Şimdi Ara

2021 W206 C-SERISI ANA KONU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
269
Cevap
16
Favori
33.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedes-Benz'in ilk klasik model serisi olan yeni C-Serisi, 48 volt teknolojisine ve entegre marş jeneratörüne sahip plug-in hibritler ve hafif hibritler sayesinde baştan sona elektriklidir.


    Yüksek verimli akü sistemi sayesinde, plug-in hibrit olarak yaklaşık 100 kilometre (WLTP) elektrik menziline ulaşır. 


    Diğer teknik iyileştirmeler arasında DIGITAL LIGHT ve arka aks yönlendirme gibi isteğe bağlı özellikler bulunur.



    Sürücü alanında yüksek çözünürlüklü bir LCD ekran bulunur. Serbest durur ve kanat profilinin ve kaplamanın genişliğinin önünde yüzer gibi görünür. Bu, sürücü ekranını klasik yuvarlak kadranlı geleneksel kokpitlerden ayırır. Müşteriler 10,25 inç (26,0 cm) veya 12,3 inç (31,2 cm) versiyon arasında seçim yapabilir.


    Sayısallaştırmada paradigma değişikliği, merkezi ekranda da belirgindir: araç fonksiyonları, yüksek kaliteli dokunmatik ekran kullanılarak kontrol edilebilir. Portre yönlendirmesi özellikle navigasyon için avantajlıdır. Dokunmatik ekran da aynı şekilde döşeme genişliğinin üzerinde süzülüyor gibi görünüyor. Kontrol paneli gibi, ekran sürücüye doğru hafifçe eğiktir. Merkezi ekran standart olarak 9,5 inç (24,1 cm) diyagonal ekrana sahiptir. 11,9 inç veya 30,2 cm ölçülerinde daha büyük bir versiyon isteğe bağlı olarak mevcuttur.


    Yüksek teknoloji özellikleri: gece sürüş, klima kontrolü ve koltuklar açısından etkileyici konfor


    Yeni C-Serisi, standart olarak yüksek performanslı LED farlarla donatılmıştır. Yeni S-Serisi'nden tanıdık DIGITAL LIGHT sistemi bir seçenek olarak mevcuttur. Bu devrim niteliğindeki far teknolojisi, örneğin kılavuz çizgilerinin veya uyarı sembollerinin öndeki yola yansıtılması gibi yeni işlevlere izin verir. AIR-BALANCE Paketi, iç mekanda bireysel bir koku hissi sağlar. Bir düğmeye dokunarak veya sesli komutla, ENERGIZING Comfort'un bütünsel "Fit & Healthy" yaklaşımı, S-Serisi'ndeki farklı konfor sistemlerinde somut bir deneyim sağlar ve bunları deneyim dünyalarına ayıran programlar içerir.


    DİJİTAL LIGHT: isteğe bağlı projeksiyon işlevleriyle son derece güçlü


    Yeni C-Serisi standart olarak yüksek performanslı LED farlarla donatılmıştır. Yeni S-Serisi'nden tanıdık DIGITAL LIGHT sistemi bir seçenek olarak mevcuttur. Bu devrim niteliğindeki far teknolojisi, örneğin kılavuz çizgilerinin veya uyarı sembollerinin öndeki yola yansıtılması gibi yeni işlevlere izin verir. DIGITAL LIGHT, ışığı 1,3 milyon mikro aynayla kırılan ve yönlendirilen her farda üç son derece güçlü LED'li bir ışık modülüne sahiptir. Çözünürlük bu nedenle araç başına 2,6 milyon pikselden fazladır.



    Projeksiyon işlevli DİJİTAL LIGHT seçenek olarak mevcuttur. Bu sistem, kılavuz çizgileri, sembolleri ve animasyonları yola yansıtarak sürüşü daha güvenli hale getirebilir.


    • Örneğin, DIGITAL LIGHT, yol çalışmalarıyla karşılaşıldığında iki kılavuz çizgisi yansıtır. Bunlar kabaca aracın genişliğini tanımlar. Sürücüye bu nedenle daralan yolda daha da iyi bir rehberlik sağlanır.
    • Akıllı teknoloji, bir spot ışığı fonksiyonu ile tehlike bölgesindeki yayaları vurgular ve öngörülen yön noktaları ile konumlarını netleştirir.
    • Otoyol kayma yollarında veya tek yönlü caddelerde belirtilen yöne karşı seyahat eden sürücüler bir sembol ile uyarılır.
    • Aynı uyarı sembolü, kırmızı ışıklar yanmadan veya dur işaretlerinden önce görünür.



    Boyutsal konsept ve pratik özellikler: önde ve arkada daha fazla alan


    4751 mm uzunluğa ve 1820 mm genişliğe sahip olan Sedan ve Estate modelleri öncekilerden önemli ölçüde daha büyüktür. Dingil mesafesi 25 mm artarak 2865 mm'ye yükseldi. Hem ön hem de arka yolcular artan dış boyutlardan yararlanır.


    Önceki modellerin (Sedan: Cd 0.24, Estate: Cd 0.27) iyi sürtünme katsayısı, daha büyük dış boyutlara rağmen korunmuştur.


    Estate modelinin bagaj bölmesi, 490 ila 1510 litre kapasiteyle eskisinden 30 litre daha büyük. Diğer pratik iyileştirmeler: Geri çekilebilir kapağın altındaki bagaj bölmesinin yüksekliği ve yükleme alanı uzunluğu önceki modele göre artırıldı. Yükleme eşiği biraz daha alçaktır.


