Şimdi Ara

binek olarak caddy, rifter kullanmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
218
Cevap
0
Favori
14.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mantıklı mı, artıları eksileri neler?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • herkesin görüş ve fikrine saygı duyuyorum..

    ihtiyaçlar be beğeni görsel vs göreceli kavramlar..

    Rifter kullanıcısıyım

    Tam otomatik eat 8 seiki aısın 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik şanzımanı var.

    1.5 130 hp.

    GT line donanım seviyesi var aracımda aktif trafik tabela okuma siteminden

    adaptif hız sabitlemeye

    yokuş iniş desteğinden

    kör nokta uyarıya

    şerit takip asitanından

    otomatik park asiste

    kablosuz şarjdan

    ön elektrikli kalorifer ısıtmadan

    diye giden bir liste var araçta..


    EMP' denen platformda üretiyor Psa bu ürünü.308,3008,508,5008,combo,berlingo,rifter,c5 aircros gibi.

    aynı platformu kullanan 3008 aynı dolulukta 520 bin lira..


    220 bine bu araç alınıyor

    evet ruhsatı kamyonet benimkinin,her sene muayene ve karayollarında biraz daha yavaş gitmeniz gerekiyor.


    artıları içi daha geniş,ferah donanım diğerleri ile aynı.


    bir önceki aracım 1 serisi bmw idi..( 2015 model joy plus

    bim poşetleri ile giysilerimi koyuyordum araca çünkü bavul için bir yer yoktu..


    imkan vardıda biz x5 almamışız gibi bir imaj çiziliyor habire yorumlarda.


    3008 alınamıyor malesef fonksiyonellik vede hacim vermek istediğinizde olaya


    bu işi zorlaştıranlar utansın kısaca,bize muadil ürünü almak kalıyor kısıtlı bütçe ile.

    Üniversite 1. sınıftan itibaren, 14 yıldır ticarileri binek araç olarak kullanamaktayım, öğrencilikten bugüne kadar ekonomik yapım büyük bir oranda değişmiş olsa da, sırf binek diye iki katı para vermek bana mantıklı gelmiyor, bu yüzden ticari alışkanlığı devam ediyor. Geçen yılın başında yeni bir ticari almak istediğimizde (sıfır araç) boyut ve donanım olarak birbirine oldukça yakın iki araçtan ticari olan 120.000 binek ise 240.000 civarıydı tam iki katı. Ticari aldım kalan paranın bir kısmı ile yatırım yaptım ondan da bir miktar kar elde ettim. Karı geçtim hiç olmazsa ekonomik bir stres yaşamadım (şükürler olsun). Bugün nispeten ciddi bir donanıma sahip bir ticari 240.000 civarı (dizel otomatik), binek ise 400.000 civarı. Aynı işi görecek araç için iki katı fiyat verilir mi? Bana göre verilmez, ama benimle aynı fikirde olmayan insanlar var. Eğer aradaki 200.000' e varan fark önemsiz denilecek kadar paranız var ise binek alın yoksa, maaşlı biri için, toplumun ticariye bakış açısı sebebiyle hayatınızın bir kaç yılını heba etmek akıl karı değil.

    Hıza takılanlar tamamen saçmalıyor, yani 110 km yerine 90 km ile giderek 1000 kmlik yolda sadece bir iki saat kaybedersiniz. Ayrıca yeni elektrikli araçlar verim nedeniyle zaten hızları sınırlandırlıyor bence gelecekte hız sınırları da aşağı çekilecek. Yavaş gitmenin karşılığında ise kaza riskini azaltır, ailenizin ve yoldakileri maruz bırakacağınız riski azaltır, aracınız yıpratmaz, yakıt tasarrufu ile cebinizi de yormazsınız. Forza Commercial Vehicles :D

    yukarıdaki koca anafikirden bu yargımı çıktı..

    mahalle baskısının forum versiyonu gibisiniz mazallah


    hacim ve fonksiyonellikte fiyat avantajı ile ortaya çıkan bir üründen bahsediyoruz


    kamyonet ruhsatlı olunca büyü bozuldumu yani


    kurtulun şu ön yargılarınızdan


    ötekileştirip,kutuplaştırmak istediğiniz ve bir sıfat takmak halinizden.


    adam aynı bantda 3008 üretip 500 e satıyor o iyi..


    aynı banttaki rifter kamyonet ruhsatlı olunca as 900 ile aynı..)


    olayın büyük resmi aslında toplumdaki bakış açısı..


    tok kapı sesine tav olup araç alanlar..


    aldıkları araca kendini ortak zannedenler..


