1999'dan beri satılan üç nesil ve 4,5 milyondan fazla ŠKODA FABIA satıldı. Standart varyant bile modern LED teknolojisine sahiptir; Kapsamlı bir fonksiyon yelpazesine sahip tam LED farlar istek üzerine mevcuttur. Full LED varyantı, markaya özgü kristal yapılara sahip arka lambalar için bir seçenek olarak da mevcuttur. Pazar lansmanından itibaren, Active, Ambition ve Style olmak üzere üç tanıdık trim hattı satışa sunulacak. › 65 HP ile 150 HP arasında geniş güç aktarma organları yelpazesi › Volkswagen Grubu'nun yeni EVO neslinden tüm motorlar › 50 litrelik depoyla 950 km'den fazla menzil Beş motorun tamamı Volkswagen Group'un yeni EVO neslinden geliyor ve çoğunlukla WLTP döngüsünde 100 km'de yaklaşık beş litrelik bir kombine yakıt tüketimine izin veriyor. Bu, yeni FABIA'yı önceki modele göre yüzde 10'a kadar daha ekonomik hale getiriyor. Opsiyonel 50 litrelik depoyla birleştirildiğinde, bu 950 km'den daha fazla menzile neden olur. Yeni ŠKODA FABIA için mevcut motor yelpazesi, iki çok noktalı enjeksiyonlu (MPI) benzinli motor ve üç direkt enjeksiyonlu TSI içerir. Yeni giriş seviyesi motor, üç silindirli ve 48 kW (65 HP) çıkışlı 1.0 MPI'dir. Bu, selefine kıyasla 4 kW (5 HP) bir artıştır. Güç, ikinci MPI motoru içeren varyantta da kullanılan yeni bir manuel 5 vitesli şanzıman aracılığıyla ön tekerleklere aktarılıyor. Bu, 59 kW (80 HP) güç üretir. Yeni ŠKODA FABIA'daki her iki MPI motoru da mevcut Euro 6d emisyon standardına uygundur. İki EVO nesli üç silindirli 1.0 TSI motor, yenilikçi bir plazma kaplamaya sahiptir. Silindir gömlekleri, yalnızca 150 μm (0,15 mm) ölçüsünde ince bir tabaka ile toz boya ile kaplanmıştır. Bu, yakıt tüketimini, emisyonları ve yanma odasında ısının daha iyi dağıtılması ve dağıtılmasıyla motor üzerindeki termal yükü azaltan iç sürtünmeyi azaltır. 70 kW (95 HP) üreten 1.0 TSI, manuel 5 vitesli şanzıman ile gelirken, 81 kW (110 HP) sağlayan daha güçlü 1.0 TSI, manuel 6 vitesli bir şanzıman ile birleştirilmiştir. Opsiyonel 50 litrelik depo, standart 40 litrelik yakıt deposu yerine dört motordan herhangi biri ile birlikte seçilirse, menzil 950 km'den fazladır ve WLTP döngüsünde 100 km'de yaklaşık beş litrelik bir kombine tüketimdir. Dördüncü nesil modelde yapılan değişiklikle birlikte, ŠKODA FABIA şimdi sınıfının en iyisi yeni bir motorla da sunuluyor. 1.5 TSI, dört silindirinden 110 kW (150 PS) üretir ve standart olarak 7 hızlı DSG ile birleştirilir. Diğer ŠKODA modellerinde de kullanılan bu motor, aktif silindir teknolojisine (ACT) sahiptir. Motor yükü düşük olduğunda, bu otomatik olarak ve sürücünün farkına varmadan iki silindiri kapatarak yakıt tüketimini azaltır. Yeni ŠKODA FABIA'daki tüm TSI motorları benzin partikül filtrelerine sahiptir ve mevcut Euro 6d emisyon standardına uygundur. Yeni ŠKODA FABIA, 0,28 cd ile segmentinde en düşük sürtünme katsayısına sahip. › Aktif çıtalı soğutma panjurları, ön tamponun alt hava girişindeki hava beslemesini düzenler. › Aerodinamik, büyük ölçüde sanal akışkan dinamiği simülasyonları kullanılarak geliştirilmiştir. Yeni bir soğutma panjurunun eklenmesi önemli bir önlem olmuştur. Bu panjurlar, ön tamponun alt hava girişinde aktif olarak ayarlanabilen çıtalardır. Soğutmaya çok az ihtiyaç duyulduğunda, otomatik olarak kapanır ve böylece otomobilin aerodinamiğini iyileştirir. Bu, 120 km / s sabit hızda seyahat ederken 100 km'de 0,2 l'ye kadar yakıt tasarrufu sağlar. Yüksek düzeyde soğutmaya izin vermek veya kısa duraklamalara uyum sağlamak için, sistem panjurları açar, böylece maksimum hava miktarı içeri akabilir. › Yeni FABIA mükemmel düzeyde aktif ve pasif güvenlik sunuyor › ISOFIX bağlantı noktaları ve ön yolcu koltuğu için bile üst bağlama noktaları ile aile dostu › Seyahat Asistanı, Park Asistanı ve Manevra Asistanı ilk kez mevcut FABIA için Seyahat Yardımı sunan ŠKODA, artık aracın uzunlamasına ve yanal yönlendirilmesi için otomatikleştirilmiş destek de sağlıyor. Opsiyonel sistem, bir düğmeye dokunarak etkinleştirilebilir ve diğer şeylerin yanı sıra, 210 km / saate kadar aracın hızını otomatik olarak öndeki araçların hızına ayarlayan Adaptif Hız Sabitleyici'yi (ACC) ve Lane'i birleştirir. Yardım. Adından da anlaşılacağı gibi, bu, gerekirse düzeltici direksiyon girdileri gerçekleştirerek FABIA'nın şeritte kalmasına yardımcı olur. Geliştirilmiş Side Assist özelliği bir seçenek olarak mevcuttur. Bu, sürücüyü 70 m'ye kadar uzakta olan ve sollamak isteyen veya aracın kör noktasında bulunan araçlara karşı uyarır. Park Assist, 40 km / saate kadar hızlarda çalışır ve sürücüye park ederken yardımcı olur. Bu sistem, uygun paralel ve bölmeli park alanlarını gösterir ve istenirse, park ederken sürücünün direksiyon işini devralır. Ayrıca Manevra Yardımı, park etme sırasında aracın önündeki veya arkasındaki bir engeli algılamak için sensörleri kullanır ve otomatik olarak fren uygular. Trafik İşareti Tanıma, FABIA için bir başka ilk. FABIA için bir bakışta sunulan yeni Simply Clever özellikleri: Ön yolcu koltuğunun arkalığının katlanması Ön koltuk arkalıklarında iki akıllı telefon saklama cebi Çok işlevli saklama cebi Dikiz aynasındaki USB-C soketi Bagajda katlanabilir, esnek saklama bölmesi Arkada önden çalışan okuma lambası Çıkarılabilir bardaklık Top tether sisteminin tutma halkaları için bagajda iki kanca Vites kolunun önündeki saklama bölmesinde kart ve kalem tutucu Torpido gözünün kapağındaki kart ve bozuk para tutucu Arka koltukların önündeki tünelde bardak tutuculu eşya gözü Panoramik tavan için çıkarılabilir güneşlik Önyükleme yükleme koruması < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Şubat 2021; 11:24:29 > |
Bildirim