Şimdi Ara

Bizdehesapli.com Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaslar , basimdan gecen bizdehesapli.com tecrubemi sizlerle paylasmak isterim. Bu firmadan urun satin olacak arkadaslara da bir fikir vermis olur.


    Athlon 3000g model bir tray islemci satin aldim. 1 gun sonra kargo tarafima ulasti. Paketi actigimda islemci pinlerinin kirik oldugunu gorup kendileriyle fotograflari paylasarak iletisime gectim. Urunu geri gondermemi istediler ve yurtici kargo ile anlasmali kodlarini paylastilar.


    Daha sonrasinda beni arayarak urun bana gelirken yolda hasar aldigini ve tutanak tutuldugunu ve bu bilginin benimle paylasilmadan urunun bana teslim edildigini kargo sirketinden bilgi alarak ogrenmisler. Gayet ozensiz sekilde paketlenmis bir tray islemciden bahsediyoruz.


    Sonuc olarak gonderdigim bu urunu teslim almayip (durumu bile bile) tarafima iade edip gidip hakkimi hakem heyeti ile aramami ilettiler. Urunu hem gonder diyip hem de urun hasarli diyerek teslim almamak , zaten urun siz bana gonderdiginiz asamada hasar almis ve bunu bilerek geri gonder diyip urunu teslim almiyorlar. Guzel tezgâh.


    Kendi sorumluluklarinda olan hasar almis bir urunu cok guzel bir sekilde bana yikmis durumdalar.


    Sonuc olarak 500tl lik bir islemci icin ben ve cevremdeki olayi bilen, daha once kendilerinden alisveris yapmayan potansiyel musterileri de kaybetmis oldular. Kitalar arasi (Amazon , newegg gibi firmalar) paket hasarli gelmis, kullandigim urunden memnun degilim demenizle aninda degisim , iade hatta urun sizde kalsin ozur dileriz biz size yenisini hemen yolluyoruz seklinde hizmet veren firmalari tecrube ettikten sonra neden uzun suredir TR icerisindeki bu tarz firmalardan alisveris yapmadigimi yeniden hatirlamis oldum. Kendilerine buradan tesekkurlerimi sunuyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ülkenin kanunları bu şekilde maalesef.tray işlemci gibi gelmesi sakat bir ürünü alırken kargo elemanını göndermeyip açıp bakmanız sorun varsa tutanak tutturmanız gerekirdi.brita sürahi aldım ben yokken eve gelmiş tabi bakan eden olmamış sağlam kutu diye ama sürahi paramparçaydı.ben uğraşmadım tutanak olmayınca ama hb'ye bir güzel sövmeyi ihmal etmedim böyle mi kutulanır diye.senden önce 50 kişiye göndermişlerdir sorun olmamıştır sizin oradaki kargo şubesinde çalışan hacı emmi üzerine oturmuştur yani böyle şeyler olur münferit olay denir.inventustan bahsediyorsun da eskidendi o müşteri memnuniyeti.pandemi ile birlikte ben hiç örneğini görmedim.önce vardı karttan görüntü alamadık dedik yenisini hemen gönderelim ücret iadesi yapalım üst modelini ücretsiz verelim dediler ama kargoda kanuna bağlısın ben olsam getiren kargo firmasıyla uğraşırdım üzerine oturan adam kimse bulsunlar çünkü yurtiçi ciddi çalışan bir firma Konya'da en azından.Sigorta yaptılarsa ki yapmaları lazım sigortadan kargo firmasından karşılat sigorta yoksa o zaman firmaya ekşi niye sigortasız gönderdiniz diye yani rezil rüsva edeyim görsünler geri yapsınlar 2021'de artık yemeyen bir şey ki bu bölüm bunun yeri değil teknik bir bölüm burası.sıcak fırsatlar genel sorunlu alış verişler gibi bir yere açman gerekirdi.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jake Lockley