    çalıyor ama çalışıyor diyen bir seçmen topluluğu


    bunlar aşamadığımız durumlar,biz bir range olmuş demiyoruz zaten fiyat performans ürünü olmuş


    hepsi bu.


    imkan vardıda bizmi almadık

    Bölünmüş şehriler arası yol (binek= otomobil ruhsatlı araçlar ,bu ticarilerin bazılarında otomobil ruhsatlı alma imkanı var ama o zaman ötv %50 oluyor,normal ticaride ötv %15) Yani avrupada Rifter GT 3008 GT den pahalı ikiside otomobil geçtiği için-koltuklu versiyonlar


    Binek 110km/h +- %10 ile 119km/h

    Ticari 100km/h +- %10 ile 109km/h



    Otoban Binek 120km/h -135km/h


    Ticari 110km/h -125km/h


    EDS lerde , en büyük fark bunlarda

    Binek 82km/h

    Ticari 70km/h


    Uzun boylu olunca bunlardan ferah araç yok


    Hobi amaçlı hiçbir SUV hiçbir SW bunların eline su dökemez sadece MPV ler eşididir  


    Yol tutuşları konforları çok geliştirildi , Geyik testlerini incele bir çok C-D sınıfı araçtan daha iyi sürüş güvenliğine sahip


    Kaza durumlarında Allah korusun da B-C sınıfı araçlardan yüksekte ve şase daha sağlam olduğundan çok daha avantajlı ,SUV gibi


    İzolasyon olarak SUV ların gerisindedir


    MTV de 1.9 motora kadar ve üstünde iki tip vergisi var.Caddy 2.0 motor olduğundan onun MTV si baya yüksek.


    1.9 motora kadar olan doblo,kangoo,rifter gibi ticariler 1.6 bineklerle aynı vergiyi veriyor tek farkı ticariler 6 yıl sıfır vergisi veriyor binekler 4. yılda alt dilime düşüyor


    Her yıl muayene var


    Kış lastiği zorunlu ,4 mevsim alarak çözebilirsin


    Trafik sigortası bineklerden biraz fazla çıkıyor 100-200Tl


    Birde boş ama mahalle baskısı yaa ticari değil mi o yaftlaması var  


    Yoksa fonksiyonellik sağlamlık dizel-otomatik hacim her konuda %15 ÖTV den dolayı en avantajlı araçlar.

    İnsanlara yardımcı olabilmek için var olan forumun , insanları rencide ederek üç kuruşluk dünyada zaten keyif anlamında bir şey kalmışken insanların bencillik çabası paha biçilmez bir durum sanırım .Bu sadece bu forumda değil hayatın her alanında bu şekilde. Kimse hiç bir şeyi beğenmiyor . Siyaset konuşmaya çalışırsın dinlemek yok , aklına fikrine yatmıyorsa haksız olursun . Futbol konuşmaya çalışırsın , renklerin uyuşmuyorsa haksızsın . Adam saatlerce emek verip araştırma yapar konu açar , millet çöp der geçer . Hayat herkes için toz pembe değil , çöp denilen şeylere de insanların ihtiyacı var. Büyüğe saygı kalmadı , küçüğe sevgi yok ... Bu konu için yazıyorum , ekonomik olarak çok özgür olan birisi zaten bu forumda soru sormaz gider gönlünce aracı alır biner beğenmezse de satar ...Hadi diyelim ki fikir almak anlamında sordu , konu hakkında bilgili olunabilir ama bunu yorumlarken sırf sizin çıkarlarınıza uymuyor diye karalamak , dalga geçmek , insanların hayallerini baltalamak bence kimsenin haddine düşmez... Hayat bu kadar basit değil ama ne ara bu kadar bozulduk inanılır gibi değil ... Düşünün sizin dalga geçtiğiniz , çöp dediğiniz şeyler bir başka kişinin hayali olabilir bu kadar basite indirgenecek konular değil ama günümüzde her şeyi o kadar çabuk tüketiyoruz ki aslında birileri de bizleri tüketiyor farkında değiliz....Öz eleştiridir , kendim de dahil olmak üzere bazı konularda hayatı çok basitleştirdiğimizi düşünüyorum , inşallah herkes layık olduğu yerlerde , layık olduğu hayallerine refah içinde kavuşur ...


