Şimdi Ara

Hyundai 1.6GDI mı daha iyidir yoksa 1.6CRDI mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar dostlar, konu gayet basit merak ettiğim için soruyorum. İ30’larda kullanılan 1.6gdi 135beygir 165tork olan motor mu daha performanslıdır yoksa 1.6crdi 136beygir 320tork olan makine mi?



  • duzde kayda deger bir fark olacagini sanmiyorum ama rampada tork sebebi ile dizel olan daha iyi yurur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bizde 1.6 gdi manuel ix35 var. 1.6 gdi nin 1.6 crdi karşısında ne yokuşta ne de düzde hiçbir şansı olamaz.

  • açık ve net şekilde 1.6 crdi.

  • 1.6 crdi 132bg 260nm var blueda o bile çok iyi yürüyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ara hızlanmalarda ve yük altında tabiki CRDI ama normal kullanım şartlarında GDI da iyi gider oyle ayılıp bayılmaz. i30 larda asıl sorun 1380kg gelen kasa hatta en dolu olanlar 1450kg civarı geliyordu tabi oyle olunca 165nm tork hemen sırtlayamıyor aracı.

  • dizel crdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplarınız için teşekkür ederim, era dizel kullanıyorum geçenlerde 1.6crdi otomatik i30 136hp ile denedik kafa kafaya yürüdük o yüzden. tekrardan çok teşekkür ediyorum
  • al birini vur ötekine hyundain en iyi 3 motoru vardır. 1.4 dohc 1.6 dohc 1.5crdi

  • predator93 kullanıcısına yanıt
    1.4doch için aynısını düşünmüyorum alt devirler güzel üstler boş tork zayıf geç devirleniyor ama 1.6doch ve 1.5crdi sınıfında liderlerdir benim için. kesinlikle sorun çıkartmayan dayanıklı makinalar..
  • Crdi’nin tek üstünlüğü rampa olur. Gdi yabana atılacak bir ünite değil. Maksimum hızda da kalkışta da crdi’yi üzebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gyetiker G kullanıcısına yanıt
    1.6crdi motorları bilmiyorum pek ama 1.5crdi era ile 170beygir makinalara kafa tuttum kendine güvenen çok kişiyi üzdüm buna (1.6tdi, 1.4tsi hatta 2.0tdi passat da dahil) 4600 devire kadar nasıl bu kadar dolu olabilir bir dizel diye düşünürken vgt turbonun marifetleri devreye giriyor.. gdi değil de t-gdi tucsonun yazılımlı poloları geçtiğine şahit oldum.. koreliler işi biliyor, bu gidişle japonların eline su dökebilirler gibime geliyor.
  • ben sana en dogru bilgiyi verim. gdi guzel unite karisik 10 litre yakar. crdi 7. Düz yolda top speed yap ikisi de basabas gider. Fakat biz gunluk konforlu kullanimdan bahsediyoruz yani surekli 6000 devirde vites atmayacagiz. O yuzden crdi farki ortaya cikiyor alt devirlerden neredeyse redlina kadar dolu dolu. tdi genelde 3250 devirde max guc verip 4000de öluyor ama crdi 136 4500e kadar yolu var. Yani konforlu surus, bastin mi vites dusurmeye gerek olmadan aninda araci sirtlayip goturmesi ve yakit ekonomisi acisiindan her turlu crdi. manuel surebiliyosan tavsiyem manuel al otomatigi arabayi bitiriyor. 110 beygir gibi gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eko33 E kullanıcısına yanıt
    eline sağlık, yıl sonu erayı satıp 136lık blue düşünüyoruz bana kalırsa era yeterli yakıt ve performans olarak ama model yükseltmek lazım. şu da önemli bir bilgi olur da era düşünen biri bu yazımızı okur.. şehir içi basa basa 6.5lt’yi geçiremedim benim erada, bu performansta bu yakıt muazzam. cevabın için teşekkür ediyorum
  • Rollingde belki kafa kafaya yürürler ama gerçek hayatta benzinlinin gaz pedalına hep daha yumuşak basacağınız için dizel reelde hep daha performanslı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.