ww.a101.com.tr sitesi üzerinden 1585**********93 sipariş numarası ile Haylou ls-05 Akıllı Saat satın aldım ancak ürünü beğenmediğim için cayma hakkımı kullanarak 4 gün içinde sitesini kullanarak kod alıp iade ettim. Fakat, ilgili ürünlerin iade koşullarını karşılamaması sebebi ile kabul edilmemiştir denilerek ürün tarafıma tekrar gönderilmiş. Telefonla görüştüğümde servis raporu alınacakmış, servis bana 600 km telefonla verilmez rapor tahminim. Adamlar görmediği ürünü nasıl rapor versinler haklılar. Ben ürünü almak istemiyorum bana zorla ürünü satmaya çalışıyorlar. Ne yapabilirim başına gelen oldu mu? En sonunda Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakan81 -- 7 Mart 2021; 13:39:11 > |
Bildirim