Şu an içinde yaşadığımız malum durumlar gerek sosyolojik gerek ekonomik gerekse global ölçekli sıkıntılardan dolayı hem sıfır hem 2.el olarak alınabilecek tek araç EGEA dır. 1-Yeni evliysen çoçuk yoksa ilk aracın olacaksa belli bir gelirin varsa alt-orta segment 2-Devlet memuruysan her ay düzenli gelirin varsa bekarsan 3-Özel sektör karı-koca çalışan isen çoçuk varsa bagaja evi yükleyip köye giderken şu da sığmadı alamadık tüh demiyorsan 4-Kredi çekip 100-150bin tl civarı bir birikimin varsa 5-Aracını satıp üstüne eklediğinde makas oranın %30-40 artıyorsa örn. 70 e satıp 100 e yaklaşmak 6-Elini vicdanına koy dış görünüş olarak güncel kasa ve ilk nesil (2015.. baz al bu araba çirkin ne kadar biçimsiz örn. sümbül gibi demiyorsan 7-En can alıcı kısım malum hevesle bir araba aldıktan sonra tamam bitti gitti artık aracım var cebimden para çıkmayacak diye bakmıyorsan 8-Yakıt ekonomisi dizel 1.3 için (2030 yılına kadar) fransız hariç çok yakıyor ya bu demiyorsan 9-Bugün ister Kars ister Aydın da dağın başında herhangi bir tamirciye gittiğinde Egea yı görüp ya ben bulaşmayım anlamam diyen usta yoksa 10-Güzel ülkemizde yolda gördüğün en çok araba yastık altında ki çeyrek altın gibiyse değerini kaybettirmeden üstüne koyuyorsa evet benim gözlemlerim bu kadar varsa karşısına koyabileceğiniz f/p aracı egea hariç lütfen sıralayın maddelere cevap olarak |
Tr de alınacak tek araç egea karşı çıkan buyursun..
-
-
Tamam karşı çıkmıyoruz alabilirsin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Kardeş sen direk al -
Pudra sekeri dalgasi yavas yavas yayiliyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dalga geçeceğinize keşke yazdığım maddelere cevap verseniz
-
Egea'nın bu ülkenin gerçeği haline geldiği doğrudur ancak bu bir tercih değil zorunluluk.
Egea iyi olduğu için değil ekonominin kötüye gidip Vw, Honda, Toyota, Peugeout gibi orta segment markalara ait araçların bile ulaşılamaz olmaya başlaması nedeniyle satılıyor.
Ülke ekonomisi iyi durumda olsa kim "tercihini" güvenlik testlerinden 3 yıldız almış Egea'dan yana kullanır?
Bakın Corolla kampanya yaptı dizel Egea almak yerine herkes koşup benzinli Corolla aldı. 3 aydır en çok satılan araç Corolla, çünkü Corolla bir tercih sebebi.
Sırf ekonomik durumdan dolayı eski orta direk, şimdiki orta alt kesim tarafından zorunlu olarak satın alınan bir araç için güzelleme yapmaya gerek yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
durum o derece kötü yani... 2020 model şahin al bundan baska birsey haketmiyorsunuz diyosun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Acil Stop
Egea'nın bu ülkenin gerçeği haline geldiği doğrudur ancak bu bir tercih değil zorunluluk.
Egea iyi olduğu için değil ekonominin kötüye gidip Vw, Honda, Toyota, Peugeout gibi orta segment markalara ait araçların bile ulaşılamaz olmaya başlaması nedeniyle satılıyor.
Ülke ekonomisi iyi durumda olsa kim "tercihini" güvenlik testlerinden 3 yıldız almış Egea'dan yana kullanır?
Bakın Corolla kampanya yaptı dizel Egea almak yerine herkes koşup benzinli Corolla aldı. 3 aydır en çok satılan araç Corolla, çünkü Corolla bir tercih sebebi.
