Şimdi Ara

Windows 8.1 Mağaza x(0x80004005) mağaza şu anda kullanılamıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar bilgisayarımı w10'dan tekrar windows 8.1'e çevirdim (temiz kurulumla) aktif tüm güncellemelerini de denetleyip yaptım ama ilk açılıştan beri mağaza çalışmıyor, microsoft oturumum açık olmasına rağmen xbox kısmı da bağlanmıyor ayrıca orijinal key'i de üstünde acaba windows bu uygulamalara desteği mi kapattı yoksa benim işletim sistemimde mi bir sıkıntı var

    ayrıca wsreset.exe , powershell kodu, güvenlik duvarı gibi microsoft sitesinde yazan her şeyi denedim




  • Özel değil ise Microsoft mağazayı neden kullanacaksın ki istediğin uygulamayı yada programları tarayıcı sayesinde indirip kurabilirsin. Xbox harici indirip te kurabilirsin.


    SORUNUN İLE İLGİLİ OLARAK :

    1. Yöntem
    Bilgisayarın İnternet bağlantısı nı kontrol et.

    2. Yöntem

    Microsoft hesabı bağladını kontrol et
    Eğer bağlı değilse Microsoft hesabı oluştur ve bağla.

    Eğer bağlı ise ve sorun aynı ise hesabı kaldır yeni hesap kurup yönetici olarak göster daha sonra bir kez yeniden başlat.

    3. Yöntem


    Başlangıç ekranına Cmd yazın ve çıkan Komut istemi/Cmd dosyasının üzerinde sağ tıklayarak yönetici olarak çalıştırın. Açılacak olan komut satırı penceresinde aşağıdaki komutları sırayla yazıp Enter'a bas

    Dism /Online /Cleanup-Image /CheckHealth

    Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

    Ardından bilgisayarınızı yeniden başlatarak sorununu kontrol et.

    4. Yöntem


    Sorunları algılamayı dene

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.