Şimdi Ara

0-100 ü 17.3 saniye olan 165.000 TL'lik 2021 Model otomobil. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
6.609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fakir Kemancı

    Düşünsenize 165 e böyle bir araç alıyorsunuz tatile gideyim diyorsunuz sol şeridinizdeki 90 model broadwaylerleri şahinleri izliyorsunuz.

    Şuan piyasadaki Şahinler Broadweyler 20 saniyeden önce 100e çıkamaz. (Birçoğu yani)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 8 Nisan 2021; 17:33:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Şuan piyasadaki Şahinler Broadweyler 20 saniyeden önce 100e çıkamaz. (Birçoğu yani)



    Alıntıları Göster
    1.2 tsi polo ile kafa kafaya giden doğan biliyorum orjinal modifiyesiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadasim bu araba sehir ici arabasi. yani 0dan 60a cikacaksin bu kadar. Az yakacak parketmesi kolay olacak. bekar insanlarin 3 4 maasiyla sifir aldigi bir arac. neyini elestiriyorsun anlamadim. performans isteyen b ya da c sinifi turbolu arac aliyor zaten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akülü araba ile kapışır

  • MB Travego ile aynı süreye sahip.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hem 1.0 picanto sürdüm ( 67 PS )
    hemde 1.0 sce Clio sürdüm ( 75 PS )

    Picanto kesinlikle kötürüm . Araba gitmiyor. Muhtemelen robotize şanzıman yüzünden. Zaten vitesleri 1 saatte atıyor.
    Ama manuel sce güzel gidiyor 1.0 olmasına rağmen. Hemde 3 silindirin sesi V8 gibi lokurtulu çıkıyor hoşuma gitmişti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dfk24

    Hem 1.0 picanto sürdüm ( 67 PS )
    hemde 1.0 sce Clio sürdüm ( 75 PS )

    Picanto kesinlikle kötürüm . Araba gitmiyor. Muhtemelen robotize şanzıman yüzünden. Zaten vitesleri 1 saatte atıyor.
    Ama manuel sce güzel gidiyor 1.0 olmasına rağmen. Hemde 3 silindirin sesi V8 gibi lokurtulu çıkıyor hoşuma gitmişti.

    Picanto ve i10 gibi araçlar kesinlikle 4 ileri tork konvertorlu olarak tercih edilmeli. Zaten ikinci elde al-sati hızlı versiyonlar tam otomatik olanlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki kasa 1.0 manuel i10 kullanırken en çok keyif aldığım arabalardan biriydi.

    65 beygir araba ama motor sesi m5 gibi, dip gaz gezsen bile maksimum 9 litre lpg yakıyor, vitesi debriyajı pamuk gibi, her yere oyuncak gibi girip çıkıyor park derdi yok, içi de tahmin edilenden daha ferah ve geniş, daha ne olsun...

    Otomatik şanzıman bütün keyfi alıp götürüyor bu arabada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız Fiyatı iyiymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Önceki kasa 1.0 manuel i10 kullanırken en çok keyif aldığım arabalardan biriydi.

    65 beygir araba ama motor sesi m5 gibi, dip gaz gezsen bile maksimum 9 litre lpg yakıyor, vitesi debriyajı pamuk gibi, her yere oyuncak gibi girip çıkıyor park derdi yok, içi de tahmin edilenden daha ferah ve geniş, daha ne olsun...

    Otomatik şanzıman bütün keyfi alıp götürüyor bu arabada.

    Şuanda da Duster'da 1.0 Turbo fabrikasyon LPG seçeneği mevcut. Araç 6 ileri şanzıman 170 tork var.

    Uzun yolda 6.5 lt LPG ile çok ekonomik seyahatler yapılabiliyor. 3200 devirde falan 150yi aşıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fakir Kemancı kullanıcısına yanıt

    1.2 tsi poloya modifiyeli şahinin bile yaklaşmasına imkan yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Dipnot olsun, o iş tam olarak öyle olmuyor.  


    232 Bindeki Volvo S40 LPG'li aracımla denemeler yapmıştım. Üstelik bu denemeleri dolu bagajla ve manuel vitesle yapmıştım. Yolun düz gözüktüğü yerlerde 7-8 deneme yaptım. Fabrika verisi 9.7 saniyeydi, ben 10.1 ile 10.8 arası değerler almıştım. LPG sisteminin ve bagajın ekstra ağırlığını ve benim vites değiştirmedeki -muhtemel- hatalarımı göz önüne alınca bence gayet iyi değerlerdi.



    Alıntıları Göster

    Motor yorulmamış ki hocam. Arabayı da akar kullanmışlar. Bu araba zaten devir çevirmek zorunda, daha çok yakıt yakacak daha çok aşınacak. LPG enjektörleri yeniyse yakaladığınız değerler normal bence.


    Ben korkuyorum yüksek km'den. Sizin Volvo'nun ne masrafı oldu?

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Her cümlenizin içine vosvos u sokuşturmak zorunda mısınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Motor yorulmamış ki hocam. Arabayı da akar kullanmışlar. Bu araba zaten devir çevirmek zorunda, daha çok yakıt yakacak daha çok aşınacak. LPG enjektörleri yeniyse yakaladığınız değerler normal bence.


    Ben korkuyorum yüksek km'den. Sizin Volvo'nun ne masrafı oldu?



    Alıntıları Göster

    Denemeleri benzine alıp yapmıştım. 160 binde aldım arabayı, 284 binde sattım ve 284 bindeyken dahi hala tek marşta anında çalışır, soluksuz yüzlerce (Hatta binlerce) kilometreyi yapardı. Ben de yeri geldikçe sıkıştırırdım da atmosferik motoru devir çevirmek o kadar da yormuyor. Daha çok motorun hor kullanılması yoruyor bence. Yoksa o S40'ı ben 280 binli kilometrelerde bile yeri geldiğinde 6000'li devirlere kadar zorluyordum.


    Masraf olarak aldığımda 160 bin kilometrede ama bakımsız bir arabaydı (Dışarıdan kitap gibiydi gerçi), arıza olarak pek bir para harcamadım. Sadece ömrü dolan çoğu parçayı yenilemem gerekti, onlara masraf ettim. Yani Triger, ateşleme bobinleri, amortisörler falan. Kabaca şöyle söyleyeyim, herhangi bir araba alsaydım bu kadar kilometrede benzer masrafları ederdim. Bir kere kamyon lastiği kaplamasına vurduğum için yağ soğutucum patladı onun için yolda kaldım, onun dışında hiç yolda bırakmadı. İki kere benzin pompası yandı, LPG ile idare ettim, bir kere de buji eridi (Ustanın işgüzarlığı, orijinal bujiyi kırmış çaktırmadan çakma buji takmış, 3 sağlam 1 çakma buji varmış), tekleye tekleye 400 km yol yaptı (3000 devrin üstünde sarsıntısız bir sürüş oldu) ama gene de yolda koymadı.


    Yüksek kilometreden ziyade bakımsızlıktan korkmak lazım. Benim s40'ı alan adam bir elektrik sistemini elden geçirdi, hala biniyor. Basıyor marşa şehir dışına yürüyor.  

  • 10binlik araba.



    gerisi vatandasin kerizligi

  • Fulcrum299 F kullanıcısına yanıt

    Niye? 1.2 TSİ supercharger falan oldu da bizim haberimiz mi yok? Kronik hasta bir markayı savunacağım diye kendinizi rezil etmekten yorulmadınız. Acınacak haldesiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Kendinizi banlatın, ben sadaka veririm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.