    ülkenin kanunları bu şekilde maalesef.tray işlemci gibi gelmesi sakat bir ürünü alırken kargo elemanını göndermeyip açıp bakmanız sorun varsa tutanak tutturmanız gerekirdi.brita sürahi aldım ben yokken eve gelmiş tabi bakan eden olmamış sağlam kutu diye ama sürahi paramparçaydı.ben uğraşmadım tutanak olmayınca ama hb'ye bir güzel sövmeyi ihmal etmedim böyle mi kutulanır diye.senden önce 50 kişiye göndermişlerdir sorun olmamıştır sizin oradaki kargo şubesinde çalışan hacı emmi üzerine oturmuştur yani böyle şeyler olur münferit olay denir.inventustan bahsediyorsun da eskidendi o müşteri memnuniyeti.pandemi ile birlikte ben hiç örneğini görmedim.önce vardı karttan görüntü alamadık dedik yenisini hemen gönderelim ücret iadesi yapalım üst modelini ücretsiz verelim dediler ama kargoda kanuna bağlısın ben olsam getiren kargo firmasıyla uğraşırdım üzerine oturan adam kimse bulsunlar çünkü yurtiçi ciddi çalışan bir firma Konya'da en azından.Sigorta yaptılarsa ki yapmaları lazım sigortadan kargo firmasından karşılat sigorta yoksa o zaman firmaya ekşi niye sigortasız gönderdiniz diye yani rezil rüsva edeyim görsünler geri yapsınlar 2021'de artık yemeyen bir şey ki bu bölüm bunun yeri değil teknik bir bölüm burası.sıcak fırsatlar genel sorunlu alış verişler gibi bir yere açman gerekirdi.

    sorun da burada zaten hocam


    1 paketleme rezalet zaten en başından hatalılar burada.


    2 anlaşmalı olunan firma ile tespitini yapıyorsun ama müşterine çözüm üretmiyorsun.


    böyle bir ticaret ahlakı olamaz. Kargocuları anlatmama gerek yok adamlara zaten tutanak tutulmus neden vermediniz söylemediniz bu şekilde teslim ettiniz dediğinizde bunu söylemek gibi bir yükümlülüğümüz yok diyorlar.


    Sizin de dediğiniz gibi ayrıca kargoyu sigortalı gönderselerdi bunlar zaten hiç yaşanmayacaktı.


    Yani işin özü b,r ürün alıyorsanız bu firmadan gönderdikleri an sorumluluk sizde. Aliexpress bile elin çinlisi anında çözüm sunuyor müsterisine.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spirit_Rises -- 5 Mart 2021; 11:43:26 >




  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt

    boyner acayip pahalı bir parfümü naylon poşette gönderdi hayret ettim nasıl kırılmadı diye ama getiren adam kendi malı gibi tutuyordu yani iş kargo firmasında bitiyor sen doğru soruları soramadın için çamura yatıyorlar bize ne falan diye halbuki şu sigorta olayının bi peşine düşsen senin olay çözülür.ben bi telefon gönderdim istanbula dünyanın sigortasını aldılar işlemciye niye almamışlar bu sıkıntı aldılarsa neden zararını tazmin etmiyorlar bu da ayrı bir sıkıntı onlar için.falan filan kargo benim de bir ticari var anlaşma yapıp kargo taşıyabiliyorum kronun önde gideniyim mesela.bunu niye diyorum çıkıp diyorlar ya falanca kargo berbat falan?bizim burada iyi olabilir sen o kro taşıyıcıya düşmüş olabilir ama sigorta evrenseldir ve bunun için para kesiyorlar kesmedilerse zaten suçlular.kanun tüzük nizamdan git bu nasıl paketten gitme git kargo şubesine getirdiğiniz ürün bu de müdürü iste sonra 444 lü numarayı ara sigorta yapmamışlar diye çünkü işin içine başka bakanlıklar girer kargoda fatura sigorta vs dersen.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.