Şimdi Ara

Turkcell haksız kesilen tutar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün 14.57' de gollercepteden iki adet 400 MB yükledim. Daha sonra saat 15.22 de hattıma TL yüklemesi yaptım ve saat 15.37 de internet paketim olmasına rağmen Turkcell 10 TL keserek 100 MB internet tanımladı. Defalarca ama defalarca müşteri hizmetlerini aradım. Bu kadar gerizekalı bir topluluk olamaz, bazısı önceden kullanmışsınız internet yokken siz yükleyince düşmüş diyor bazısı avans tlniz açık kalmış ondan düşmüş diyor. Birisi yetkili birime yönlendiriyorum sizi dedi tam sevinmiştim. Yönlendirdiği yetkili birim de bilgisayar çıktı, internet ayarlarınızı almak için 1'e basın diyor. Artık deliricem, bu haksız tutarı geri almak imkansız gibi defalarca kez denedim ama hiçbirine anlatamadım yahu adam anlıyor yerinizde olsam bende öyle düşünürdüm diyor ama öyle değil diyor.


    Foruma konu açıyorum belki bilen birileri olur diye, kesilen tutar digital operatör uygulamasında da çıkmıyor

    Turkcell haksız kesilen tutar
    Turkcell haksız kesilen tutar
    Turkcell haksız kesilen tutar





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eskiaçıksarıdesene -- 5 Mayıs 2021; 14:53:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu ekran görüntüleriyle uygulamada yardım kısmından talep ilet, merkezdekiler detaylıca incelesin. İnceleme yaptıktan sonra haklı olduğun anlaşılırsa müşteri memnuniyeti adına bakiyeyi geri yüklerler. 72 saatte dönüş yapıyorlar sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dijital Operatör'den talep açın, bakiyenizi geri yüklerler. Ek olarak müşteri memnuniyeti adına 2gb tanımlarlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kaliteli operatörün kaliteli temsilcileri gereken cevabı vermiş :)


    Hareket dökümünden baktığınızda hattınızda internet olduğu görülüyor .önceki kullanımların yansıması geç olduğundan olmuş olabilir .


    Btk ya da durumu yazın sonuç almaya bakın

  • sonuç ne oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuçlandı mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Uzun zaman sonra olsa da cevap vereyim, başvurum sonuçlanmış ve 10 TL iade etmişler hattıma. İtiraz etmek gerekiyormuş demekki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende benzer bir haksız tahsilat nedeniyle talep açtım. Paket olmasına rağmen TL çektiler. Ümidim yok ama sonuç gelirse yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.