Şimdi Ara

Türk Telekom saha ekipleri başka firma diye eve gelmiyorlar!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evimde ftth altyapı oldugu için herhangi bir elektrikçiden de yardım alamıyoruz. Sorumluluk tamamen Türk Telekom'a aitmiş ancak saha ekiplerine sorduğum zaman "Neden gelelim zaten başka firmadasınız." yanıtını alıyoruz.


    Daha önce başka TT altyapısında başka iss kullanırken fiber optik kablo kopmuştu. 1 ay bekledik kimse gelmedi(bilerek).

    Mecburen şu an TT kullanıyorum ancak hiç memnun değilim.


    4 ay sonra taahhütüm bitiyor başka firmaya geçersem yine mi başıma aynı şeyler gelecek veya böyle bir şey gelmesi durumunda nereye şikayette bulunabilirim?


    @TurkNetDestek


    Aranızdaki anlaşmayı nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ama sizde de diğer TT altyapısı kullanan firmalarda da bu durum aynı bu anlattığım gibi. İnanmazsanız birkaç şikayetvar linki atayım sadece 1 hafta içerisinde açılmış.


    https://www.sikayetvar.com/turk-telekom/turk-telekomun-baska-saglayicilarin-problemlerine-vurdumduymazligi

    https://www.sikayetvar.com/turk-telekom/turk-telekomun-saha-ekibi-hastaligindan-kurtulmasi-gerekiyor


    bunun gibi 100lerce şikayet var.


    Şu anda bende ftth altyapı olmasına rağmen ping dalgalanması mevcut. TürkNet'e geçersem bu sorunun çözüleceğinin garantisini veriyorsanız ve saha ekiplerini gerçekten yönlendirme yapabiliyorsanız TürkNet'e abone olmak istiyorum.


    Cevaplarınızı bekliyorum.








  • TT sanki babasının hayrına kullandırıyor altyapıyı çok saçma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben fiber kullanmiyorum da arkadaşım kullanıyor fiber kablosu kırıldı destek kaydı açtı 5 saat sonra geldiler yaptılar. Fiber de zaten ping minumum seviyede ben tavsiye ederi. Geçeceksiniz pm den yazın yarım ederim isterseniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durumdan müzdaribim. TürkNet'in burada en az Türk Telekom kadar suçu var. Yani sizin kendi aranızda yaptığınız sözleşme varken, TürkNet'in Türk Telekom'a hitaben " Kardeşim sen ne yaptığının farkında mısın? Bu durumun sorumluları kim? Siz kendinizi ne sanıyorsunuz?" şeklinde NET bir tavır sergilemeleri lazım. Yapamıyorsanız bu işi bırakın, bu platformu da terk edin. Abone sayıları arttıkça resmen bocaladılar. Bakın TürkNet'i seven biriydim, fakat yapılan bu usülsüzlüklere malesef ki dur dilecek CESARETLERİ YOK! Eğer olsaydı, çıkıp derlerdi ki kardeşim biz bu işin peşine düştük, bu olayın sorumluları şunlardır, şu şekilde de yaptırım uyguladık desinler o zaman eyvallah.

  • Merhaba, herhangi bir arıza durumunda destek kaydı oluşturduğunuz zaman teknik destek ekiplerimiz takibini ve ekip yönlendirmesini yapıyor, gelişmeleri de sizinle paylaşıyoruz.
  • jacopman kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşanan sorun için iç tesisat kaynaklı bir problem olmadığını, hattı ankastre kutusuna kadar sağlama alarak DSL sinyali vermeleri için ekiplere bildirimde bulunduk. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, herhangi bir arıza durumunda destek kaydı oluşturduğunuz zaman teknik destek ekiplerimiz takibini ve ekip yönlendirmesini yapıyor, gelişmeleri de sizinle paylaşıyoruz.

    Sizin de bilmediğiniz şey şu: Türk Telekom'un teknik ekipleri ankastre kutusuna gelip kontrol edip bizlik bir soru yok diyip gidiyorlar. Size de "Türk Telekom kaynaklı bir probem yoktur." diyerek bilgi veriyorlar. Çoğu zaman zaten ankastre kutusuna dahi bakmadan gittik diye bilgi veriyorlar.


    Ancak ftth sistemde evdeki kablolar da TT'nin sorumluluğunda olduğu için bir kablo kopması durumunda TurkNet gibi diğer tüm iss kullananlar aylarca internetsiz kalabiliyor.


    Türk Telekom baştan savma iş yapıyor. Siz de bunlara müdahale edemiyorsunuz. Olayın özeti tam olarak budur.


    Olay aslında Türkiye'nin hukuk boşluğundan da kaynaklanıyor bence.





  • Cimere şikayet et.. Twitter dan tt desteğe yaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak ediyorum sizde son durum nedir? Ben yeni abone olmama rağmen 21.Gunde hala İnternetim yok. Türk Telekom... Bu firma ismini duyunca mideme kramp giriyor artık... Allah belalarini versin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jacopman kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm.03.04.2021' de ekiplere yeni bir iş emri gönderdik. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TT son zamanlarda harbi zıvanadan çıktı. BTK BTK değil ki anca seyretsin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.