Sırf ekonomik durumdan dolayı eski orta direk, şimdiki orta alt kesim tarafından zorunlu olarak satın alınan bir araç için güzelleme yapmaya gerek yok.bu güzellemede kalite algınız muadil olarak corolla örneği olmamalıydı bence içinde yaşadığımız ülke koşulları baz alınarak yazdım maddeleri zaten başka bir ülkeyi kıyaslamak abes olurdu gerçekler bu buna alışmak mı yoksa her yerde keşke demek mi doğru geliyor marka algısında tercihler noktasında katılmıyorum hala fiat ülkemizde 1.ci sırada alt-orta sınıf için konuşmak gerekirse
-
quote:
Orijinalden alıntı: eko33durum o derece kötü yani... 2020 model şahin al bundan baska birsey haketmiyorsunuz diyosun
yapma allah aşkına o kadar kötülenecek şahinle doğanla kıyaslamayı bırak yazmak bile abes egea güzellemesi yaptığım doğru ama çıkıp sokağına bir bak her 5 arabadan 1 i egea herkes ya seve seve alıyor yada mecbur kaldığı için ama cebinde 150bin lira varsa araba bakıyorsan 2010 model mi yoksa 2020 ye mi binmek istersin o senin tercihin bak
-
quote:
Orijinalden alıntı: haykouzyapma allah aşkına o kadar kötülenecek şahinle doğanla kıyaslamayı bırak yazmak bile abes egea güzellemesi yaptığım doğru ama çıkıp sokağına bir bak her 5 arabadan 1 i egea herkes ya seve seve alıyor yada mecbur kaldığı için ama cebinde 150bin lira varsa araba bakıyorsan 2010 model mi yoksa 2020 ye mi binmek istersin o senin tercihin bak
Alıntıları Gösterben sana katiliyorum. alinacak tek araba egea. 140 bin liraya 10 yasinda felegin cemberinden gecmis civic focus vs alinmaz. ama yine soyluyorum 2020 model sahin. yani sahin 20 sene sonra yeniden uretilse bu kadar olurdu. 300 binden asagiya c sinifi araba kalmadi.. belki 2 sene sonra 500 binden asagiya kalmayacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Dizel şart değil turbo motor olması yeterli olacaktır. 1.4 atmosferikten ne kadar gitmesi beklenir ki?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster1.3 multijet kendini ispatlamış şehir içi fazlasıyla yeterli dağ bayır keçi gibi tırmanan bir motor haklısınız ancak 1.4 fire benzin biraz kullanımla alakalı yüksek devir çevirmek sürekli rolling yapmak her kullanıcı için geçerli değil malesef yani bizim insanımız arabasını fazla üzmeyim diye gıdım gıdım basar örneğin sıfır araba aldıysa adam kepekli cinnah gibi yerlerde yada daha dik keklik yeni oran ilker yokuşu gibi tabiki aklımda diye sürmesi gerekir ee sen tutup 2000-3000 devir çevirim benzinli arabada yokuş çıkmıyor bu diye lanet ediyorsan o zaman satıp dizel alacaksın çözümü var yani yok değil aslında
-
Hyundai i20 al garaş -
Geldi yine egea'nın neferleri...
-
Cevaplar harika. Ciddi cevabı ne yapacaksınız bilmiyorum ama buyurun madem. Hayır, endüsrtri ciddi değil, o bakımdan...
Neyse. Mercedes Türkiye bile otobüsleri yandığında hatasını kabul etmemişti. Zamanın Sanayi ve Tic. Bakanlığı dava açmıştı, ODTÜ Mak. Müh. Bölümü hatasını göstermişti de otobüslerini öyle geri çağırmıştı.
Otomobil ABD, Avrupa, Japonya ve Kore'de ciddi olarak üretilir. İki üç arabanın emniyet kemeri koptuğunda garantisi Türkiye'de çalıştırılmasa da hiç olmazsa hangi seriler etkilendi, ruhsat sahibi (mali ve teknik sorumlu) olarak önlem alman gerekiyor mu bilirsin. Benzer fiyata Polonya'dan Fiat 500, Panda, Kia, Hyundai yerine biraz daha büyük diye Egea alınmaz. Büyüklük çok lazımsa zaten 140, 150 , vermişsin on yirmi daha ver. Avrupa'dan Tipo geri alınır ama Egea alınmaz. En azından kopan emniyet kemerlerinden hangi seriler etkilendi açıklanıncaya kadar.
Hadi TOFAŞ veya Koç Holding işi pek ciddiye almıyor. Üreticiler belli ki fazla ciddi değil. Otomobil Sanayicileri Derneği, federasyonları, ODD, sanayi birlikleri, mühendis odaları, sözde rakipleri Otosan, Oyak, Temsa... Gerçek bir sorun çıktığında en ufak bir etkileri olmayan bu organizasyonların hangisi ciddi de, ciddi cevap bekliyorsunuz.
N-CAP'de teste girip ismi N-CAP'te geçmeyen tek model. Kusura bakmayın da dalga geçmek yapılabilecek en iyi şey. Dalga geçenleri teker teker tebrik ediyorum.
