Şimdi Ara

Toshiba Hdd Yetkili Servisi Bulamiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kullandigim N300 Nas Hdd Toshiba’da 8 tane bad sector cikti.

    Rma baslatmak istiyorum ama hic hir sekilde bulamadim. Internetten RMA baslatmak istedigim Toshiba sitesi de Avrupa bolgesine destek vermiyor.

    Turkiye’de yetkili servis aradim onlar da hdd biz bakmiyoruz diyor.


    Bundan once defalarca Western Digital Hdd aldim boyle rezalet gormedim.


    Daha once Toshiba’dan rma basarabilen var mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Disk'le gelen belgelerden veya satın aldığınız yerden ithalatçı kim öğrenin, 2 yıl garanti vermek zorunda. Disk'in garantisi daha uzunsa veya TR dışından alındıysa global garanti kapsamında Toshiba'nın yurt dışındaki fabrikasına gönderilmesi gerekir.

  • poko001 P kullanıcısına yanıt

    Doğrudur hocam, bunları biliyorum.


    İşin aslı cihazın Toshiba tarafından 3 yıl garantisi var. Buradaki servis 2. yıldan sonrasına karışmıyor, benim garantim 2 yıl diyor, garanti kağıdı da 2 yıl düzenlenmiş, Toshiba ile muhattapsın diyor.


    Sanırım elinden yetkili servis unvanını da almışlar.


    Neyse problemi çözdüm. Almanya Toshiba ilgilendi.


    Bir daha WD'den şaşmam.

  • Seagate aldım 2 yıl dolmadan arızalandı tamir-değişim istedim ama hdd bana aynı şekilde geri döndü.
    Maalesef hdd işi şans işi, umalım ki hepimizin hdd leri bozulmadan çalışsın.
  • Ali® kullanıcısına yanıt

    Global garantisi iki seneyi geçen ürünlerde WD, Seagate veya hangi marka olursa olsun iki yıl sonrasında bozulursa Türkiye'de ilgilenmezler çünkü yasal zorunluluk iki sene ile sınırlı.

  • Ali® kullanıcısına yanıt

    Selam bendede toshiba hdd var almanya size nasıl çözüm sundu, verebileceğiniz link vs var mı?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.