Şimdi Ara

Turknet üzerinden satın aldığım Zyxel modem eridi!!! (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
209
Cevap
5
Favori
21.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
99 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Drahmizm kullanıcısına yanıt
    Üstad, bir pet su şişesinin içine 70- 80 derece civarı su koyun ne demek istediğimi anlamış olursunuz. Modemi garantiden değişimi kabul etmeleri gerekir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar Zyxel'e gönderdim ve rapor geldi. Kullanıcı kaynaklı olmadığı anlaşıldı ve sadece plastik kasasını değiştirmişler modemin. Turknet bana kullanıcı kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda iade veya değişim yapacağını söylemesine rağmen şu an yan çiziyorlar. Ben yeni modem alarak kullanmaya başladım ve bana şu an yapılan geri dönüşte "modeminizde bir sorun görünmemekte ve internet bağlantınız aktif durumdadır, modemle ilgili sıkıntınız varsa üretici ile iletişime geçin" diyorlar. Tabiki sorun göremezler çünkü yeni aldığım modem takılı şu an. Müsait olduğumda yazışmaları ve raporu da ekleyerek güncelleyeceğim konuyu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • r_celik22 R kullanıcısına yanıt
    Servis raporu sizin için burdan atıp tutanlar için güzel kapak olmuş :) yok ufo açmışsınız yok kaloriferin üstüne koymuşsunuz diye suçlayıp durdular bilmeden etmeden :) en başında söylemiştim kullanıcı hatası değil diye.
  • r_celik22 R kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun. Üzücü bir durum. Olayın bir başka tarafı da şu, tamam kabuk değişti de içi değişmedi. Bu modem yarın bir gün yine erirse ne olacak? Şayet iade veya değişim sözü verildi ise gerçekten Biraz bastırın bence THH'ye başvurun gerekiyorsa derim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 11 Mayıs 2021; 4:52:1 >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Ben de aynı şeyleri söyledim, forum üzerinden gelen cevaplar;
    "Merhaba, firma kaynaklı bir sorun olduğu için modemdeki sorun için kasa değişimi yapmışlar.

    Biz kullanım yapamadığınız günleri indirim olarak tanımlamasını yapacağız."

    "Eğer orada yapılacak işlem ile sorun çözülmeyecek olsaydı üretici firma değişim işlemi için evrak verirdi."
    Gerekenleri yapacağım ben de istediğim geri dönüşler olmazsa. Sadece kasa değişti yazıyor detay yok ve bu kabul edilebilir değil. Detayını öğreneceğim.

    Turknet üzerinden satın aldığım Zyxel modem eridi!!!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • r_celik22 R kullanıcısına yanıt
    Bence TurkNet size cihazda kullanıcı hatasından kaynaklanmayan bir arıza olduğu taktirde kesinlikle ürünün değişimini ve iadesini yapma sözü vermedi ise verdikleri cevap tamamen doğru ve usulüne uygun. Çünkü bildiğim kadarıyla tüketici elektroniğinde aldığınız ürünler şayet fatura tarihinden itibaren ilk 6 ay içerisinde arıza yaparsa kullanıcı onarım, iade veya değişim hakkını kendi seçme tasarrufuna sahip. Ancak 6 aylık süre dolmuş ise değişim veya iade kararı yalnızca yetkili servisin iade veya değişim kararı vermesi ve iade/değişim belgesini size yoklamasıyla gerçekleşebilir. Yetkili servis burada iade veya değişime gerek görmemiş, onarımı yeterli görüp cihazı onarmış. Şuan ne Zyxel ne de TurkNet'in size karşı bir haksız tutumu bulunmuyor.

    Şayet yetkili servisin onarım kararını adil bulmuyorsanız THH'ye başvurabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • achfighter kullanıcısına yanıt

    Bu caps için geldim Turknet üzerinden satın aldığım Zyxel modem eridi!!! Turknet üzerinden satın aldığım Zyxel modem eridi!!! 

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.