    ***Linç yemek istemiyorum , tekil olarak kimseye bir şey demiyorum genel olarak forumun tutumunu anlattım...

    bu araçlara mpv diyen arkadaşlar aslında yalan söylemiyor. mpv=Multi Purpose Vehicle. bu araçlar gerçekten yurt dışında mpv olarak geçiyor. çünkü çok yönlüler.


    sadece bizim ülkemizde ticari olarak geçiyorlar.


    şu linkte cümleye arabanın mpv olduğu vurgulanarak başlanmış.

    Peugeot Rifter Review 2021 | What Car?


    bu da carwowdan alıntı. bakmak isteyen carwowa girip bakabilir.

    Yanlis oldugunu dusundugum bilgiler verildigi icin ve Insanlar yanilmasin, kafasi karismasin diye yazma ihtiyaci hissettim.

    Bu araclar kanunda acikca kamyonetin bir alt gurubu olan panelvan sinifinda.

    Yani hala kamyonet, yani N1 ama panelvan. Hiz siniri da 90 degil 110.


    Bu da ilgili kanun maddesi:

    Alıntı

    metni:
    Kamyonet : (Değişik: 12/7/2013-6495/13 md.) Azami yüklü ağırlığı 3.500 kilogramı geçmeyen ve yük taşımak için imal edilmiş motorlu taşıttır. Sürücü ve yanındaki oturma yerleri dışında başka oturma yeri de bulunabilen, sürücü bölümü gövde ile birleşik kamyonetlere panelvan denir."


    Bu araclarin surucu bolumu govde ile birlesik mi ayri mi? 3500 kgyi geciyor mu gecmiyor mu? Herhalde ayri oldugunu iddia eden cikmayacaktir. Bu araclarin surucu bolumu govde ile birlesik, o yuzden panelvana giriyor. Kanunda bile su su ozellikte olan kamyonetlere panelvan denir yaziyor. Sacma ama oyle. Yani aslinda hala kamyonet ama panelvan kamyonet. Ruhsatta kamyonet yazmasi bu yuzden. Bazi ruhsatlarda kamyonet yaninda panelvanda yaziyor, Bildigin gibi Turkiyede hic bir seyin standardi olmadigi gibi bunun da yok. Bunlarin da hiz siniri 6-7 yil onceki degisiklik ile 110 km olarak belirlenmis.


    Bu kadar acik bir kanun maddesi varken, Radarda buna uygun hiz limitleri belirlenmisken, hala bu araclar panelvan degil ve 90km hiz siniri var neden diyorsunuz ben anlamiyorum.


    Sana gore bu araclari surucu ve govde kismi birlesik degil mi????



  • Bence düşük hız sınırı bulunması ve muayeneye yıllık girmek büyük bir eksi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mantıksız. illa bu tarz olacaksa minivan alınmalı

  • Yıllık muayene, mtv diliminin 6 yılda düşmesi ve düşük hız sınırı dezavantajları. 125 dolaylarında dokker (fabrika lpg), fiorino dizel gibi araçlar geniş iç hacim ve bagaj için tercih edilebilir. Burada temel kriter iç hacim (uzun boylu kullanıcı ve büyük yük) ihtiyacı. Bana 1.97 boy ile dokker mantıklı gelirken 1.70lik adama aynı fiyata fabrika lpg symbol mantıklı gelebilir.

  • Markaların minivan modellerinden örnek verebilir misiniz?
  • Otomobil ruhsatlı si çok kullanışlı ve güzel
  • caddy gelen ülkeye touran neden gelmedi onu araştırmak lazım

    ww dövlet gibim firma sonuçta

  • herkesin görüş ve fikrine saygı duyuyorum..

    ihtiyaçlar be beğeni görsel vs göreceli kavramlar..

    Rifter kullanıcısıyım

    Tam otomatik eat 8 seiki aısın 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik şanzımanı var.

    1.5 130 hp.

    GT line donanım seviyesi var aracımda aktif trafik tabela okuma siteminden

    adaptif hız sabitlemeye

    yokuş iniş desteğinden

    kör nokta uyarıya

    şerit takip asitanından

    otomatik park asiste

    kablosuz şarjdan

    ön elektrikli kalorifer ısıtmadan

    diye giden bir liste var araçta..


    EMP' denen platformda üretiyor Psa bu ürünü.308,3008,508,5008,combo,berlingo,rifter,c5 aircros gibi.

    aynı platformu kullanan 3008 aynı dolulukta 520 bin lira..