-
TR standartlarında buna karşı çıkmam :)
Egea'nın bu ülkenin gerçeği haline geldiği doğrudur ancak bu bir tercih değil zorunluluk.
Egea iyi olduğu için değil ekonominin kötüye gidip Vw, Honda, Toyota, Peugeout gibi orta segment markalara ait araçların bile ulaşılamaz olmaya başlaması nedeniyle satılıyor. Ülke ekonomisi iyi durumda olsa kim "tercihini" güvenlik testlerinden 3 yıldız almış Egea'dan yana kullanır? Bakın Corolla kampanya yaptı dizel Egea almak yerine herkes koşup benzinli Corolla aldı. 3 aydır en çok satılan araç Corolla, çünkü Corolla bir tercih sebebi. Sırf ekonomik durumdan dolayı eski orta direk, şimdiki orta alt kesim tarafından zorunlu olarak satın alınan bir araç için güzelleme yapmaya gerek yok. |
Pudra sekeri dalgasi yavas yavas yayiliyor
|
Geldi yine egea'nın neferleri... |
Cevaplar harika. Ciddi cevabı ne yapacaksınız bilmiyorum ama buyurun madem. Hayır, endüsrtri ciddi değil, o bakımdan... Neyse. Mercedes Türkiye bile otobüsleri yandığında hatasını kabul etmemişti. Zamanın Sanayi ve Tic. Bakanlığı dava açmıştı, ODTÜ Mak. Müh. Bölümü hatasını göstermişti de otobüslerini öyle geri çağırmıştı. Otomobil ABD, Avrupa, Japonya ve Kore'de ciddi olarak üretilir. İki üç arabanın emniyet kemeri koptuğunda garantisi Türkiye'de çalıştırılmasa da hiç olmazsa hangi seriler etkilendi, ruhsat sahibi (mali ve teknik sorumlu) olarak önlem alman gerekiyor mu bilirsin. Benzer fiyata Polonya'dan Fiat 500, Panda, Kia, Hyundai yerine biraz daha büyük diye Egea alınmaz. Büyüklük çok lazımsa zaten 140, 150 , vermişsin on yirmi daha ver. Avrupa'dan Tipo geri alınır ama Egea alınmaz. En azından kopan emniyet kemerlerinden hangi seriler etkilendi açıklanıncaya kadar. Hadi TOFAŞ veya Koç Holding işi pek ciddiye almıyor. Üreticiler belli ki fazla ciddi değil. Otomobil Sanayicileri Derneği, federasyonları, ODD, sanayi birlikleri, mühendis odaları, sözde rakipleri Otosan, Oyak, Temsa... Gerçek bir sorun çıktığında en ufak bir etkileri olmayan bu organizasyonların hangisi ciddi de, ciddi cevap bekliyorsunuz. N-CAP'de teste girip ismi N-CAP'te geçmeyen tek model. Kusura bakmayın da dalga geçmek yapılabilecek en iyi şey. Dalga geçenleri teker teker tebrik ediyorum. |
Kardeş sen direk al
|
Tamam karşı çıkmıyoruz alabilirsin.
|
1.3 multijet kendini ispatlamış şehir içi fazlasıyla yeterli dağ bayır keçi gibi tırmanan bir motor haklısınız ancak 1.4 fire benzin biraz kullanımla alakalı yüksek devir çevirmek sürekli rolling yapmak her kullanıcı için geçerli değil malesef yani bizim insanımız arabasını fazla üzmeyim diye gıdım gıdım basar örneğin sıfır araba aldıysa adam kepekli cinnah gibi yerlerde yada daha dik keklik yeni oran ilker yokuşu gibi tabiki aklımda diye sürmesi gerekir ee sen tutup 2000-3000 devir çevirim benzinli arabada yokuş çıkmıyor bu diye lanet ediyorsan o zaman satıp dizel alacaksın çözümü var yani yok değil aslında |
dalga geçeceğinize keşke yazdığım maddelere cevap verseniz |
Benzer içerikler
- clio mu polo mu
- skoda navigasyon aktif etme
- trafiğe kapalı alanlar nerelerdir
- 185 65 r15 hava basıncı
- volkswagen transporter 1.9 tdi nasıl
- 3008 peugeot 2024
- mustang 2023
- chery tiggo 8 pro alinir mı
- citroen amblemi
- mazda cx 60
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X