Şimdi Ara

Karter Havalandırma Hortumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bugün motosikletin (cb125e) altında yeni kefş ettiğim hortum olur kendileri.

    ve fakat motorun hava kutusundan aşağı sarkan ve her halinden tahliye hortumu gibi görünen

    bu hortumun ucu ısıl işlem gördürülerek kapatılmıştı. hemen acaba ne olacak diyerek ucunu kestim

    ve içinden önce su gibi kokusuz bir sıvı aktı sonra görüntü, kıvam, renk her haliyle tahini andıran

    bir sıvı daha aktı. şimdi aklımda bir soru var o hortum neden kapalıydı öyle olması mı gerekir?




  • Araçlarda pcv valfi diye bir parça var. Buharlaşan yağı emme hattına gönderir sonrasında yakım işlemi gerçekleşir. Kendi aracımdaki bahsettiğiniz tahin türevi maddeyi kışın kısa mesafelerde kullanırken yağ kapağının iç kısmında farkettim. Sizin araçta da kapatıldığı için buharlaşan yağ ve su buharı çıkamadığı için orada birikip o şekle bürünmüş. O hortum normalde açık olması gerekiyor. Sizde sonradan kapatılmışsa araçta yağ yakma olasığı çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet bu tahliye hortumu arasıra açılıp boşaltılması gereken ya da sürekli açık olması gereken bir hortummuş. o değişik sıvı ise dediğiniz gibi yağ ve suyun birleşiminden doğan bir sıvı.

    ben bilmiyordum. kontrol amaçlı hava filtresini çıkarıp, hava kutusunun içine baktım. olmaması gereken bir ıslaklık vardı sildim.

    eğer şans eseri dikkatimi çekmese o su motor bloğuna kadar gidecekti. motosiklet kullanan ve bunu bilmeyen arkadaşlara tavsiyem,

    karbüratörlü motorunuzun bu tahliye hortumunu kontrol edin. kapalıysa içini boşaltın tekrar kapatıp, kapatmamak size kalmış.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.