    Güç aktarım mekanizması: modern dört silindirli motorlar


    Turboşarja ek olarak, hem dizel hem de benzinli motorlarda artık ikinci neslin hafif bir hibrit olarak düşük motor hızlarında akıllı yardım için entegre bir marş jeneratörü (ISG) var. Bu, olağanüstü güç iletimi sağlar. ISG, kayma, hızlandırma veya enerji geri kazanımı gibi işlevleri sağlayan ve önemli miktarda yakıt tasarrufu sağlayan 48 voltluk yerleşik bir elektrik sistemi kullanır. Motorlar aynı zamanda çok hızlı ve rahat bir şekilde çalışır, böylece çalıştırma / durdurma işlevi, motor kapalıyken kaymadan motor gücü altında güçlü hızlanmaya geçiş kadar sürücü tarafından neredeyse algılanamaz. Rölantideyken, ISG ile içten yanmalı motor arasındaki akıllı etkileşim, olağanüstü bir akıcı çalışma sağlar.


    Entegre marş jeneratörlü ilk dizel


    Verimlilik iyileştirme önlemlerinin öncüsü, entegre bir ikinci nesil marş jeneratörüne (ISG) sahip yeni OM 654 M'dir. 48 voltluk kısmi yerleşik elektrik sistemine sahiptir. Enerji geri kazanım işlevi ve motor kapalıyken "kayma" yeteneği, motoru daha da verimli hale getirir. Klima sistemi için bir elektrikli soğutucu kompresör kullanımını da içeren elektrifikasyonun yanı sıra, 195 kW'a kadar çıktı ve EQ Boost sisteminden ek 15 kW'ı mümkün kılan en önemli modifikasyonlar şunlardır:


    • Yeni bir krank mili, stroku 94,3 mm'ye ve yer değiştirmeyi 1992 cc'ye çıkarır (önceden: 92,3 ve 1950).
    • Enjeksiyon basıncı 2700 bara (önceden 2500) yükseltildi.
    • Her ikisi de değişken türbin geometrisine sahip iki su soğutmalı turboşarj sayesinde özellikle hızlı tepki süreleri ve tek tip güç dağıtımı.
    • Çelik pistonların her birinde sodyumla doldurulmuş bir soğutma kanalı. Bu, pistonların yanma boşluğundaki sıcaklık tepe noktalarının dağıtılmasına yardımcı olur.


    Egzoz gazı son işleme açısından, dört silindirli dizel motorların bu en güçlüsü aynı zamanda işleri bir adım öteye taşır. Bileşenleri şunları içerir:


    • azot oksitleri azaltmak için yakın bağlantılı bir NOx depolama katalitik konvertörü
    • a DPF (nitrojen oksit miktarını da azaltmak için özel kaplamalı dizel partikül filtresi)
    • bir SCR katalitik konvertör (ölçülü enjekte edilen AdBlue® miktarı ile seçici katalitik indirgeme) ve
    • ayrı olarak ölçülen AdBlue® miktarı ile aracın alt gövdesinde ek bir SCR katalitik konvertör.


    İkinci nesil ISG


    dört silindirli benzinli motor 15 kW'a kadar ek çıkış ve 200 Nm daha fazla torka sahip ikinci nesil marş jeneratörüne sahip dört silindirli M 254 benzinli motor da C'deki prömiyerini kutluyor. -Sınıf. Enerji geri kazanımı ve motor kapalıyken "kayma" yeteneği sayesinde, benzinli motor son derece verimlidir. Mercedes-Benz, M 254'te ilk kez dört ve altı silindirli benzinli ve dizel motorlardan oluşan modüler motor ailesinin tüm yeniliklerini tek bir motorda birleştirdi. NANOSLIDE® silindir kaplaması, CONICSHAPE® silindir honlama (trompet honlama) ve doğrudan motora yerleştirilmiş egzoz son işlem sistemini içerir.


    Tamamen yeni bir özellik, zorunlu indüksiyon sisteminin daha da anlık tepkisi için ikiz kaydırma teknolojisinin bir ilerlemesi olan akış bağlantılı segmentli şarj cihazıdır. Tamamen yeni geliştirilen segment turboşarj, Mercedes-Benz turboşarj geliştiricileri ile Mercedes-AMG Petronas Formula 1 ekibi arasındaki işbirliğinin bir sonucudur. Seri üretime teknoloji transferi, maksimum verimlilikle birleştirilmiş güç konusunda yeni standartlar belirler. Kısa süreler için, C 300'ün çıkışı (karma yakıt tüketimi: 7,0-6,6 l / 100 km, karma CO2 emisyonları: 159-150 g / km) 2 ek olarak 20 kW'a kadar aşırı takviye ile artırılabilir.


    İletim: Otomatik vites artık standart


    9G-TRONIC şanzıman, ISG'yi uyarlamak için daha da geliştirildi ve tüm C-Serisi modellere monte edildi. Elektrik motoru, güç elektroniği ve şanzıman soğutucusu şimdi şanzımana veya şanzımana hareket etti. Önceden gerekli olan hatlar ortadan kalkar, bu da kurulum alanı ve ağırlık açısından avantajlar sunar. Ayrıca şanzımanın verimliliği artırıldı. Diğer şeylerin yanı sıra, elektrikli yardımcı yağ pompası ile optimize edilmiş etkileşim, mekanik pompanın dağıtım oranını önceki modele kıyasla yüzde 30 oranında azaltır - verimlilik açısından iyidir. Ayrıca, çok çekirdekli işlemci ve yeni tasarım ve bağlantı teknolojisine sahip yeni nesil tam entegre iletim kontrolü kullanır. Artan bilgi işlem gücüne ek olarak, elektrik arabirimlerinin sayısı büyük ölçüde azaltıldı,


    Dört tekerlekten çekişli modellerin 4MATIC sürüş sistemi geliştirildi. Yeni ön aks tahriki, sürüş dinamikleri için ideal bir aks yükü dağılımı ile daha yüksek tork seviyelerinin aktarılmasına olanak tanır. Üstelik bu, önceki serideki ilgili bileşenle karşılaştırıldığında önemli bir ağırlık avantajına sahiptir - CO2 azaltımına katkı. Teknisyenler ayrıca yeni transfer durumunda sürtünme kayıplarını da azaltabildiler. Ek olarak, aynı zamanda kapalı bir yağ devresi ve ek soğutma önlemleri gerektirmez.


