Şimdi Ara

Bizdehesapli.com Alışveriş Serüveni Alışveriş Yapmadan Önce Düşünün

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.488
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 21.02.2021 tarihinde www.bizdehesapli.com üzerinden 2413 TL'yeAmd Ryzen 5 5600x Tray işlemci siparişi verdim. Ürünü 22.02' de kargolayıp 23.02 tarihinde sorunsuz teslim aldım. Ürün güzel paketlenmişti, ama işlemci daha önceden kullanılmış iade edilmiş gibi duruyordu. Sorun etmedim işlemciler pek sorun çıkartan parçalar olmadığı için. Fakat öyle değil zaten eski çalışan bi sistemim vardı sadece işlemci değişimi yapıyordum. Ryzen 5 2600 den, 5600x e yükseltme. Anakart bios güncellemeleri vs herşey tamamdı. İşlemci taktım. Fakat sürekli mavi ekran hataları ve voltaj sorunu yüzünden kullanılmaz haldeydi. İşlemciyi 15.03 de servise gönderdim, 22.03 te servis bana üründe hata olduğunu değişim/iade için RMA formu verildi. Aynı gün aldığım firmaya ilettim. Fakat bugüne kadar hala çözüme ulaşmadı. Distribütör ile görüşmem de bizde ürün yok size bu yüzden RMA formu verdik alığınız yer size değişim veya iade yapsın diye. Aldığım firmada sürekli distribütörle mail atıyoruz bu işlemler vakit alıyor, teknik servisimiz konuyu inceliyor falan filan sürekli geçiştirici cümlelerle beni 15 gündür oyalıyorlar. Ürün elinizde yoksa para iadesi yapın dedim, onda bile teknik servisimiz durumu onayladığında iade yapacağız gibi saçma cümlelerle geçiştiriyorlar. Üründen ümidi kestim, artık paramı kurtarmaya çalışıyorum artık. Son çare Cimer, Kredi Kartı harcama itirazı, Thh kalıyor artık. Burdan alışveriş yapacak arkadaşlar bunları göz önünde bulundursunlar. Herşey ürünü satana kadar. 40 günü aşkın süredir şu pandemi döneminde bilgisayarsızım ve ürün fiyatı da 3000 tl gibi rakamlarda.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.