    220 bine bu araç alınıyor

    evet ruhsatı kamyonet benimkinin,her sene muayene ve karayollarında biraz daha yavaş gitmeniz gerekiyor.


    artıları içi daha geniş,ferah donanım diğerleri ile aynı.


    bir önceki aracım 1 serisi bmw idi..( 2015 model joy plus

    bim poşetleri ile giysilerimi koyuyordum araca çünkü bavul için bir yer yoktu..


    imkan vardıda biz x5 almamışız gibi bir imaj çiziliyor habire yorumlarda.


    3008 alınamıyor malesef fonksiyonellik vede hacim vermek istediğinizde olaya


    bu işi zorlaştıranlar utansın kısaca,bize muadil ürünü almak kalıyor kısıtlı bütçe ile.

  • Radar için binek araçlardan az hız uygulaması mı yapılıyor yoksa önemsenmiyor mu acaba?
    Yeni, otomatik ve dolu en uygun bu araçlar var çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genç muallim

    Radar için binek araçlardan az hız uygulaması mı yapılıyor yoksa önemsenmiyor mu acaba?
    Yeni, otomatik ve dolu en uygun bu araçlar var çünkü.

    Bölünmüş şehriler arası yol (binek= otomobil ruhsatlı araçlar ,bu ticarilerin bazılarında otomobil ruhsatlı alma imkanı var ama o zaman ötv %50 oluyor,normal ticaride ötv %15) Yani avrupada Rifter GT 3008 GT den pahalı ikiside otomobil geçtiği için-koltuklu versiyonlar


    Binek 110km/h +- %10 ile 119km/h

    Ticari 100km/h +- %10 ile 109km/h



    Otoban Binek 120km/h -135km/h


    Ticari 110km/h -125km/h


    EDS lerde , en büyük fark bunlarda

    Binek 82km/h

    Ticari 70km/h


    Uzun boylu olunca bunlardan ferah araç yok


    Hobi amaçlı hiçbir SUV hiçbir SW bunların eline su dökemez sadece MPV ler eşididir  


    Yol tutuşları konforları çok geliştirildi , Geyik testlerini incele bir çok C-D sınıfı araçtan daha iyi sürüş güvenliğine sahip


    Kaza durumlarında Allah korusun da B-C sınıfı araçlardan yüksekte ve şase daha sağlam olduğundan çok daha avantajlı ,SUV gibi


    İzolasyon olarak SUV ların gerisindedir


    MTV de 1.9 motora kadar ve üstünde iki tip vergisi var.Caddy 2.0 motor olduğundan onun MTV si baya yüksek.


    1.9 motora kadar olan doblo,kangoo,rifter gibi ticariler 1.6 bineklerle aynı vergiyi veriyor tek farkı ticariler 6 yıl sıfır vergisi veriyor binekler 4. yılda alt dilime düşüyor


    Her yıl muayene var


    Kış lastiği zorunlu ,4 mevsim alarak çözebilirsin


    Trafik sigortası bineklerden biraz fazla çıkıyor 100-200Tl


    Birde boş ama mahalle baskısı yaa ticari değil mi o yaftlaması var  


    Yoksa fonksiyonellik sağlamlık dizel-otomatik hacim her konuda %15 ÖTV den dolayı en avantajlı araçlar.

  • Üniversite 1. sınıftan itibaren, 14 yıldır ticarileri binek araç olarak kullanamaktayım, öğrencilikten bugüne kadar ekonomik yapım büyük bir oranda değişmiş olsa da, sırf binek diye iki katı para vermek bana mantıklı gelmiyor, bu yüzden ticari alışkanlığı devam ediyor. Geçen yılın başında yeni bir ticari almak istediğimizde (sıfır araç) boyut ve donanım olarak birbirine oldukça yakın iki araçtan ticari olan 120.000 binek ise 240.000 civarıydı tam iki katı. Ticari aldım kalan paranın bir kısmı ile yatırım yaptım ondan da bir miktar kar elde ettim. Karı geçtim hiç olmazsa ekonomik bir stres yaşamadım (şükürler olsun). Bugün nispeten ciddi bir donanıma sahip bir ticari 240.000 civarı (dizel otomatik), binek ise 400.000 civarı. Aynı işi görecek araç için iki katı fiyat verilir mi? Bana göre verilmez, ama benimle aynı fikirde olmayan insanlar var. Eğer aradaki 200.000' e varan fark önemsiz denilecek kadar paranız var ise binek alın yoksa, maaşlı biri için, toplumun ticariye bakış açısı sebebiyle hayatınızın bir kaç yılını heba etmek akıl karı değil.

