Şimdi Ara

D-Smart Hediye Paket Kandırmacası (asla inanmayın)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son dönemde birçok d-smart tv platform üyesinden tahahhüt yenilerken hediye paket teklifleri geldiğini ama hediye paketlerin tanımlanmadığı, tanımlansa da 1 ay sonra hediye kanalların kapandığı hakkında şikayetleri görüyoruz.


    Buna biz d-smart hediye paket kandırmacası diyoruz.


    Süreç nasıl başlıyor?


    Tahahhütünüz bittikten sonra veya iptal talebinden sonra sizi d-smart genel merkezden tahahhüt yeniletmek için arıyorlar, size bazı paket fiyat tekliflerinde bulunuyorlar buraya kadar her şey normal. Fiyat yüksek v.s. derseniz size daha düşük paketler önerip yanına hediye 1 yıl mega paket vereceğiz diyorlar böylece en düşük paketten tahahüt yeniliyorsunuz daha az para ödüyorsunuz hediye paketlerle tüm kanallarınız 1 yıl açık oluyor böylece aklınızı çelmiş oluyorlar, teklifi kabul ediyorsunuz tahahhütünüz uzuyor fakat tahahhütünüz uzatıldıktan sonra hediye paketleri vermiyorlar ya da verip 1 ay sonra kapatıyorlar. Müşteri hizmetlerini aradığınızda da aynı şeyleri tekrarlıyorlar sistemsel arıza, teknik bir problem, sistem güncellemesi var, tanımlama yapılacak, arıza kaydı açıldı en kısa sürede kontrol edilecektir diye yalanları sıralıyorlar.


    O yüzden tahahüt yenileyecek arkadaşlar asla ama asla hediye paketleri kabul etmesin, tüm kanalları izlemek istiyorsanız direkt mega paket teklifi alın hediye paketlerin hiçbirisini kabul etmeyin çünkü vermiyorlar.


    Ben de 1 ay önce tahahhüt yeniledim hoşgeldin paketi + 1 yıl mega paket olarak fakat hediye paketler halen tanımlanmadı, müşteri hizmetleriyle 5 kez görüşüldü ama çözüm üretilmedi. BTK'ya şikayet ettim sonucu bekliyorum, benzer bir sorunla karşılaşanlar aşağıdaki linkten btk'ya şikayette bulunabilirler.


    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 20 Nisan 2021; 13:30:1 >







  • Bende de aynı sorun vardı sadece hoşgeldin paketi kanalları açılıyordu kayıt açtım 2 gün sonra aradılar evet haklısınız tüm kanallar açık demişiz dediler dışardaydım tüm kanalları açtım dedi yetkili eve geldim gene açılmamıştı aradım iptal birimine bağlandım ağzıma ne geliyorsa söyledim kanalları açtı ama geçici çözüm bakalım ne olacak
  • Buyuk kumpas donuyor . Banada 12 ay mega verdiler ama 2 gundur spor kanallari kapali ayrica yayinlar hd degil yayinlar sd donustu. Kimse kimseyi umarsamiyor
    Surekli fisi cek kapa yapiyoruz .
  • Berbat bir durum gercekten . 2 gundur canimi fena siktilar
  • E devlete girip iptal edecegim oda hata veriyor.
    Online islemlerde hata veriyor heryer hata veriyor
    Yayinlar sd oldu saka gibi
  • Tam bu nedenden dolayı üyeliğimi iptal ettim.