    Yaklaşık 100 kilometre (WLTP) elektrik menziline sahip plug-in hibritler


    Lansmandan hemen sonra dördüncü nesil plug-in hibritler gelecek. Elektrifikasyon, aynı temel motorları kullanırken büyük bir adım atıyor. 95 kW (129 hp) elektrik çıkışı ve yaklaşık 100 kilometrelik (WLTP) tamamen elektrikli bir menzile sahip olan plug-in hibrid C-Serisi, birçok durumda tamamen elektrikli modda ve birçok gün kullanılmadan yanmalı motor hiç. Bu, ultra modern M 254 dört silindirli motorun iki litrelik versiyonudur. Komple paket sadece çok verimli değil, aynı zamanda kesinlikle sportif. Dizel plug-in hibrit Sedan ve Estate modelleri takip edecek.


    Tam elektrik gücü 140 km / saate kadar mevcuttur ve bu noktada yumuşak bir şekilde kapatılır.


    Yüksek voltajlı (HV) akü, Mercedes-Benz AG tarafından şirket içinde geliştirildi. Dördüncü nesil pil ailesinin bir parçasıdır ve önceki neslin mantıksal bir evrimini temsil eder. Sözde torba konfigürasyonunda 96 hücreden oluşur. Bataryanın toplam kapasitesi 25,4 kWh'dir, dolayısıyla elektrik menzilinde yaklaşık 100 kilometreye önemli bir artış sağlar. Yüksek enerji yoğunluğunu hesaba katmak için, HV aküsünün dahili bir soğutma sistemi vardır. Isı yönetim sistemi bu nedenle aracın içindeki klima kontrolünden bağımsız olarak çalışma sıcaklığını kontrol edebilir. Sıcak ve soğuk bölgelerde sürekli çalışmaya ek olarak, bu aynı zamanda doğru akımla hızlı şarj sağlar. Pil tamamen boşaldığında bile, isteğe bağlı 55 kW DC şarj cihazı ile yaklaşık 30 dakikada tam olarak şarj edilebilir. Ev tipi AC şebekesine bağlı bir Wallbox'ta üç fazlı şarj için standart bir 11 kW şarj cihazı (pazara bağlı olarak) mevcuttur.


    Akünün araçta konumlandırılması, önceki modele kıyasla günlük bazda avantajlar getiriyor: artık bagajda bir adım yok ve artık tam yükleme mümkün. Bu gelişme özellikle Estate modelinde belirgindir: bagaj bölmesi tabanının uzunluğu 63 mm artarak 1043 mm'ye yükselmiştir. Bagaj bölmesinin yüksekliği 150 mm artarak 732 mm'ye yükseldiğinden, uzun kasalar veya şişe kutuları, geri çekilebilir bagaj kapağı ve bölme ağının kasetlerinin altına sorunsuz olarak yüklenebilir. Önceki modelle karşılaştırıldığında, bagaj kapasitesi 45 litre artarak 360 litreye çıkarılırken, arka koltuklar katlandığında Estate modeli 1375 litre (40 litre daha fazla) alabilir. Arkadaki havalı süspansiyon ve seviye kontrolü hem Sedan hem de Estate modellerinde standarttır.


    Sürüş deneyimi: önemli ölçüde daha elektrikli


    Sonuç olarak, sürüş deneyimi önemli ölçüde daha elektrikli. Elektrik menzilinin yaklaşık 100 kilometreye çıkması göz önüne alındığında, sürücüler günlük yolculukların çoğunu yalnızca elektrik gücüyle gerçekleştirebilecekler. Enerji geri kazanım işlevi, artık hidrolik fren ile etkileşim içinde geliştirilmiş bir süreç olan, yavaşlama veya yokuş aşağı sürüş sırasında kinetik enerjinin geri kazanılmasına olanak tanır. Enerji geri kazanımı çıkışı artık 100 kW'ın üzerindedir. Akıllı, rota temelli çalışma stratejisi, rota için en uygun olan elektrikli sürüş modunu etkinleştirir. Planlanan rotanın tamamı için navigasyon verileri, topografya, hız sınırları ve trafik koşulları gibi faktörleri dikkate alır. Enerji geri kazanım oranını etkilemek isteyen bir sürücü, bunu doğrudan direksiyon simidinin arkasındaki basmalı anahtarlarla kontrol edilen üç aşamada yapabilir. Bu, SPORT dışındaki tüm sürüş modlarında mümkündür. Örneğin D- sürüş modunda, sürücü "tek pedal hissini" yaşayabilir: Sürücü ayağını gaz pedalından çektiğinde, araç tamamen elektrikli araçlarla yavaşlar, öyle ki hidrolik ayak freni genellikle gerekli değildir.


    Çalışma stratejisi, destek sistemlerinin sensörleri ile iletişim kurar ve böylece sürücüyü birçok sürüş durumunda verimli bir şekilde destekler. Örneğin, kentsel alanlarda daha uzun mesafelerde, otomobil elektrikli sürüşe öncelik verecektir. İki ek sürüş modu, sürücünün takılabilir güç aktarım mekanizmasını özellikle avantajlı bir şekilde kullanmasını sağlar:


    • BATTERY HOLD: Yüksek voltajlı bataryanın şarj durumunu korumaya öncelik verilir, örneğin daha sonra bir şehir merkezinde veya yeşil bölgede araç kullanmak istediğinizde; sürüş durumuna ve rotaya bağlı olarak hibrit güç aktarım sistemi tarafından en uygun sürüş konfigürasyonunun seçilmesi.
    • ELEKTRİK: 140 km / saate kadar elektrikli sürüş, aşma modunda ayarlanabilir enerji geri kazanım oranı, elektrikli sürüş için Aktif Mesafe Yardımı DISTRONIC'in uyarlanması, gaz pedalının bir basınç noktası kullanılarak yanmalı motorun etkinleştirilmesi (kick-down)


    Yeni C-Serisi'ndeki plug-in hibridler, 9,7 ° gaz pedalı açısında bir basınç noktasına sahip dokunsal bir gaz pedalı modülüne sahiptir. ELEKTRİK modunda, bu güç dalgalanması etkinleştirilir ve tamamen elektrikli aracın ek basınç noktasına kadar çalışmasına izin verir. Basınç noktası geçersiz kılınırsa, yanmalı motor çalışır ve ek tork sağlar. ENERGIZING COMFORT'un Power Nap işlevi de aynı şekilde plug-in hibritler için ayrılmıştır.


