Şimdi Ara

PEJO 508 YAMUK TAVAN SORUNU DEVAM EDİYOR MU ? ACİLLL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
83
Cevap
0
Favori
4.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamın aleyküm değerli arkadaşlar,


    Enişteme geniş ve prestijli D segmenti araç alacağız, dizel olması şart.


    Seçenekleri arasında şahsen hiç sevmediğim pejo 508 de var,

    dacia’ da, ikco’ da, toyoto’ da hatta çin malları fasonlar dahil hiç bir araçta görme ihtimali vermediğim bir büyük problem vardı; tavanın fabrika çıkışı yamuk olması.

    Acaba hala böyle problemleri var mıdır ? Aldıktan sonra civicler gibi çökmesinde. Ya da elektronik aksamları eskiler gibi sıkıntılı mı ?


    Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.



    Herkese hayırlı Ramazanlar ve akşamlar diliyorum. Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ben PSA grubu araç kullanıyorum. Kayınpederde de 3008 var. İstediği kadar yeni olsun bir daha kesinlikle PSA grubu araç almam, almayacağım. En yenisi bile kronik sorunlardan kırılıyor, servisleri ayrı dert.

    Bahsettiğim 2 aracı götürdüğüm özel servisin iki ortağından biri Citroen atölye şefi, birisi Peugeot atölye şefi. Servisleri bırakıp özel servis açmışlar. Serviste de dost ortamından fazlasıyla vakit geçiriyorum. Kendileri de yetkili bayideki arkadaşlarından çokça şahit oluyorlar olanlara. Bizim arabalar da yaşadığımız sorunlar da var.

    C4'ten sonra 308 planım vardı ama işin içine girince kesinlikle vazgeçtim. Şahsi görüşüm değil, markanın içine girdikçe gerçeği görüyor insan.

    İş icabı pek çok marka / model kiralık araç kullanıyorum.


    508 de kullandım bir kaç hafta, Passat da, Insignia da. Son dönemde şantiyelere daha çok gittikçe, SUV tarzı 6 ay kadar 3008, şimdi Grandland X. Bir ara Jeep Renegade, Nisaan Qashqai vs. Öncesinde clio, focus, kısa bir dönem Kuga vs.


    Peugeot'un ergonomisi bana çok uygun geliyor, iç güdüsel şekilde rahatça kullanılabilen edilen bir arayüzü var.. Küçük direksiyon vs keyifli. Grandland X de sözüm ona aynı grupda ama, direksiyonda bir sürü düğme olması sadece işleri karışıklaştırıyor.


    D grubuna gelirsek, ben her türlü Passat hariç bir araç alırım - neden? Insignia ve 508 de yanılmıyorsam sportback dedikleri kasaya sahip, yani bagajı açıp koltukları yatırınca arada hiç metal destek vs kalmıyor, station gibi uzun yüklere uygun hale geliyor, benim için önemli.


    Eğer Sürekli arkada gidecek birileri yoksa, 508 sürüşü vs harika bir araç. Arka taraf yetişkinler için biraz boğucu gelebilir. Yakıt tüketimi, uzun yolda sürüş rahatlığı, ve tip olarak da bence harika. Şu an SUV kullanmıyor olsam, şirketten talep edeceğim araç o olurdu. Hele bu kadar sorunsuz / düşük tüketimli EAT otomatik vitesten sonra DSG gibi bir bombayı ele almaya hiç gerek yok.

  • Ben PSA grubu araç kullanıyorum. Kayınpederde de 3008 var. İstediği kadar yeni olsun bir daha kesinlikle PSA grubu araç almam, almayacağım. En yenisi bile kronik sorunlardan kırılıyor, servisleri ayrı dert.

