Şimdi Ara

A101online sitesi Üzerinden Aldığım Ürünün İadesini Almıyor servis raporu gerekliymiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ww.a101.com.tr sitesi üzerinden 1585**********93 sipariş numarası ile Haylou ls-05 Akıllı Saat satın aldım ancak ürünü beğenmediğim için cayma hakkımı kullanarak 4 gün içinde sitesini kullanarak kod alıp iade ettim. Fakat, ilgili ürünlerin iade koşullarını karşılamaması sebebi ile kabul edilmemiştir denilerek ürün tarafıma tekrar gönderilmiş. Telefonla görüştüğümde servis raporu alınacakmış, servis bana 600 km telefonla verilmez rapor tahminim. Adamlar görmediği ürünü nasıl rapor versinler haklılar. Ben ürünü almak istemiyorum bana zorla ürünü satmaya çalışıyorlar. Ne yapabilirim başına gelen oldu mu? En sonunda Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakan81 -- 7 Mart 2021; 13:39:11 >



  • Bugün Tüketici Hakem Heyetine başvurdum sonucunu merak edenler için paylaşırım.

  • Tüketici hakem heyetine gönderdikleri savunmaya bakın aldığım kol saatini yetkili servis çağırıp koluma taktıracakmışım. Kendim açmışım Saçmalık başka bir şey değil bakalım THH sonucu ne olacak.




    A101online sitesi Üzerinden Aldığım Ürünün İadesini Almıyor servis raporu gerekliymiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakan81 -- 2 Haziran 2021; 18:7:18 >
  • atakan81 A kullanıcısına yanıt
    işte buna gülünür. Sürece biraz daha katlanın sonunda kazanan siz olacaksınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.