    Süspansiyon: konfor ve çeviklik


    Yeni, dinamik olarak yapılandırılmış süspansiyonun temel bileşenleri, önde yeni bir dört bağlantılı aks ve bir alt şasiye monte edilmiş arka tarafta çok bağlantılı bir akstır. Yeni süspansiyon, yüksek seviyede süspansiyon, sürüş ve gürültü konforu, çevik kullanım ve sürüş keyfi için temel sağlıyor. Yeni C-Serisi isteğe bağlı olarak sürekli ayarlanabilir sönümleme ve bir spor süspansiyon ile de mevcuttur. Arkada havalı süspansiyon, plug-in hibridlerin hem Sedan hem de Estate modelleri için standarttır.


    Arka aks yönlendirme: daha çevik ve dinamik


    Yeni C-Serisi, isteğe bağlı arka aks yönlendirme ve buna eşlik eden, ön aksta daha doğrudan yönlendirme oranı ile özellikle çevik ve kararlıdır. Arka akstaki direksiyon açısı 2,5 derecedir. Bu, dönüş dairesini 43 santimetre azaltarak 10.64 metreye indirir.


    Sürücünün ayrıca tam kilitlenme için direksiyon simidinin daha az dönüşüne ihtiyacı vardır. Arka aks yönlendirme ile ve sürüş konseptine bağlı olarak bu, 2,35 tur yerine 2,1 tur (konforlu direksiyonlu arkadan çekişli) veya 2,3 tur (konforlu direksiyonlu 4MATIC versiyonları) gerektirir.


    60 km / s'nin altındaki hızlarda, arka tekerlekler ön tekerleklerin tersi yönde ve park etme sırasında ön aks açısının 2,5 ° 'ye kadar tersine yönlendirilir. Duruma bağlı olarak bu, dingil mesafesini neredeyse kısaltır ve sonuç olarak araç daha manevra kabiliyetine sahip, hafif ayaklı ve çeviktir. 60 km / saatin üzerindeki hızlarda, arka tekerlekler ön tekerleklerle aynı yönde 2,5 ° 'ye kadar yönlendirilir. Dingil mesafesindeki bu sanal artış, hızlı şerit değişimleri veya ani kaçınma manevraları sırasında yüksek hızlarda gelişmiş yol tutuşu dengesi ve güvenlik şeklinde göze çarpan avantajlara sahiptir.


    Dahası, dinamik manevralar sırasında, örneğin kırsal yollarda sürerken önemli ölçüde daha az direksiyon müdahalesi gerekir - ve araç direksiyon hareketlerine daha sportif bir şekilde yanıt verir. Bu, ESP®'nin entegre dinamik kontrol işlevi tarafından desteklenir.


    Yardım sistemlerinin geliştirilmesi: üç örnek


    • Her türlü yolda - otoyollarda, köy yollarında veya şehir içinde - Aktif Mesafe Yardımı DISTRONIC araçlarla önceden belirlenmiş bir mesafeyi otomatik olarak koruyabilir. Yeni bir özellik, 100 km / saate kadar (önceden: 60 km / sa) yolda duran araçlara verilen tepkidir.
    • Aktif Direksiyon Yardımı , sürücünün 210 km / saate kadar hızlarda şeritte kalmasına yardımcı olur. Yeni özellikler arasında 360 ° kamera ile ek şerit tanıma, özellikle düşük hızlarda bir acil durum koridoru oluşturma, kırsal yollarda virajlarda önemli ölçüde iyileştirilmiş kullanılabilirlik ve performans ve otoyollarda iyileştirilmiş şerit merkezleme yer alıyor.
    • Geleneksel olarak belirtilen hız sınırlarına ek olarak, Trafik İşareti Asistanı, tepe köprüleri ve yol çalışmalarındaki işaretleri tanır . Koşullu talimatlar bile (örneğin "ıslak olduğunda") tüm yerleşik sensörlerin değerlendirilmesiyle tanınır. Yeni, dur işareti ve kırmızı ışık uyarı fonksiyonlarıdır (Sürüş Yardım Paketinin bir parçası olarak).


    Çarpışma güvenliği: tüm küresel gereksinimlere uygun


    Önden ve arkadan çarpışmalar için bilinen PRE-SAFE® koruma konseptleriyle birlikte, PRE-SAFE® Impulse Side (Sürüş Yardımı Paketi Plus ile birlikte mevcuttur), aracın her yerine yayılan bir tür sanal buruşma bölgesi oluşturur. Yandan darbede yalnızca sınırlı bir buruşma bölgesi mevcut olduğundan, PRE-SAFE® Impulse Side (seçilen donanıma bağlı olarak kullanılabilirlik), etkilenen sürücüyü veya ön yolcuyu çarpışmadan önce bile sistem bir kaza olduğunu tespit eder etmez tehlikeden uzaklaştırabilir. yan çarpışma hemen yakın. Bu amaçla, ön koltuk arkalığının yan desteklerindeki hava odaları saniyeden daha kısa sürede şişirilir.