    Hıza takılanlar tamamen saçmalıyor, yani 110 km yerine 90 km ile giderek 1000 kmlik yolda sadece bir iki saat kaybedersiniz. Ayrıca yeni elektrikli araçlar verim nedeniyle zaten hızları sınırlandırlıyor bence gelecekte hız sınırları da aşağı çekilecek. Yavaş gitmenin karşılığında ise kaza riskini azaltır, ailenizin ve yoldakileri maruz bırakacağınız riski azaltır, aracınız yıpratmaz, yakıt tasarrufu ile cebinizi de yormazsınız. Forza Commercial Vehicles :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 28 Şubat 2021; 10:2:38 >
  • Geçen hafta 2012 insignia mın yanına opel combo aldım. Dediğiniz gibi düşündüm ilk başta fakat aracımı sıfırlamış ve teknolojik olarak geliştirme fırsatı bulacaktım. İnsignia ile kıyaslarsam sürüş dinamikleri ve konfor insignia da daha geride ama opel combo da bence aşağı kalır yanı yok. Ortalama bir c segment araç ile aynıdır diyebilirim.
    Yurt dışı Almanya İngiltere fiyatları ile kıyaslarsanız Türkiye de mantıklı bir hal aldığını düşünüyorım. Hız konusu ve muayene gibi dezavantajı var. Ama fiyat avantajı çok fazla. Ben bu arada bekar, yaşımda 30 altı diyim çevremden aldığım tepki enişte mi olacaksın oldu. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mtv konusu yanlış biliniyor. Bu araçların 6 yılda ödediği toplam vergi, otomobilin 3+3 yılda ödediği toplam vergiden daha az.
    Bugün araçlar %15 ötv ile satılıyor. Ülkemizde en son elektrikli araçlara zam gelmişken. Ben bu araçlara da ötv düzenlemesi bekliyorum. Niyetiniz varsa %15 ötv ile alın geçin. Daha sonra pişman olmayın. Bu araçlar bence şuan vergi/performans araçları konumundalar. Yukarıda belirtilen mtv, muayene, hız gibi konular, ben de dahil, maaşlı çalışan insanlar için tamamen yüzeysel ve magazinsel konular.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genç muallim

    Radar için binek araçlardan az hız uygulaması mı yapılıyor yoksa önemsenmiyor mu acaba?
    Yeni, otomatik ve dolu en uygun bu araçlar var çünkü.

    as 900 ile aynı sınıfa giriyorsun

  • Aile ile kullanılacaksa mantıklı görüyorum. İç hacimleri geniş yeni kasaları dolu dolu arabalar. Muayane çok problem olmaz. Senede 1 götürüverilir.

  • Bu araçların otomobil ruhsatlı olanları var kalabalık aileniz varsa alınır tabi neden alınmasın.

    Ama binek olarak Caddy tavsiye etmem, Doblo alın emin olun daha konforlu olur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    as 900 ile aynı sınıfa giriyorsun



    Alıntıları Göster

    yukarıdaki koca anafikirden bu yargımı çıktı..

    mahalle baskısının forum versiyonu gibisiniz mazallah


    hacim ve fonksiyonellikte fiyat avantajı ile ortaya çıkan bir üründen bahsediyoruz


    kamyonet ruhsatlı olunca büyü bozuldumu yani


    kurtulun şu ön yargılarınızdan


    ötekileştirip,kutuplaştırmak istediğiniz ve bir sıfat takmak halinizden.


    adam aynı bantda 3008 üretip 500 e satıyor o iyi..


    aynı banttaki rifter kamyonet ruhsatlı olunca as 900 ile aynı..)


    olayın büyük resmi aslında toplumdaki bakış açısı..


    tok kapı sesine tav olup araç alanlar..


    aldıkları araca kendini ortak zannedenler..