    Bahsettiğim 2 aracı götürdüğüm özel servisin iki ortağından biri Citroen atölye şefi, birisi Peugeot atölye şefi. Servisleri bırakıp özel servis açmışlar. Serviste de dost ortamından fazlasıyla vakit geçiriyorum. Kendileri de yetkili bayideki arkadaşlarından çokça şahit oluyorlar olanlara. Bizim arabalar da yaşadığımız sorunlar da var.

    C4'ten sonra 308 planım vardı ama işin içine girince kesinlikle vazgeçtim. Şahsi görüşüm değil, markanın içine girdikçe gerçeği görüyor insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadrolu marka boklama ekibi 3 gündür tam gaz çalışıyor. @anyhill şu 2 trolü forumdan uzaklaştırmanız için acaba daha ne yapmaları gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt

    Yanıtınız için teşekkür ediyorum hocam. İçerik olarak eksiden elektronik sıkıntılar çok meşhurdu pejolarda açıkcası 307’ler jenerasyonunda filan.


    Acaba hala bu tür problemler mi sizin yaşadıklrınız ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prestij ve 508

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Kadrolu marka boklama ekibi 3 gündür tam gaz çalışıyor. @anyhill şu 2 trolü forumdan uzaklaştırmanız için acaba daha ne yapmaları gerekiyor?

    Haddini bil.


    Şu aziz mübarek gecede utanmıyor musun böyle boş yapmaya ?


    Konu içeriğini de saptırma. Hadi başkalarını trolle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pasaat satmıyorlar mı? Segmentinin banisi falan filan. Pardon golftü o ben karıştırdım. Yakışır şöyle 2.0 tdi passat...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Prestij ve 508

    Aklınca farklı markalarla dalga geçiyor işte. Konuya biraz mesaj gelsin segmentinin öncüsü, prestijli Passat almaya karar verdik diyecek. Burada milleti trollüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısaca BAZAT AKAR.

    Konu kapanabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008, opel corsa vs de boya inceliği ile ilgili sorunlar okudum. bezle silince bile çizilikyor deniyordu. psa sıkıntılı sanırım

  • tavanın orjinal yapısı oyleymis. youtubeda videolar var ya da forum sayfalarinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İş icabı D segmenti araca binmesi lazım hocam. Tipi hoşuna gidiyormuş 508’in. Ben kendime alacak olsam düşünmezdim tabii pejoyu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    Money money money...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt

    Deme hocam ya. İnsignia’ lar nasıl acaba. Zamanında bende Opel kullandım, kuş pisliğinde bile o kadar deforme olmuyordu.


    PSA’ ya geçince kaliteden ödün verdiler demek ki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almayacaksınız işin sonunda pejo falan bu apaçık ortada. Passat falan kesmez. Konuyu uzatmadan aldırın enişteye bir e250 CDI.İtibardan tasarruf olmaz demişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mevcut insignia grand sport ve astra K nın psa ile motor şanzıman platform hiç bir alakası yok
    Gelecekte çıkacak insignia ve astra evet ama mevcut bu 2 modelin psa lık bir durumu yok
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Hocam yanıtınız için teşekkürler fakat insignia ile 508 ikiside 8 ileri 1.5 dizel diyo farklı olduklarına emin misiniz ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Mevcut insignia grand sport ve astra K nın psa ile motor şanzıman platform hiç bir alakası yok
    Gelecekte çıkacak insignia ve astra evet ama mevcut bu 2 modelin psa lık bir durumu yok

    Maalesef öyle değil. PSA'ya geçtikten sonra iki modelde de PSA motorları ve şanzımanı kullanılıyor. Makyaj itibariyle öyle oldu da denebilir.


    Edit: Corsa direk öyle geldi ancak yukarıdaki durum Grandland ve Crossland için de geçerli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalus -- 13 Nisan 2021; 0:26:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    Astra K ve Isinsignia B de psa ile alakalı ne var ?
  • Adım kadar eminim
    İnsignia da 1.5 dizel 122hp 3 silindir
    508 1.5 dizel 130hp 4 silindir
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.