    • C 200 d 163 hp + 20 hp
    • C 220 d 200 hp + 20 hp
    • C 220 d 4MATIC 200 hp + 20 hp
    • C 300 d 265 hp + 20 hp
    • C 300 d 4MATIC 265 hp + 20 hp
    • C 180 170 hp + 20 hp
    • C 200 204 hp + 20 hp
    • C 200 4MATIC 204 hp + 20 hp
    • C 300 258 hp + 20 hp
    • C 300 4MATIC 258 hp + 20 hp
    • C 300e 204 hp + 129 hp
    • C 300e 4MATIC 204 hp + 129 hp
    • C 400e 4MATIC 252 hp + 129 hp
    • AMG C43 4MATIC 408 hp + 14 hp



    Plug-in hibrit dizel ve AMG modeli 2022'ye kadar piyasaya çıkmayacak.



    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU


    2021 W206 C-SERISI ANA KONU


    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU
    2021 W206 C-SERISI ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 27 Nisan 2022; 9:20:12 >



  • Evet ekstra 100bin veren alır :) bmw 3 mb c %80 ötv ile psikolojik sınırın üstüne çıktı. Gla glb x1 x2 cla vs gerçekten saçma sapan fiyatlarda. Alıcısı var mı var ama bana göre alan bir süre sonra ben bu kadar parayı neye verdim deyip satmak istiyor. Dolu dolu 5 serisi 900bin e varken c almam şahsen.

  • Türkiyeye 4 silindirli 1.5 benzinli motor versiyonuyla Kasım-Aralık 2021de gelecekmiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elma -- 23 Şubat 2021; 17:1:28 >
  • Eskisine göre biraz çirkin geldi gözüme iç sürücü kısım ekranı da olmamış eskisi gibi gömme olsa daha hoş olurdu sanki.
  • kaç lira olur. 700bine kadar makul gibi bu piyasada.

  • Basın bülteninden...


    Stuttgart. Yeni, daha da dijital ve verimli bir dünyaya hoş geldiniz ve evinize hoş geldiniz: Yeni C-Serisi her ikisini de temsil eder ve her bakımdan dünya çapında bir dönüşüm döneminde geleceğe hazır bir konfor alanı yaratır. Mercedes-Benz'in ilk klasik model serisi olan yeni C-Serisi, 48 volt teknolojisine ve entegre marş jeneratörüne sahip plug-in hibritler ve hafif hibritler sayesinde baştan sona elektriklidir. Yüksek verimli akü sistemi sayesinde, plug-in hibrit olarak yaklaşık 100 kilometre (WLTP) elektrik menziline ulaşır. Bu, bugüne kadar bu kategoride görülmemiş bir durum. Sürdürülebilirlikle ilgili standartları da belirler. Ve C-Serisi, şirketin en yüksek hacimli model serilerinden biri olduğu için, bu sistematik elektrifikasyonun karbon ayak izimiz üzerinde aynı ölçüde güçlü bir etkisi vardır. Diğer teknik iyileştirmeler arasında DIGITAL LIGHT ve arka aks yönlendirme gibi isteğe bağlı özellikler bulunur. Saloon ve Estate modellerinin prömiyeri 30 Mart'tan itibaren sipariş edilebilir ve 2021 yazında bayi showroomlarına ulaşacak.


    Sürücü alanında yüksek çözünürlüklü bir LCD ekran bulunur. Serbest durur ve kanat profilinin ve kaplamanın genişliğinin önünde yüzer gibi görünür. Bu, sürücü ekranını klasik yuvarlak kadranlı geleneksel kokpitlerden ayırır. Müşteriler 10,25 inç (26,0 cm) veya 12,3 inç (31,2 cm) versiyon arasında seçim yapabilir.


    Sayısallaştırmada paradigma değişikliği, merkezi ekranda da belirgindir: araç fonksiyonları, yüksek kaliteli dokunmatik ekran kullanılarak kontrol edilebilir. Portre yönlendirmesi özellikle navigasyon için avantajlıdır. Dokunmatik ekran da aynı şekilde döşeme genişliğinin üzerinde süzülüyor gibi görünüyor. Kontrol paneli gibi, ekran sürücüye doğru hafifçe eğiktir. Merkezi ekran standart olarak 9,5 inç (24,1 cm) diyagonal ekrana sahiptir. 11,9 inç veya 30,2 cm ölçülerinde daha büyük bir versiyon isteğe bağlı olarak mevcuttur.


    Yüksek teknoloji özellikleri: gece sürüş, klima kontrolü ve koltuklar açısından etkileyici konfor


    Yeni C-Serisi, standart olarak yüksek performanslı LED farlarla donatılmıştır. Yeni S-Serisi'nden tanıdık DIGITAL LIGHT sistemi bir seçenek olarak mevcuttur. Bu devrim niteliğindeki far teknolojisi, örneğin kılavuz çizgilerinin veya uyarı sembollerinin öndeki yola yansıtılması gibi yeni işlevlere izin verir. AIR-BALANCE Paketi, iç mekanda bireysel bir koku hissi sağlar. Bir düğmeye dokunarak veya sesli komutla, ENERGIZING Comfort'un bütünsel "Fit & Healthy" yaklaşımı, S-Serisi'ndeki farklı konfor sistemlerinde somut bir deneyim sağlar ve bunları deneyim dünyalarına ayıran programlar içerir.


    DİJİTAL LIGHT: isteğe bağlı projeksiyon işlevleriyle son derece güçlü


    Yeni C-Serisi standart olarak yüksek performanslı LED farlarla donatılmıştır. Yeni S-Serisi'nden tanıdık DIGITAL LIGHT sistemi bir seçenek olarak mevcuttur. Bu devrim niteliğindeki far teknolojisi, örneğin kılavuz çizgilerinin veya uyarı sembollerinin öndeki yola yansıtılması gibi yeni işlevlere izin verir. DIGITAL LIGHT, ışığı 1,3 milyon mikro aynayla kırılan ve yönlendirilen her farda üç son derece güçlü LED'li bir ışık modülüne sahiptir. Çözünürlük bu nedenle araç başına 2,6 milyon pikselden fazladır.