  • 24 ay taahhüt verirsem ilk 12 ay tüm ek paketler hediye demişlerdi.Elimde ses kaydı var ama inkar ettiler.
    Btk'dan biraz önce şikayet ettim. Bakalım ne olacak.
  • Aynısı bugün benimde başıma geldi 1 yıl bütün kanallar hediye denildi bütün kanallar kapalı bısey olacağını sanmıyorum belliki herkese ayni numara 14 gün cayma muhabetti yokmu bunda
  • Aynı sorunu yaşıyordum BTK den şikayet kaydı oluşturmuştum mega paket tanımlanmış dedi ama sistemlerinde genel bir sorun varmış ilgili ekibin takibindeymiş dedi
  • Bir dünya kavga ettim mh ile sistemlerinde görünmeyen hediye görünmeye başladı ama hala kapalı kanallar isleminizi hizlandiriyorum deyip duruyorlar bakalim ne olacak
  • Aynen dediğiniz gibi, mega paket hediye şartıyla taahudumu yenilemistim, bir hafta kanallar gösterdi sonra kapattılar tam 6 kez mh görüştüm, teknik arıza var, ekip yollayalım vs.. Dediler.. Ama yalan bence hepsi.. En son e devletten iptal talebi açtım.. Btk ya da yazacağım.. İnsanı resmen keriz yerine koyuyorlar
  • BTK şikayetim sonrası dün d-smart'tan aradılar ve yine aynı şeyleri tekrarladılar sistemlerinde sorun olduğunu ve 1 yıllık hediye paketlerin şu an için tanımlanamadığını söylediler, sorun çözülünce tanımlama yapılacakmış. Yıllık hediye paket tanımlanana kadar şimdilik 1 aylık hediye paket tanımlayacağız dediler ama onu da tanımlamadılar kanallar hala kapalı, dalga geçiyorlar müşterilerle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 23 Nisan 2021; 13:2:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RİDEN7

    Aynen dediğiniz gibi, mega paket hediye şartıyla taahudumu yenilemistim, bir hafta kanallar gösterdi sonra kapattılar tam 6 kez mh görüştüm, teknik arıza var, ekip yollayalım vs.. Dediler.. Ama yalan bence hepsi.. En son e devletten iptal talebi açtım.. Btk ya da yazacağım.. İnsanı resmen keriz yerine koyuyorlar

    Bende Şubat'ta taahhütü yenilemiştim. Bu hediye kepazeliğinden , yani sözlerinde durmadıkları için e-devletten iptal edeceğim ama ne kadar ek ücret isterler bilemiyorum.

  • GÖKHANK kullanıcısına yanıt

    Hocam sadece iki aylık fark ücreti alabilirler o kadar... İptal talebi açınca bugün teknik servis geldi, modulde birşey yok dedi.. Sorun D smart yeni yazılımından kaynaklanıyor ve çözümü şuan yok dedi...

  • Bugün itibari ile 2 üyeliğimide iptal edip kurtuldum çok şükür cihazlarida teslim ettim.
  • Geçmiş olsun bende iptal ettim, hala ısrarla kanallarınızi 24 saatte açacağız diyorlar... Dedim bunu diyen 3.kisisisiniz, kurtuldum... Bu kadar müşteri hizmetleri zayıf, birbirinden haberi olmayan bir kurum görüyorum...
  • Bugün 1 aylık geçici olarak tanımladıklarını söyledikleri mega paket aktif oldu sinyal yenileme yaptıktan sonra kanallar açıldı. 1 yıllık hediye için gelişme yok henüz.

  • Yaptiginiz telefon görüşmelerinde mutlaka ses kaydı alın. Ve karşıdaki kişiye şartları tekrar tekrar soylemesini isteyerek ses kaydı alın.

  • Bakalım ne olacak, bende döşedim btk ya


    Selamlar,

    Bu yılbaşında taahhütümü yeniledim ve firma yaşadığı sorunlar nedeniyle vaatlerini yerine getiremedi. Müşteri temsilcileriyle defalarca yapılan uzun soluklu telefon konuşmaları oldu. Ama sonuç alamadığımdan 3 kez kapatma departmanıyla görüştüm. Bigün aramışlar ve bende o sırada metroda olduğumdan bu durumdan telefon operatörümden gelen uyarı mesajıyla haberdar oldum. Sonra ne geri atandım nede d-smart müşteri temsilcileri yardımcı olabildiler. Ne olduğunu öğrenene kadar BTK daki şikayetim konu olarakn10 günü geçtiği için (10 gün oyaladıkları için) kapatıldı. Aramalarına neden olan konu Zaten Mega paket üyesidim, 20tlye üstüne 2 sene hediye edilmesi vaad edilmiş olan belgesel sever ve sinema sever paketlerinin bir türlü hem D-Smart Go'ya hemde uydu yayınında açılmamasıydı. Bir gün yine aradım müşteri temsilcisi kanallar d-smart go yu kapsamıyor dedi. Onu bişekilde belgesel kanallarını açıp sinema kanallarını açmadan çözümsüz bıraktılar. Bu gün yine aradım bu verilen paketlerin sadece 1 ay hediye olduğu söylendi. Bu verdiğim linkte bunun gibi bir sürü şikayet var:

    https://forum.donanimhaber.com/d-smart-hediye-paket-kandirmacasi-asla-inanmayin--148724477

