Şimdi Ara

MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İlk olarak C63e 4matic +, S 63e, yeni SL ve AMG GT'de geliyor


    E-Performance etiketi altındaki P3 plug-in hibrit, V8 varyantında 816 HP'nin üzerinde sistem çıkışı ve 4 silindirli C 63e de 653 HP sistem çıkışı (10 saniyeye kadar) sağlar. Sürekli üretim, 4 silindirli için 545 hp ve V8 için 707 hp olacak. 


    Geleceğin sürüş konseptlerinin geliştirilmesi, Mercedes-AMG Yüksek Performanslı Güç Aktarma Organları (HPP) ve Mercedes-AMG Petronas F1 Takımındaki Formula 1 uzmanları ile yakın işbirliğinden kazanılan değerli deneyimlerden faydalandı ve bundan yararlanmaya devam edecek.


    Yeni tahrik stratejisi iki sütuna dayanıyor:

    Birincisi, E PERFORMANCE teknoloji etiketi altında tamamen bağımsız bir tahrik konseptine sahip performans hibritleri teklifine dayanıyor.

    İkinci sütun, lüks ve birinci sınıf araçlar için yeni Mercedes Elektrikli Araç Mimarisine (EVA) dayanan pilli elektrikli AMG türevlerinden oluşuyor. 


    Bir performans melezi olarak modüler AMG konsepti, AMG sekiz silindirli veya dört silindirli motoru, sürekli olarak uyarılmış senkronize bir elektrik motoruyla, Affalterbach'ta geliştirilen yüksek performanslı bir pil ve tamamen değişken AMG Performance 4MATIC + dört tekerlekten çekiş ile birleştirir.


    Elektrik motoru (model serisine bağlı olarak, 150 kW'a kadar çıkış ve 320 Nm tork) arka aksta konumlandırılmıştır ve burada elektrikle çalışan iki kademeli şanzıman ve elektronik olarak kontrol edilen arka aks diferansiyel kilidi ile kompakt bir şekilde entegre edilmiştir. Uzmanlar bu düzene P3 hibrit olarak atıfta bulunuyor. Hafif, yüksek performanslı batarya da arka aksın üzerinde bulunuyor.


    Elektrik motoru AMG SPEEDSHIFT MCT 9G şanzımanından bağımsız çalıştığı için, sürücünün verimliliği de iyileştirilir.


    Özel olarak ayarlanmış dişli oranına sahip arka akstaki otomatik iki vitesli şanzıman, çevik çekiş için yüksek tekerlek torkundan daha yüksek hızlarda güvenli sürekli performansa geçiş sağlar. Elektrikli bir aktüatör, en geç yaklaşık 140 km / s hızla 2. vitese geçer, bu da elektrik motorunun yaklaşık 13.500 rpm'lik maksimum hızına karşılık gelir.


    70 kW sürekli güç ve 150 kW tepe gücü ile yüksek performanslı pil


    Mercedes-AMG, 6,1 kWh kapasiteli, 70 kW sürekli güç ve on saniye boyunca 150 kW maksimum güce sahip HPB80 varyantı ile piyasaya sürülüyor. 89 kilogram ağırlığındadır ve bu nedenle 1,7 kW / kg güç yoğunluğuna ulaşır. Hücreleri doğrudan soğutmayan geleneksel piller, bu değerin yaklaşık yarısını yönetir.


    600 kW'dan fazla sistem gücü ve 1000 Nm'den fazla sistem torku teknik olarak mümkün. Gelecekteki araca bağlı olarak, bu, 3,0 saniyeden daha kısa sürede 0'dan 100 km / saate hızlanmayı mümkün kılar. Bu aktarma organları, çeşitli genişletme aşamalarında birkaç model serisi için planlanmıştır. 