    Bu dinamikler ve hassasiyetle, bu akıllı sistem, yüksek çözünürlüklü ışık dağıtımı için çevredeki koşullara en iyi şekilde uyum sağlayan neredeyse sonsuz olanaklar yaratır. Ancak, belirleyici faktör sadece fardaki teknoloji değil, arkasındaki dijital zekadır. Yerleşik kameralar ve sensör sistemleri diğer yol kullanıcılarını algılar, güçlü bilgisayarlar verileri ve dijital navigasyon haritalarını milisaniyeler içinde değerlendirir ve farlara ışık dağılımını her durumda en iyi şekilde uyarlamak için komutlar verir. Sonuç: diğer yol kullanıcılarının gözünü kamaştırmadan sürücü için optimum görüş ve ilave güvenlik ile yenilikçi işlevler. "DİJİTAL IŞIK" dünya rekorlarının peşinde değil, mükemmel görünürlük ve maksimum elde etmek istiyor, Yenilikçi bir genel konsept ile her zaman göz kamaştırmayan parlaklık. Sürücüyü desteklemek ve diğer yol kullanıcıları ile iletişimi sağlamak için yenilikçi işlevler, gece sürüş sırasında güvenliği önemli ölçüde artırır.


    Projeksiyon işlevli DİJİTAL LIGHT seçenek olarak mevcuttur. Bu sistem, kılavuz çizgileri, sembolleri ve animasyonları yola yansıtarak sürüşü daha güvenli hale getirebilir.


    • Örneğin, DIGITAL LIGHT, yol çalışmalarıyla karşılaşıldığında iki kılavuz çizgisi yansıtır. Bunlar kabaca aracın genişliğini tanımlar. Sürücüye bu nedenle daralan yolda daha da iyi bir rehberlik sağlanır.
    • Akıllı teknoloji, bir spot ışığı fonksiyonu ile tehlike bölgesindeki yayaları vurgular ve öngörülen yön noktaları ile konumlarını netleştirir.
    • Otoyol kayma yollarında veya tek yönlü caddelerde belirtilen yöne karşı seyahat eden sürücüler bir sembol ile uyarılır.
    • Aynı uyarı sembolü, kırmızı ışıklar yanmadan veya dur işaretlerinden önce görünür.


    Konfor randevuları: birçok ayrıntıda iyileştirmeler


    Ön koltukların isteğe bağlı masaj işlevi tüm arka alanı kaplayacak şekilde genişletilmiştir: arkalıktaki sekiz bölme, gelişmiş bir derin doku etkisi sağlar. Koltuk minderine monte edilmiş dört motorla sürücü tarafında titreşimli bir masaj da mümkündür. Arka koltuk ısıtması, ilk kez Sedan ve Estate modellerinde sunuluyor.


    Bir düğmeye dokunarak veya sesli komutla, ENERGIZING Comfort'un bütünsel "Fit & Healthy" yaklaşımı, S-Serisi'ndeki farklı konfor sistemlerinde somut bir deneyim sağlar ve bunları deneyim dünyalarına ayıran programlar içerir. Aynı zamanda sistem, iç mekanda uyumlu bir atmosfer yaratır - örneğin, yorgunluk durumunda canlandırıcı veya yüksek stres seviyesi durumunda gevşeme. ENERGIZING COACH, araç ve yolculuk verilerine göre uygun bir fitness veya wellness programı önerir. Ayrıca, sürücünün uygun bir giyilebilir cihazı varsa, uyku kalitesi ve stres seviyesi hakkındaki bilgileri akıllı algoritmasına dahil eder. Plug-in hibrit modellerde, örneğin bir servis istasyonunda dururken veya pili şarj ederken yararlı olan "Power Nap" programını sunar.


    AIR-BALANCE Paketi, kişisel tercihlere ve ruh halinize uygun olarak iç mekanda bireysel bir koku sağlar. İç ve dış havanın tazeleyici iyonizasyonu ve filtrelenmesi sayesinde, aynı zamanda iyileştirilmiş hava kalitesi ve daha fazla refah duygusu sağlamaya yardımcı olur.


    Boyutsal konsept ve pratik özellikler: önde ve arkada daha fazla alan


    4751 mm uzunluğa ve 1820 mm genişliğe sahip olan Sedan ve Estate modelleri öncekilerden önemli ölçüde daha büyüktür. Dingil mesafesi 25 mm artarak 2865 mm'ye yükseldi. Hem ön hem de arka yolcular artan dış boyutlardan yararlanır.


    Önceki modellerin (Sedan: Cd 0.24, Estate: Cd 0.27) iyi sürtünme katsayısı, daha büyük dış boyutlara rağmen korunmuştur.


    Estate modelinin bagaj bölmesi, 490 ila 1510 litre kapasiteyle eskisinden 30 litre daha büyük. Diğer pratik iyileştirmeler: Geri çekilebilir kapağın altındaki bagaj bölmesinin yüksekliği ve yükleme alanı uzunluğu önceki modele göre artırıldı. Yükleme eşiği biraz daha alçaktır.


    Estate modelinin arka koltuk arkalığı 40:20:40 katlanabilir. Çalıştırma, arka koltuk arkalığının sol ve sağ tarafındaki iki düğme ile yapılır. Opsiyonel Bagaj Bölmesi Konfor Paketi elektrikli katlama içerir. Yük bölmesinin sol ve sağ yan duvarlarındaki düğmelerle çalıştırılır.


    Estate modelinde standart olarak EASY-PACK bagaj kapağı bulunur. Yükleme kapağı, bir düğmeye dokunarak rahatça açılır ve kapanır: kontak anahtarı üzerindeki düğme, sürücü kapısındaki düğme veya yükleme kapağındaki açma kolu ile. Daha fazla kullanım kolaylığı: Geri çekilebilir bagaj örtüsü ve ayırma ağı ilk kez iki parçalı bir tasarıma sahip. Her birinin kendi silindir kaseti vardır. Ayrı kasetlerin azaltılmış ağırlığı, çalışmayı kolaylaştırır.