    Burda açıkça dolandırıcılık var. Kapatma departmanlarıyla yaptığım bütün konuşmaların dilinlenmesini daha önce talep etmiştim. Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde başvurumun kapandığı yazmışlar. Oysaki kontrol etmiştim. Şimdi yine kapatma departmanlarıyla olan görüşmelerimin dinlenmesini talep ediyorum. Aksi halde BTK'NIN DA BU DÜZENE AYAK UYDURDUĞUNU DÜŞÜNÜCEM VE HEM BTK'YI HEM D-SMART'I MAHKEMEYE VERECEĞİM. BTK OLARAK İŞİNİZİN TÜKETİCİLER OLAN BİZLERİN HAKLARINI KORUMAK OLDUĞUNU HAYIRLATIP SİZLERİ GÖREVİNİZİ YAPMAYA DAVEY EDİYORUM.




  • D-Smart yine konuyu kapamaya çalışmış

    14-05-2021 16:22
    Değerli Abonemiz; Kaydınıza istinaden gerekli bilgilendirmeleri yapmak üzere 14.05.2021 tarihinde saat 16.20'de 5********** numaralı telefondan gerekli incelemeler kontroller sağlandığında, Belgeselsever + Eğlencesever Paketi (1 Ay) ve Mega (HD) (2 ay) Hediye olarak verilmiş kanallar mevcuttur süresi dolduktan sonra sizler kendi paketiniz aile spor paketi üzerinden devam edebileceksiniz. Bilgi için sizi aradık ancak ulaşamadık. Şikayetiniz ile ilgili 0850 266 0 266 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz. Saygılarımızla, Demirören TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş.​


    12-05-2021 21:41
    Satış sırasında abonelik ve kampanya şartları ile ilgili hatalı bilgi verilmesi

    Bende söyle bi cevap yazdım



    17-05-2021 00:02
    Hayır benim kabul ettiğim teklif böyle değildi. 1 ocak 2021 den 12 ocak 2021 gününe kadar "kapatma departmanıyla" yapılan görüşmlerimin incelenmesini istiyorum. Özellikle 12 ocak 2021 günü saat 14.44 te başlamış olan görüşmenin incelenmesini istiyorum.

    Kapatma departmanının bana verdiği teklif karşılığında sözleşme uzattım. Teklif ise ekstra belgesel kanalları ve sinema kanallarının 24 ay boyunca tarifeme ek ücret yansımadan verilmesiydi.

    Yanlış bilgi verilmesi tüketiciyi ilgilendiren bir konu değildir. Konu firmanın verdiği eğitimler sonucu yine firmanın yetkilendirdiği ve bu insanlara (müşteri temsilcileri ve kapatma departmanı) insiyatif ve firma sorumluluklarını belirli kriterleri karşıladıkları için verilmiş olmasıdır.

    Konu yanlış bilgi verilmiştir diyerek kapatılamaz. Bu bir uçağın pilotunun yanlış bir karar verip uçağı düşürmesi sonucu o pilota eğitimini ve sorumluluklarını eksik veren firmanın suçsuz olduğu sonucunu çıkarmadığı gibi D-Smart'ın da gerekenleri yapıp bu maduriyeti "yanlış bilgi verilmiştir" diyerek konudan sıyrılmasını kapsamaz. Kusur D-smart'ın kusurdur ve bu maduriyetin giderilmesi gerekir. Bu elemanlarınıza gerekli güncel bilgiyi ve eğitimi vericeksiniz anlamına gelir. Sizin en büyük yükümlülüğünüz budur.

    Ayrıca bilgilendirme mesajında "aradık ulaşamadık" diye bir kısım var. Yalan beyanda bulunmak suçtur. Bu başvurunun yapıldığı tarihten sonra telefonum hiç kapalı kalmadı ve sizden hiçbir arama tarafıma ulaşmadı.

    D-Smart'a artık ne bir güvenim ne de bir saygım kalmamıştır. Hatta firmanızın kaliteli dolandırıcılık işi ile ilgilendiğinden artık neredeyse eminim. Suçlarınıza devam etmenizi tavsiye ediyorum ki, ileride size açacağım tüketici hakları mahkemesinde elimde delil bulunsun.

    Maduriyetimin giderilmesini arz ederim. Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanr -- 17 Mayıs 2021; 0:12:43 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.