesinde avrupada rekor kırıyor toyota.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dwayne35 D kullanıcısına yanıt
    Bizzat kullandım test ettim Auris,Yaris ve Chr de.Tamamen beklentiye göre değişir.Bazısı için b4ktan bazısı içinse biçilmiş kaftan.Gaz pedalını kullanmayı öğrenirseniz ve geri kazanım için yapılması gereken şeyleri kavrarsanız ciddi anlamda düşük yakıt tüketimiyle karşılaşırsınız lakin sert kullanmayı seven biri iseniz hiç bir mantığı yok turbo destekli bir araç tercih edin ayrıca uzun yolda sadece elektrikle gidemediğinizi,sadece gaza çok hafif bastığınız senaryoda benzinli motora destek olduğunuda söyleyeyim yani eğimli yollarda falan pek bir artısı yok düz yollarda 90-100 sabitleyip giderseniz benzine göre 1-1.5 litre düşebilir yakıt.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Her vw konusunda avrupa dersin, hibrit konusunda abd demeye başladın sırf vergi kesti diye.


    Avrupa'da hibrit olmayan araçlar yasaklanıyor. Hibriti sayesinde avrupada rekor kırıyor toyota.

    sat tsi polo al demeliydi çaptan düşmüş.

  • Valla zaten c.tesi pazar yok henüz,yasaklar kalktığı vakit pazardan pazara bineceğim zaten İzmir'de şehir en kötü bi Çeşme yapayım diyorum öyle hızla işim yok zaten günum hayatım arabalarla geçiyor.Arabayı pazartesi günü alıcam nasipse kullanıp buraya yazıcağım

  • Hafta sonları için gereksiz ama acc için alınır çünkü normal xpack 230 du zaten bu hibrit sonuçta , MTV çok can sıkıcı hele bide sırf haftasonu binilecek araç için

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emekkk kullanıcısına yanıt

    İmkanım buna el veriyor araba tamircisiyim 1 tane de paliom var onla işe gidiyorum ayak altına olsun diye c.tesi pazar da yasaklardan sonra nasipse gezicem üstad.Maalesef hereksin imkanı aynı olmuyor

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.