    Güç aktarım mekanizması: modern dört silindirli motorlar


    sistematik elektrifikasyonu Sistematik elektrifikasyon ve akıllı küçültme sayesinde, yeni C-Serisi verimlilikte yeni standartlar belirliyor. Motor aralığı olan modüler Mercedes-Benz motor ailesi. Buna göre, motor yelpazesi, ihtiyaca dayalı elektrifikasyon ile uluslararası üretim ağının esnekliğinde önemli bir rol oynamaktadır.


    Turboşarja ek olarak, hem dizel hem de benzinli motorlarda artık ikinci neslin hafif bir hibrit olarak düşük motor hızlarında akıllı yardım için entegre bir marş jeneratörü (ISG) var. Bu, olağanüstü güç iletimi sağlar. ISG, kayma, hızlandırma veya enerji geri kazanımı gibi işlevleri sağlayan ve önemli miktarda yakıt tasarrufu sağlayan 48 voltluk yerleşik bir elektrik sistemi kullanır. Motorlar aynı zamanda çok hızlı ve rahat bir şekilde çalışır, böylece çalıştırma / durdurma işlevi, motor kapalıyken kaymadan motor gücü altında güçlü hızlanmaya geçiş kadar sürücü tarafından neredeyse algılanamaz. Rölantideyken, ISG ile içten yanmalı motor arasındaki akıllı etkileşim, olağanüstü bir akıcı çalışma sağlar.


    Entegre marş jeneratörlü ilk dizel


    Verimlilik iyileştirme önlemlerinin öncüsü, entegre bir ikinci nesil marş jeneratörüne (ISG) sahip yeni OM 654 M'dir. 48 voltluk kısmi yerleşik elektrik sistemine sahiptir. Enerji geri kazanım işlevi ve motor kapalıyken "kayma" yeteneği, motoru daha da verimli hale getirir. Klima sistemi için bir elektrikli soğutucu kompresör kullanımını da içeren elektrifikasyonun yanı sıra, 195 kW'a kadar çıktı ve EQ Boost sisteminden ek 15 kW'ı mümkün kılan en önemli modifikasyonlar şunlardır:


    • Yeni bir krank mili, stroku 94,3 mm'ye ve yer değiştirmeyi 1992 cc'ye çıkarır (önceden: 92,3 ve 1950).
    • Enjeksiyon basıncı 2700 bara (önceden 2500) yükseltildi.
    • Her ikisi de değişken türbin geometrisine sahip iki su soğutmalı turboşarj sayesinde özellikle hızlı tepki süreleri ve tek tip güç dağıtımı.
    • Çelik pistonların her birinde sodyumla doldurulmuş bir soğutma kanalı. Bu, pistonların yanma boşluğundaki sıcaklık tepe noktalarının dağıtılmasına yardımcı olur.

    Egzoz gazı son işleme açısından, dört silindirli dizel motorların bu en güçlüsü aynı zamanda işleri bir adım öteye taşır. Bileşenleri şunları içerir:


    • azot oksitleri azaltmak için yakın bağlantılı bir NOx depolama katalitik konvertörü
    • a DPF (nitrojen oksit miktarını da azaltmak için özel kaplamalı dizel partikül filtresi)
    • bir SCR katalitik konvertör (ölçülü enjekte edilen AdBlue® miktarı ile seçici katalitik indirgeme) ve
    • ayrı olarak ölçülen AdBlue® miktarı ile aracın alt gövdesinde ek bir SCR katalitik konvertör.


    İkinci nesil ISG


    dört silindirli benzinli motor 15 kW'a kadar ek çıkış ve 200 Nm daha fazla torka sahip ikinci nesil marş jeneratörüne sahip dört silindirli M 254 benzinli motor da C'deki prömiyerini kutluyor. -Sınıf. Enerji geri kazanımı ve motor kapalıyken "kayma" yeteneği sayesinde, benzinli motor son derece verimlidir. Mercedes-Benz, M 254'te ilk kez dört ve altı silindirli benzinli ve dizel motorlardan oluşan modüler motor ailesinin tüm yeniliklerini tek bir motorda birleştirdi. NANOSLIDE® silindir kaplaması, CONICSHAPE® silindir honlama (trompet honlama) ve doğrudan motora yerleştirilmiş egzoz son işlem sistemini içerir.


    Tamamen yeni bir özellik, zorunlu indüksiyon sisteminin daha da anlık tepkisi için ikiz kaydırma teknolojisinin bir ilerlemesi olan akış bağlantılı segmentli şarj cihazıdır. Tamamen yeni geliştirilen segment turboşarj, Mercedes-Benz turboşarj geliştiricileri ile Mercedes-AMG Petronas Formula 1 ekibi arasındaki işbirliğinin bir sonucudur. Seri üretime teknoloji transferi, maksimum verimlilikle birleştirilmiş güç konusunda yeni standartlar belirler. Kısa süreler için, C 300'ün çıkışı (karma yakıt tüketimi: 7,0-6,6 l / 100 km, karma CO2 emisyonları: 159-150 g / km) 2 ek olarak 20 kW'a kadar aşırı takviye ile artırılabilir.


