Şimdi Ara

Amortisor degisimi sonrasi problemler silsilesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edit; Sesin kaynagi bulundu şoför tarafindaki aks kafasinin civatasi sikilanmamis gevsek unutulmus, civata sikilaninca ses kesildi. Sileceklerle ilgili elektrikciye gittim silecek motoru yanmis dediler 350 tl parca 100 tl iscilikle o da halledildi. direksiyon egriligi icin rotcuya tekrar gittim guya ayar yapti ama degisen bir sey olmadi halen yamuk. diger rotcularda kislik yazlik lastik degisim sezonu isimiz cok bakamayiz muhabbeti yapiyor onu da artik memlekete gidince bakacagim.


    Slm. dun aracimin amortisorleri, amortisor takozlari, amortisör bilyalari salincaklar filan sistem komple yenilendi. ancak degisim islemi sonrasi eve donuste fark ettim sokak basi kose dönüşü gibi direksiyonun tama yakin kirik vaziyette gecilen yerlerde şoför tarafi teker bolgesinden sanki birseyler kiriliyor gibi cat cat cat seklinde yuksek bir ses geliyor. öncesinde boyle bir ses yoktu neyi yanlis yapmis olabilirler? diger bir husus amortisor degistikten sonra silecekler de calismaz oldu, amortisoru sokebilmek icin o kisimlari da sokmeleri gerekmisti. Baska bir hususta bu degisimler sonrasi rotcuya gitmemi soylediler gittim rot ayarini yaptilar ama arac yolda duz giderken direksiyon 10 derece kadar saga dönük vaziyette duruyor orda da birseyleri bozdular bunu nasil düzelte bilirim. tekrar gitmeye de korkuyorum paramizla rezil oluyoruz sanayisinin de ustasinin da söve söve bir hal oldum sabaha kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafa_atr -- 20 Nisan 2021; 11:33:37 >







  • Helezon yaylarindan birinin ucu kirilmisti onlari da degistirdim belirtmeyi unutmusum
  • geçmiş olsun tam bir günüzü günaydın ustam bunları doğru montaj edememişsiniz bir bakabilirmisiniz diye başlayıp


    bismillah deyin


    durumu anlatıp amortisörcü ile başlayın sesi kestikten sonran rotçu ve ön düzen diye giden bir liste sizi bekliyor..

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Dönümü yediler bugun de "sanayinin yolları tastan sen cikardin beni beni bastan" diyerek, baska saglam yerleri de bozmazlar umudu ile yola dusecegim birazdan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa_atr

    Dönümü yediler bugun de "sanayinin yolları tastan sen cikardin beni beni bastan" diyerek, baska saglam yerleri de bozmazlar umudu ile yola dusecegim birazdan.
    Hahahah ne güldüm sabah sabah yav
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    geçmiş olsun tam bir günüzü günaydın ustam bunları doğru montaj edememişsiniz bir bakabilirmisiniz diye başlayıp


    bismillah deyin


    durumu anlatıp amortisörcü ile başlayın sesi kestikten sonran rotçu ve ön düzen diye giden bir liste sizi bekliyor..

    Okuyunca benim bile tüylerim taa burdan diken diken oldu. Ama bu işler böyle yapacak bişey yok. Gülü seven dikenine katlanır...

    Benim de başımda var bitane kuma




  • Amortisör değişimden sonra amortisör kuleleri değişmezse bazı araçlarda amortisör patlak hissi veriyor
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Hadi elektronik arızadır sensor arizasidir filan normal sanayici bunlari tespit edemez onaramaz buna ok de ya arkadas mekanik bir is bir parcayi sokup digerini takacan bunun neyini basaramiyorsun. beyfendi uyuyor galiba henüz dükkanı ve telefonu açmadı rotayi is yerime cevirdim oglene tekrar sansimi deneyecegim
  • altıparmak38 kullanıcısına yanıt
    amortisor, kuleler, takozlar, bilyalar, korukler helezon yaylari da dahil amortisor sistemine ait tum parcalar degisti hocam.
  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt
    Hocam bende de Opel Insignia 2011 var . Amartisor kule bilye viraj demir lastiği. Değişmeyen kalmadı halaa ses geliyor
  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt
    İşin içinden çıkamadiklari zaman kronik arıza deyip geçiyorlar
  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt
    En kolay verilecek cevap bu değil mi hocam 😀
  • altıparmak38 kullanıcısına yanıt
    Tabi isin kolayi oyle ama ustaya girmeden once sileceklerim calisiyordu ve yuruyende en ufak cit sesi bile yoktu. ustadan ciktikten sonra bunlarin baslamasi tesaduf olmamali. aslinda mevzu helozonun kirilmasiyla patlak verdi, arabanin onu yere yaklasinca sanayiye girmek zorunda kaldim girince de corap sokugu gibi arkasi geldi
  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt
    Hocam araçtan az buçuk anliyorsak birazda takım malzeme varsa evin önüne çekip kendimiz yapmak gerek😀😀
  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt
    Araç yapılırken ustanın yanında kaldım.adam rahatsız oldu. Burda bekleme git 1 saat sonra gel diyor. Değişmeyen parçaları değiştim diyor sonra da
  • altıparmak38 kullanıcısına yanıt
    Yok onu yapmazlar o yonden guveniyorum adamlara ama ustaliklari zayif kizdigim nokta o
  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt
    Usta değiştirin hocam . Hangi ildesiniz
  • Aldığınız parçaların kalitesi ve uyulu parça olduğu konusunda emin misiniz.
    Ustalık hatası olabileceği gibi yanlış parça seçilmiş de olabilir
  • Rot ayarını yapamamışlar. Aynı yerle uğraşmayın, başka bir rotçuya götürün derim.

  • Hocam konudan bağımsız araç nedir ve tüm bu işlemler ne kadar tuttu.

    Direksiyon konusunu rotçular çözer. İyi bir rotçuya gidin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antizero -- 20 Nisan 2021; 9:39:14 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.