Şimdi Ara

Asus iade süreci hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    ASUS AC750 VDSL Modem kullanmaktaydım ancak arıza sebebi ile teknik servise gönderdim, dün baktığımda "İade süreci başlatılmıştır" şeklinde güncellendiğini gördüm. Bu noktadan sonra süreç nasıl ilerler, benim iade/değişim olarak bir tecrübem olmadı. Ürünü Vatandan almıştım, faturası ve kutusu mevcut değil. Servise göndermeden önce de email atarak fatura ve kutusunun olmadığını bildirmiştim onlarda bana kutu göndererek ürünü onunla göndermemi istemişlerdi.


    İnternetten araştırdığım kadarıyla bana rapor yollanacak ve raporla satın aldığım firmaya (Vatan bilgisayar) gitmem gerekiyor. Fakat bende ürünün faturası yok. Vatan MH ile görüştüğümde TCKNO üzerinden yapılan alışverişi buldular fakat bu şekilde fatura veremeyiz mağazalardan gidip faturayı tekrar alabilirsiniz demişti. Bu şekilde yapsam iade veya değişim kabul edilir mi?


    Ürünün garanti bitiş tarihi: 15/03/2021








  • faturayla gönderirseniz arızayı kullanıcı hatası sınıfına sokmazlar ise ya parça değişiri ya aynı model ile cihaz değişir aynı modeli yok yada üretilmiyorsa artık üst modellerle değiştirmek zorundalar yada para iadesi yapabilirler bende tp link modem yollamıştım parça tamiiri mümkün olmadığından cihaz değişimi yapıldı ama ürün sıfır değildi birde garanti süresi örnek 3 yıl ise yeni cihaza sıfırdan bir üç yıl daha vermiyorlar eski cihazınızın garantisi bitmesine ne kadar varsa süre onunun üzerinden işlemeye devam ediyor

  • armagan_60 A kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam cevap için teşekkürler

    Teknik servisten değişim raporu geldi ve iade-değişim yapabileceğimi belirttiler. Bende ürünün faturasını ve raporu Vatana gidip teslim edip değişim talebinde bulundum. Ürün yenisiyle değiştirildi ve yeni fatura kesilerek 3 yıl garantili olarak aldım.

  • ru1ns R kullanıcısına yanıt

    bana direkt teknik servis yeni cihaz yollamıştı galiba eski garanti o yüzden devam etti sizinkisi daha hayırlı olmuş iyi günlerde kullanın

  • armagan_60 A kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Aslında bende yeni cihaz ile değişim olmasını beklemiyordum ya da garantisinin yeniden 3 yıl vereceklerini düşünmedim. En kötü tamir olur gelir ya da tamir görmüş cihaz ile değişir diye düşünmüştüm. Çok memnun kaldım.  

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.