Şimdi Ara

Tuvtürk muanesinde rot başından kaldım. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorian

    Hocam bak şu ön tekeri görüyor musun? Araçla park ettiğim yerden çıktım, 10 metre gitmeden kırıldı böyle oldu. Şehirlerarası yola bağlanan, ağır vasıtaların bolca geçtiği bir sanayinin çıkışında tam dönüşte oldu bu sorun. Trafiğin anasını ağlattım resmen. Allahtan çekici hızlı geldi de kaldırdık aracı hemen. Şimdi bunun yüksek hızda olduğunu düşünsene bi. Bu şekilde bile tak diye durdurdu arabayı çamurluğun lastiğe baskısı. Ve asfaltı kazımışım o kadarcık hızla bile. Arabanın altındaki beyaz çizgi benim kazıdığım asfalt. Aracın boyunda var. Varın siz düşünün. Lastik patlayınca araç zaten jantın üstünde olacağı için bununla aynı etkiyi yaratmaz. Allah muhafaza bir anda kopan tarafa fırlatıverir arabayı. O yüzden bırakmaları iyi olmuş. Sağlı sollu değiştirin hocam. Arkadaşların dediği gibi z rotları da değiştirin. Bu tarz değişimler iki taraflı olmalıdır.


    Ekleme: İlk kez foruma aracımın fotoğrafını atıyorum, Allah aşkına nazar değdirmeyin. Forum lanetinden korkutmayın beni.  



    Alıntıları Göster

    Benim başıma 2 defa geldi. Dediğim gibi aks kırıldı sanmıştık ilkinde. Ama lastik patlamasından daha tehlikeli gibi gelmedi bana. Lastik patlaması da tehlikeli tabii, arkadaşım takla atmıştı lastiği patlayınca.

    O zamanlar periyodik bakım falan hakgetire bizde, e bir de rotil başı kronik sorunlu bir araçmış o. 22 yıldır sıfır araç alıyorum ve periyodik bakım yaptırıyorum. Hoş o araç da 2 yaşındaydı sadece.


    Resmi mobilden göremedim ama dedim ya iki defa başıma geldi, görüntüyü biliyorum.


    Not: resmi şimdi gördüm mesajı kaydettikten sonra, tuhaf bir şekilde. Benimki sadece içeri girmemişti, bir de yamulmuştu (ya da ben öyle hatırlıyorum, 25-26 sene oldu).




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 21 Nisan 2021; 1:48:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halisünasyon

    Allah kaza bela vermesin. Maşallah maşallah😀 Bende öyle yapıcam artık, iki yanlı değiştiricem mecbur



    Alıntıları Göster

    Hahha eyvallah hocam.  Ben aceleden tek taraflı değiştirmiştim, sağa ve sola dönüşlerde arabanın karakteri çok farklıydı. Allah hepimizi kazadan beladan korusun.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Benim başıma 2 defa geldi. Dediğim gibi aks kırıldı sanmıştık ilkinde. Ama lastik patlamasından daha tehlikeli gibi gelmedi bana. Lastik patlaması da tehlikeli tabii, arkadaşım takla atmıştı lastiği patlayınca.

    O zamanlar periyodik bakım falan hakgetire bizde, e bir de rotil başı kronik sorunlu bir araçmış o. 22 yıldır sıfır araç alıyorum ve periyodik bakım yaptırıyorum. Hoş o araç da 2 yaşındaydı sadece.


    Resmi mobilden göremedim ama dedim ya iki defa başıma geldi, görüntüyü biliyorum.


    Not: resmi şimdi gördüm mesajı kaydettikten sonra, tuhaf bir şekilde. Benimki sadece içeri girmemişti, bir de yamulmuştu (ya da ben öyle hatırlıyorum, 25-26 sene oldu).



    Alıntıları Göster

    Hocam seninki daha hafif bir şekilde olmuş olabilir. Benimki komple kırılıp kurtulmuştu. Demek ki değişebiliyor. Hatta belki alt taşıyıcı takımların şekilsel özellikleri bile farkettiriyor olabilir. Allah tekrar yaşatmasın.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorian

    Hocam seninki daha hafif bir şekilde olmuş olabilir. Benimki komple kırılıp kurtulmuştu. Demek ki değişebiliyor. Hatta belki alt taşıyıcı takımların şekilsel özellikleri bile farkettiriyor olabilir. Allah tekrar yaşatmasın.



    Alıntıları Göster

    benimki de kırılmıştı. dediğim gibi teker sadece içeri girmemişti bir de alttan dışa doğru yamulmuştu (90" dik durmuyordu yere yamulmaktan kastım bu). 25 senedir yaşamadım, 2 yaşında bir araçta 2 sefer yaşamak normal değildi dediğim gibi kronikmiş o araçlarda.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halisünasyon

    güvenlik tabiki önemli ama rot başının ağır kusura girdiniğini ilk kez gördüm. Zaten önemli bir masrafta değil, ağır kusur olması şaşırttı.



    Alıntıları Göster

    Rot başı koptuğu zaman şöyle bir şey oluyor(0.21'den itibaren bakın).





  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Rot başı koptuğu zaman şöyle bir şey oluyor(0.21'den itibaren bakın).



    Alıntıları Göster

    Benim rot başında boşluk var diye kaldım, yani kırıl veya kopuk veya arızalı gibi bir durum yoktu. Acaba boşluktan kasıt arızalı demekse orasını bilemiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halisünasyon

    Benim rot başında boşluk var diye kaldım, yani kırıl veya kopuk veya arızalı gibi bir durum yoktu. Acaba boşluktan kasıt arızalı demekse orasını bilemiyorum



    Alıntıları Göster

    Hocam boşluk yapmışsa araç yolda gezer zaten bu başlı başına bir sakınca. Ayrıca sadece malzemenin sandığınız kadar önemsiz olmadığını göstermek istedim. Sonuçta aracı 200 küsur km hızla giderken yönlendiren parça bu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Hocam boşluk yapmışsa araç yolda gezer zaten bu başlı başına bir sakınca. Ayrıca sadece malzemenin sandığınız kadar önemsiz olmadığını göstermek istedim. Sonuçta aracı 200 küsur km hızla giderken yönlendiren parça bu.



    Alıntıları Göster

    Bunu bilmiyordum. Demek son 1-2 haftadır arabayı kullanırken altımdan kayar gibi olmasının sebebi bu. Haftaya yaptırıyorum. Arabada hafif bi dengesizlik var gibiydi lastikler sanıyordum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halisünasyon

    Bunu bilmiyordum. Demek son 1-2 haftadır arabayı kullanırken altımdan kayar gibi olmasının sebebi bu. Haftaya yaptırıyorum. Arabada hafif bi dengesizlik var gibiydi lastikler sanıyordum



    Alıntıları Göster

    Aynen hocam, bununla geçmiş olsun iyi ki fark edilmiş.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.