    M 139 2.0 litrelik motor şimdiye kadar enine monte edilmiş kompakt performans modellerinde kullanıldı. Bir E PERFORMANCE varyantı olarak, gelecekteki diğer Mercedes-AMG model serilerinde de uygun bir sürüş sağlayacak. Bununla birlikte, boylamasına monte edilecek, baştan sona yeniden işlenecek ve performansı bir kez daha önemli ölçüde artırılacak. Mühendisler, daha da geliştirilmiş M 139'un tüm dört silindirli seri motorlar arasında dünyanın en yüksek litre/güç oranını bir kez daha aşmasını hedefliyor.


    En büyük yenilik, bir üretim aracında ilk kez hayata geçirilen elektrikli egzoz gazı turboşarjıdır. Bu teknoloji doğrudan Formula 1'den gelir ve MGU-H (Motor Jeneratör Ünitesi Isı) olarak adlandırılır. Aynı sistem zaten Mercedes-AMG Project ONE hiper otomobili çalıştırıyor. 


    Dört silindirli Performance Hybrid'de 330 kW'tan fazla güçlü AMG 2.0 litrelik turbo motor (elektrikli egzoz turboşarjlı), 150 kW'a kadar güç üreten bir elektrik motoruyla birleştirilebilir. Toplam güç ve toplam tork, gelecekteki AMG modellerinin hibrid tahriksiz V8 motorlu mevcut araçların bile ötesine geçen bir sürüş performansı elde etmesini sağlar. Hibrit 4 silindirli aktarma organlarının yüksek çevikliği, performansı ve verimliliği ilk olarak Mercedes-AMG C-Serisi'nin gelecek neslinde piyasaya sürülecek.


    Dört ve sekiz silindirli performans hibritleri ayrıca alternatörü ve marş motorunu tek bir bileşende birleştiren ve 10 kW (14 hp) üreten kayışla çalışan bir marş motoru alternatörü (RSG) alıyor. İçten yanmalı motoru çalıştırır ve örneğin, araç trafik ışığında ve yüksek voltajlı bataryanın şarj seviyesi artık motoru desteklemek için yeterli olmadığında klima veya sürüş lambaları gibi yardımcı ünitelerin temel beslemesini sağlar. düşük voltajlı yerleşik ağ. RSG, 400 voltluk yüksek voltaj şebekesine entegre olduğu için özellikle duyarlıdır.


    Ek olarak, Mercedes-AMG ayrıca tamamen elektrikli akülü tahrikli performans araçları geliştiriyor. AMG türevi stratejisi olarak bilinen bir Mercedes-Benz modeline dayanan bugünün Mercedes-AMG E-Class'ına benzer şekilde, şu anda gelecekteki Mercedes-EQ elektrikli otomobilleri temelinde özel, kişiselleştirilmiş ve performansla geliştirilmiş AMG modelleri yaratılıyor. Pazar lansmanı bu yıl başlayacak.


    Yeni performans modelleri, iki bağımsız, sürekli uyarımlı senkron makine ve modüler tork dağılımına sahip tam değişken dört tekerlekten çekiş ile piyasaya sürülecek. Test araçlarının ön performans değerleri şimdiden çok umut verici: Ön ve arka motor kombinasyonundan, genel performans, mevcut 4.0 litrelik V8 çift turbolu motora sahip en güçlü Mercedes-AMG Performance modelleriyle aynı seviyede elde edilebilir. Bu aynı zamanda, güce ve araca bağlı olarak 4.0 saniyenin çok altında tamamlanan ve doğrusal ivmesi çok özel bir zevk olan, durmadan 100 km / saate kadar olan sprint için de geçerlidir. Elektrik motorları maksimum 18.000 dev / dak'ya kadar devir yapar ve 250 km / saate kadar azami hız sağlar. 


    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı
    MERCEDES-AMG Hibrit ve Elektrik Bileşenlerini Tanıttı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 31 Mart 2021; 4:41:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Formula1 sadece pistte dönüp duran araçlar değildir, otomobil teknolojilerinin geliştiği harman olduğu yerdir. Burada gördüğümüz teknolojiler 5-10 yıl içerisinde günlük araçlarımıza giriyor görüldüğü üzere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anca forumda okuruz 999 cc araca şükreder olduk


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.