Şimdi Ara

Kilit.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konu kilit.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JRache -- 26 Mart 2021; 14:2:57 >



  • şuan en zirve donemlerını yasıyorlar. gunde 10larca kart arıza yapıypr ve bu ve bunlar gıbı yerlere gonderılıyor.


    "müşteri" kaygıları yok yanı.


    o sebeble pekte umurlarında degıl sızın gıbı bıreysel musterıler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    şuan en zirve donemlerını yasıyorlar. gunde 10larca kart arıza yapıypr ve bu ve bunlar gıbı yerlere gonderılıyor.


    "müşteri" kaygıları yok yanı.


    o sebeble pekte umurlarında degıl sızın gıbı bıreysel musterıler.

    Ben bireysel bir müşteri olarak yaşadığım bu kötü deneyimi internet ortamın da herkese yaymak için elimden geleni yaparım. Teknik servis iyidir ona lafım yok ama telefonu egolu bir insana vermeleri de teknik servisin çalışanlarının hatası. Daha öncelerin de bu bayan ile konuşurken yemek yiyordu açtığın da ağzını şaplata şaplata yemeğini dahi yemeye devam etti. Sanki hiç telefon da konuşan birisi yokmuş gibi. Maalesef böyle insanlara mal emanet ediyoruz...

  • Pandemi döneminde dükkanlarına uğradım. Çalışan teknik arkadaşlar ve videodaki adam gerçekten babacan adamlar. Yardımcı da oldular bana. Çok fazla Ürün vardı dükkanda. Sadece ben oradayken 2-3 tane saçma sapan telefon ile gelen taleplere cevap vermeye çalışıyordu Ercan. Tüm gün bunlarla uğraştıkları için yüksek ihtimal sabırları iletişimleri negatif etkilenmiş.

    Tavır kısmı seni rahatsız etmiş olabilir, umarım düzeltirler bunu ama benim gördüğüm Ercan bey iyi niyetli ve esnaf bakış açısı olan bir adam.

    Sadece iletişim yüzünden karalamaktansa eleştirmek bence daha doğru olacaktır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertcnoz

    Pandemi döneminde dükkanlarına uğradım. Çalışan teknik arkadaşlar ve videodaki adam gerçekten babacan adamlar. Yardımcı da oldular bana. Çok fazla Ürün vardı dükkanda. Sadece ben oradayken 2-3 tane saçma sapan telefon ile gelen taleplere cevap vermeye çalışıyordu Ercan. Tüm gün bunlarla uğraştıkları için yüksek ihtimal sabırları iletişimleri negatif etkilenmiş.

    Tavır kısmı seni rahatsız etmiş olabilir, umarım düzeltirler bunu ama benim gördüğüm Ercan bey iyi niyetli ve esnaf bakış açısı olan bir adam.

    Sadece iletişim yüzünden karalamaktansa eleştirmek bence daha doğru olacaktır.

    Zaten açıklamam da dile getirdim hocam. Servis konusunda şuan bir şikayetim yok henüz hizmetlerini görmedim yorum yapamıyorum. Dediğim gibi tüm şikayetim telefonu açan bayanın kendisi keşke ercan beyin kendisine bizzat ulaşa bilsem ona derdimi anlata bilsem. Youtube de çok takip ettim kendisini ama maalesef böyle egolu bir kadın bütün huzurumu kaçırdı benim.





  • JRache kullanıcısına yanıt
    O zaman Ürünün eline geçince yazmalısın daha takke düşmeden kel göründü başlığı olmuş.

    Yada direk kişiye yazmalısın. Sen burada bu esnafın işini etkileyecek bir şey yapıyorsun ve çözümü bence buraya yazmadan önce onlara durumu iletmek.

    Ha sen şikayetini onlara belirtirsin yine sıkıntılı bir dönüş alırsan amenna. Çözüm olmayan zamanlarda dile getirmek baskalarınında sorun yaşamasını engeller.

    Ama Her sıkıntıda daha firmayla iletişime geçmeden buraya yazanları anlamakta zorlanıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertcnoz

    O zaman Ürünün eline geçince yazmalısın daha takke düşmeden kel göründü başlığı olmuş.

    Yada direk kişiye yazmalısın. Sen burada bu esnafın işini etkileyecek bir şey yapıyorsun ve çözümü bence buraya yazmadan önce onlara durumu iletmek.

    Ha sen şikayetini onlara belirtirsin yine sıkıntılı bir dönüş alırsan amenna. Çözüm olmayan zamanlarda dile getirmek baskalarınında sorun yaşamasını engeller.

    Ama Her sıkıntıda daha firmayla iletişime geçmeden buraya yazanları anlamakta zorlanıyorum.

    Hocam firma ile iletişime nasıl geçe bilirim ? Her telefona her iletişim kanalına bu bayan bakıyor kendisini şikayet edecek dert yanacak bir insanı ercan beye iletir mi sizce ? Ben konu içerisin de her yazım da bu bayan ile yaşadığım sorunu dile getirdim. Gidip de firmayı kötülemedim. Burada alınması gereken mesaj şu olması gerekiyordu. Firma ne kadar iyi olursa olsun müşteriler ile iletişim kuran kişi egolu olduğu müddetçe firma eksiye gider. Benim dünden beri içim içimi yiyor bir bayanın egosu yüzünden neden yazmayayım ? Bayan kendine bu kadar güveniyor ki müşteri o kadar çok geliyor ki rahat davranıyor demek ki. Böyle eleştirilere de açık olması lazım madem bu kadar ego sergileye biliyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertcnoz

    O zaman Ürünün eline geçince yazmalısın daha takke düşmeden kel göründü başlığı olmuş.

    Yada direk kişiye yazmalısın. Sen burada bu esnafın işini etkileyecek bir şey yapıyorsun ve çözümü bence buraya yazmadan önce onlara durumu iletmek.

    Ha sen şikayetini onlara belirtirsin yine sıkıntılı bir dönüş alırsan amenna. Çözüm olmayan zamanlarda dile getirmek baskalarınında sorun yaşamasını engeller.

    Ama Her sıkıntıda daha firmayla iletişime geçmeden buraya yazanları anlamakta zorlanıyorum.

    Sizin dediğiniz gibi yapacağım hocam. Yanlış anlaşılmaların önüne geçmek adına şimdilik konuyu siliyorum. Ekran kartım servis den geldiğinde görüşlerimi yazacağım buradan.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.