Şimdi Ara

Vodafone'un Haftalardır Destek Vermeyip Oyalaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir yıldır Vodafone fiber kullanıcısıyım, kendi altyapılarındayım. 12 Şubat'ta taahhütüm bitti ve yeni taahhüte geçtik, o gün internetim kesildi. O günden beridir her gün müşteri hizmetlerini arayıp internetimin gittiğine dair arıza kaydı oluşturuyorum, biraz daha bekleyin beyefendi diyorlar. Bugün 23. gündeyiz. BTK üzerinden de yazdım fakat işe yaramıyor beni sadece bekletiyorlar. Bu durumda elde edilmiş bir hakkım var mı? Bu arkadaşları nereye şikayet edebilirim. Pandemi döneminde 23 gündür internetsiz kalmak benim açımdan kabul edilebilir bir şey değil çünkü.




  • tuketici.btk.gov.tr adresinden yazınız.

  • Yazdım, yenice döndüler. 12'sine kadar bekleyin demişler utanmadan
  • Faturalandırma devam ediyorsa itiraz edin, teknik arıza değil gibi duruyor yeni sözleşme yaptiğınız anda gittiyse muhtemelen paket tanımlama hatası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewsTR -- 8 Mart 2021; 21:28:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.