Hocam benim beklediğim TA800X modeli. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Samsung Galaxy A52 [ANA KONU] (94. sayfa)
-
-
Aynı değil mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
X modeli Super Fast Charge destekliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilmiyordum. Her şeyi aynı gibi görünüyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Merhabalar, mediamrkt'ten aldığım telefonun güç butonunun 1cm kadar altında bir boşluk ve bu nedenden ötürü çerçevesinde esneme problemi var ve esnerken de baya baya ses çıkıyor. Bu durum şu an için problem yaratmazken birkaç ay sonra büyüyebilecek bir problemin işaretçisi olabilir.
Bu ürün bu haliyle ayıplı olarak kabul edilip, iade edilebilir mi? Bu nedenden ötürü iade eden olmuş muydu?
-
Merhaba hangi rengini aldınız?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@Ömer81 siyah rengini almıştım.
-
Teşekkürler. Ayıplı olduğu öne sürülerek sözleşmeden dönme, ayıpsız ürün ile değiştirme gibi seçimlik haklardan biri de kullanılabilir, 14 günlük süre geçmediyse cayma hakkı da kullanılabilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Ömer81
Teşekkürler. Ayıplı olduğu öne sürülerek sözleşmeden dönme, ayıpsız ürün ile değiştirme gibi seçimlik haklardan biri de kullanılabilir, 14 günlük süre geçmediyse cayma hakkı da kullanılabilir.Servise Gönderilir Servis Raporu ile iade veya değişim kararı verilir ( Şeklinde Şartlar öne sürülüyor) Yasayı çiğniyorlar!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
14 gün içindeyim, ayıplı ürün olarak iade edeceğim. Aslında telefondan memnundum fakat yenisinde de böyle bir problem olabileceği için değişime pek yanaşamıyorum şu an. Bu sorunu başka yaşayanlarda var sanırım zaten.
-
Ben mi servise göndermeliyim? yoksa onlar mı gönderiyorlar?
-
Bayram bitince Kargo Şubesine Telefonu teslim almaya gideceğim. Mediamarkt müşteri hizmetleri ile görüştüm Teslim aldığıma Dair imza atmadan önce inceleme hakkım olduğunu söyledi, şubede imza atmadan önce açtırmak için her yolu deneyeceğim hicbir şekilde açtıramazsam bende teslim almam iade olur, artık farklı modellere bakarım. Teslim aldığıma dair imzayı atarsan sonra kasada açıklık banada denk gelirse iade etmek istersem bu sefer servis raporu istenecek konuda video atan arkadaşa verilen yanıt gibi Onu takmadıkları gibi bizide pipilerine takmazlar ! Hadi diyelim o şekilde kullanmayi göze alanlar Olduki Farklı bir sorun cıktı ilerde servise göndermek istediniz Serviste KASADAKİ açıklığı görecek bunu bahane ederek Kullanıcı Hatası diyecek yani Bu kasadaki açıklıktan dolayı belki hiçbir zaman teknik servisten yararlanamayacaksınız! Örneğin garanti kapsamında olan Amoled yanığına denk geldiniz Servis diyecek bak kardeşim Kasada açıklık var demekki cihazı düşürmüşsün Bundan dolayı Kullanıcı hatası o yüzden sana yardımcı olamıyorum! yani neye güvenerek kasadaki açıklığa rağmen kullananlar olur anlamadım Riskli durum yani. 4000 TL Ver Ayıplı üretim Hatalı Ürün AL sonra hakkını aramaktan yoksun OL, Varmı öyle dünya Ama burası türkiye!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nettr -- 14 Mayıs 2021; 17:20:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
O kadar büyük ekran istemiyor olmama rağmen bu konu yüzünden 500-600 lira fazla verip A72 mi alsam diye düşünüyorum ben de
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Ömer81
O kadar büyük ekran istemiyor olmama rağmen bu konu yüzünden 500-600 lira fazla verip A72 mi alsam diye düşünüyorum ben deSar değerine çok takıldıgım için A52 vücut sar değeri düşük diye tercih etmiştim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mavi Renkte Kasadaki Açılma olayını Sanki duymadım Ne Kadar doğru?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu konu beni 2010 yılına götürdü. O zamanlar vatan bilgisayardan taşınabilir adaptörlü 2 tb hard disk almıştım wd marka. İçine tüm bilgilerimi attım alalı daha 3 gün filan oldu hard disk masadan yere düştü ve daha çalışmaz hale geldi. Ben de tabi o zamanlar wd markası ile iletişim haline geçtim ürünü yolladım benden içindekileri kurtarmak için gb başı para talep ettiler ben tamir edilmesi için yollamıştım. Sonra da yanlış kargo ile yollamışsiniz bizim o kargo firması ile anlamamız yok diye ürünü de teslim de almadılar. Sonra kargo şubede beklerken vatan bilgisayar ile iletişime geçtim tabi o zamanlar bedava sure vs de yok vatan bilgisayara bağlanmak belki yarım saat sürerdi müşteri temsilcisine. En son sinirlendim vatan bilgisayara durumu anlattım benden böyle böyle para talep ediyorlar dedim. Vatan da ürünü bize gönderin dedi. Hemen kargoya tekrar gittim ürünü vatana yönlendirdim o zamanlar yaşadığım şehirde vatan bilgisayar şubesi de yoktu tabi. Yüklü miktardaki kargo parasından ya yırttım. Ben ürünü tamir edip yollayacaklar diye beklerken vatan bilgisayar ürünü iade aldı bana parasını yatırdı. Belki tamir edilse benim için daha iyiydi çünkü tüm bilgilerim hard diskte idi hepsi gitmişti. Yani diyeceğim o ki kendi düşürüp bozduğum hard diski iade alıp parami geri yatırmışlardi. Su an da vatan bilgisayarda aynı Müşteri memnuniyeti devam ediyor mu onu bilmiyorum ama o gün bu gündür hep bir şey alınca önceliğimi vatandan yana kullanırım aynı fiyatlı ürünlerde. sizin a52 leri de muhtemelen geri iade alırlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
siyahta oluyor hep diyorlar. diğer renklerde bende duymadım.
-
Bende mavi renk var 4 köşeyede bastırdım ses veya oynama yok gayet sağlam görünüyor.
1 ay geç sattılar ürünü bide kalite-kontrol yapmamışlar madem 1 Haziranda tam kontrolleri yapıp öyle satsaydın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vatan Mağazaya gitsek Orda önce kutuyu açtırmak istesek Kabul ediyorlarmı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X