    çalıyor ama çalışıyor diyen bir seçmen topluluğu


    bunlar aşamadığımız durumlar,biz bir range olmuş demiyoruz zaten fiyat performans ürünü olmuş


    hepsi bu.


    imkan vardıda bizmi almadık

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Bölünmüş şehriler arası yol (binek= otomobil ruhsatlı araçlar ,bu ticarilerin bazılarında otomobil ruhsatlı alma imkanı var ama o zaman ötv %50 oluyor,normal ticaride ötv %15) Yani avrupada Rifter GT 3008 GT den pahalı ikiside otomobil geçtiği için-koltuklu versiyonlar


    Binek 110km/h +- %10 ile 119km/h

    Ticari 100km/h +- %10 ile 109km/h



    Otoban Binek 120km/h -135km/h


    Ticari 110km/h -125km/h


    EDS lerde , en büyük fark bunlarda

    Binek 82km/h

    Ticari 70km/h


    Uzun boylu olunca bunlardan ferah araç yok


    Hobi amaçlı hiçbir SUV hiçbir SW bunların eline su dökemez sadece MPV ler eşididir  


    Yol tutuşları konforları çok geliştirildi , Geyik testlerini incele bir çok C-D sınıfı araçtan daha iyi sürüş güvenliğine sahip


    Kaza durumlarında Allah korusun da B-C sınıfı araçlardan yüksekte ve şase daha sağlam olduğundan çok daha avantajlı ,SUV gibi


    İzolasyon olarak SUV ların gerisindedir


    MTV de 1.9 motora kadar ve üstünde iki tip vergisi var.Caddy 2.0 motor olduğundan onun MTV si baya yüksek.


    1.9 motora kadar olan doblo,kangoo,rifter gibi ticariler 1.6 bineklerle aynı vergiyi veriyor tek farkı ticariler 6 yıl sıfır vergisi veriyor binekler 4. yılda alt dilime düşüyor


    Her yıl muayene var


    Kış lastiği zorunlu ,4 mevsim alarak çözebilirsin


    Trafik sigortası bineklerden biraz fazla çıkıyor 100-200Tl


    Birde boş ama mahalle baskısı yaa ticari değil mi o yaftlaması var  


    Yoksa fonksiyonellik sağlamlık dizel-otomatik hacim her konuda %15 ÖTV den dolayı en avantajlı araçlar.



    Alıntıları Göster

    Selamlar


    üstadım konuyu çok anlamlı özetlemişsiniz


    tüm mahalle baskısı ve teknik detayı ile daha fazla söze gerek kalmamış


    anlayan grup için, anlamayan ve anlamak istemeyen grup da hala as 900,tok kapı sesi


    hız yapamıyoruz,minivan,enişte ve ticari kısmında takılı kalmışlar


    toplumun büyük ve karanlık yüzü.


    tork konvertörlü tam otomatik 8 ileri 130 hp minivan aracı 200 çizgisine almaktan bahsediyoruz dahada dolu özelliklerle


    daha iyisi varmış gibi..


    karalanıyorya


    çamur at durumu


    iyisini aynı koşullarda yazın alalım..

  • Hiç aklımda yoktu.

    Dacia Sandero Stepwey otomatiği 130-140 bin TL den girer ise alırız diye düşünmüştüm otomatik prestij paketi.

    Kalkıp o tenekeye 200 verileceğine biraz daha çıkılıp bu tarz bir araç alınabilir. Teşekkür ederim ayrıca hatırlatma için...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    yukarıdaki koca anafikirden bu yargımı çıktı..

    mahalle baskısının forum versiyonu gibisiniz mazallah


    hacim ve fonksiyonellikte fiyat avantajı ile ortaya çıkan bir üründen bahsediyoruz


    kamyonet ruhsatlı olunca büyü bozuldumu yani


    kurtulun şu ön yargılarınızdan


    ötekileştirip,kutuplaştırmak istediğiniz ve bir sıfat takmak halinizden.


    adam aynı bantda 3008 üretip 500 e satıyor o iyi..


    aynı banttaki rifter kamyonet ruhsatlı olunca as 900 ile aynı..)


    olayın büyük resmi aslında toplumdaki bakış açısı..


    tok kapı sesine tav olup araç alanlar..


    aldıkları araca kendini ortak zannedenler..


    çalıyor ama çalışıyor diyen bir seçmen topluluğu


    bunlar aşamadığımız durumlar,biz bir range olmuş demiyoruz zaten fiyat performans ürünü olmuş


    hepsi bu.


    imkan vardıda bizmi almadık



    Alıntıları Göster

    Radar sorusunun karşılığı bu as900 ile aynı değerlendirme kriterlerine tabidir bu yargı yanlış mı??

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.