Arkadaslar 2017 Hyundai i20 1.2 mpi manuel araba var. Az önce bir sey farkettim. Gaz pedalına biraz sert basınca pedal tık edip biraz daha ileri gidiyor. Iki kademeli gibi sanki. Dip gaz yaparak kullandigimi saniyordum meğer tam yapamıyormuşum. 0-100 denerken farkettim biraz sert basınca. Bu arabayi kullananlar var mı, normal mi yoksa bi arıza mi var? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hyundai i20 Gaz pedalı kademeli
-
-
1.2 manueli vardı 1.4 otomatiğinide kullandım aklımda kalan otomatikte vardı ama manuelde yok gibi hatırlıyorum
Bu arada aracınızda geri vitese geçmeme sorunu var mı sattıgım i20 de vardı şimdi tekrar alıcam alacağım arabada olmasını istemiyorum kronik sorun mu acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam cok nadir geçmiyor, onda da debriyaj tazeleyip geçiriyorum. Sorun olmuyor yani benim açımdan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
gaza oturduktan sonra bir tık daha basılacak yer olur. kick down derler otomatik şanzımanda ona basınca şanzımana bir sinyal daha gidiyor hızlanmak için ama manuelde nasıl çalışıyor bilmiyorum boğaz kelebeği iyice açılıyordur herhalde
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Otomatik vites kullanmadim da manuelde ilk defa böyle bir şeyle karsilastim hocam tuhaf geldi biraz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
benim manuelde de var hocam normal yani
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Allah allah hocam Neyse yeni bi sey daha öğrendim teşekkürler...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
benim otomatikte var. sport modu gibi bişey sanırım
-
nerdeyse çoğu araçta var, kick down.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim Accent Blue'da yok,olmaması daha iyi bence basınca dibine kadar ne var ne yoksa versin işte
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok saçma bir özellik bundan nasıl kurtulunur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende 0.9 Tce Clio 4 var.
Gazın sonuna doğru 2. kademe var.
Ona da basınca 'Overboost' denen bi özellikle +5 beygir daha geliyomus biyerlerden.
90 beygir araba oluyo 95 beygir.
Tce de durum böyle sizin motorda nedir bilmiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
eskiden pentium 133 işlemcili bilgisayarlar vardı. kasanın üzerinde TURBO diye bir tuş vardı.
O tuşa basınca bilgisayar anlık hızlanırdı. Tek yaptığı, işlemcinin anlık frekansını artırmak idi.
Tabi çok basınca o tuşa, zamanla işlemciyi de yakardı. Bu şekilde çok yakan velet vardı zamanımızda ,onra kaldırdılar o tuşu
Biz küçük araba sahiplerinin sanrısı da buna benzer birşey işte.
Ben de 70 beygir arabamda 3000 devire gelince çoştum gidiyorum zannediyorum yolda. Derken yanımdan 2.0 geçip gidiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABCdiküçgeni -- 16 Nisan 2022; 11:2:7 > -
Manuel, otomatik şanzıman farketmez cruise control olan bütün araçlarda olan sistemdir. Ani hızlanma gerektiğinde 2. kademeye basılır cc devre dışı kalır. Yani roketleme fişekleme gibi işlevi yoktur.
Bu arada tüm markaların 5 ileri viteslerinde geri vites için senkromeç bulunmaz. ( sebebi maliyet) bu yüzden geri geçirirken ya debriyaj tazelenir ya da başka vitese geçirip o şekilde vites atılır. İ20ye has bir durum değil.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X