    İletim: Otomatik artık pano genelinde standart


    9G-TRONIC şanzıman, ISG'yi uyarlamak için daha da geliştirildi ve tüm C-Serisi modellere monte edildi. Elektrik motoru, güç elektroniği ve şanzıman soğutucusu şimdi şanzımana veya şanzımana hareket etti. Önceden gerekli olan hatlar ortadan kalkar, bu da kurulum alanı ve ağırlık açısından avantajlar sunar. Ayrıca şanzımanın verimliliği artırıldı. Diğer şeylerin yanı sıra, elektrikli yardımcı yağ pompası ile optimize edilmiş etkileşim, mekanik pompanın dağıtım oranını önceki modele kıyasla yüzde 30 oranında azaltır - verimlilik açısından iyidir. Ayrıca, çok çekirdekli işlemci ve yeni tasarım ve bağlantı teknolojisine sahip yeni nesil tam entegre iletim kontrolü kullanır. Artan bilgi işlem gücüne ek olarak, elektrik arabirimlerinin sayısı büyük ölçüde azaltıldı,


    Dört tekerlekten çekişli modellerin 4MATIC sürüş sistemi geliştirildi. Yeni ön aks tahriki, sürüş dinamikleri için ideal bir aks yükü dağılımı ile daha yüksek tork seviyelerinin aktarılmasına olanak tanır. Üstelik bu, önceki serideki ilgili bileşenle karşılaştırıldığında önemli bir ağırlık avantajına sahiptir - CO2 azaltımına katkı. Teknisyenler ayrıca yeni transfer durumunda sürtünme kayıplarını da azaltabildiler. Ek olarak, aynı zamanda kapalı bir yağ devresi ve ek soğutma önlemleri gerektirmez.


    Yaklaşık 100 kilometre (WLTP) elektrik menziline sahip plug-in hibritler


    Lansmandan hemen sonra dördüncü nesil plug-in hibritler gelecek. Elektrifikasyon, aynı temel motorları kullanırken büyük bir adım atıyor. 95 kW (129 hp) elektrik çıkışı ve yaklaşık 100 kilometrelik (WLTP) tamamen elektrikli bir menzile sahip olan plug-in hibrid C-Serisi, birçok durumda tamamen elektrikli modda ve birçok gün kullanılmadan yanmalı motor hiç. Bu, ultra modern M 254 dört silindirli motorun iki litrelik çeşididir. Komple paket sadece çok verimli değil, aynı zamanda kesinlikle sportif. Dizel plug-in hibrit Sedan ve Estate modelleri takip edecek.


    Yeni yüksek voltaj sistemi daha kompakt ve daha güçlüdür, yüksek voltajlı arabirimlerin sayısı önemli ölçüde azaltılmıştır. Güç elektroniğinin şanzıman muhafazasına entegrasyonu, gerekli montaj alanını azaltırken, aynı zamanda üretim tesisindeki montaj işlemlerini basitleştirir. Sistem voltajını artırmak, daha büyük kablo kesitlerine ihtiyaç duymadan çıkışı da artırır.


    Hibrit çekiş kafasının yüksek enerji yoğunluğu, dahili rotorlu kalıcı olarak uyarılmış bir senkron motor kullanılarak elde edilir. Elektrik motorunun 440 Nm maksimum torku, başlangıçtan itibaren mevcuttur ve hareket halindeyken yüksek çeviklik ve dinamik sürüş performansı sağlar. Tam elektrik gücü 140 km / saate kadar mevcuttur ve bu noktada yumuşak bir şekilde kapatılır.


    Yüksek voltajlı (HV) akü, Mercedes-Benz AG tarafından şirket içinde geliştirildi. Dördüncü nesil pil ailesinin bir parçasıdır ve önceki neslin mantıksal bir evrimini temsil eder. Sözde torba konfigürasyonunda 96 hücreden oluşur. Bataryanın toplam kapasitesi 25,4 kWh'dir, dolayısıyla elektrik menzilinde yaklaşık 100 kilometreye önemli bir artış sağlar. Yüksek enerji yoğunluğunu hesaba katmak için, HV aküsünün dahili bir soğutma sistemi vardır. Isı yönetim sistemi bu nedenle aracın içindeki klima kontrolünden bağımsız olarak çalışma sıcaklığını kontrol edebilir. Sıcak ve soğuk bölgelerde sürekli çalışmaya ek olarak, bu aynı zamanda doğru akımla hızlı şarj sağlar. Pil tamamen boşaldığında bile, isteğe bağlı 55 kW DC şarj cihazı ile yaklaşık 30 dakikada tam olarak şarj edilebilir. Ev tipi AC şebekesine bağlı bir Wallbox'ta üç fazlı şarj için standart bir 11 kW şarj cihazı (pazara bağlı olarak) mevcuttur.


    Akünün araçta konumlandırılması, önceki modele kıyasla günlük bazda avantajlar getiriyor: artık bagajda bir adım yok ve artık tam yükleme mümkün. Bu gelişme özellikle Estate modelinde belirgindir: bagaj bölmesi tabanının uzunluğu 63 mm artarak 1043 mm'ye yükselmiştir. Bagaj bölmesinin yüksekliği 150 mm artarak 732 mm'ye yükseldiğinden, uzun kasalar veya şişe kutuları, geri çekilebilir bagaj kapağı ve bölme ağının kasetlerinin altına sorunsuz olarak yüklenebilir. Önceki modelle karşılaştırıldığında, bagaj kapasitesi 45 litre artarak 360 litreye çıkarılırken, arka koltuklar katlandığında Estate modeli 1375 litre (40 litre daha fazla) alabilir. Arkadaki havalı süspansiyon ve seviye kontrolü hem Sedan hem de Estate modellerinde standarttır.


    Sürüş deneyimi: önemli ölçüde daha elektrikli


    Sonuç olarak, sürüş deneyimi önemli ölçüde daha elektrikli. Elektrik menzilinin yaklaşık 100 kilometreye çıkması göz önüne alındığında, sürücüler günlük yolculukların çoğunu yalnızca elektrik gücüyle gerçekleştirebilecekler. Enerji geri kazanım işlevi, artık hidrolik fren ile etkileşim içinde geliştirilmiş bir süreç olan, yavaşlama veya yokuş aşağı sürüş sırasında kinetik enerjinin geri kazanılmasına olanak tanır. Enerji geri kazanımı çıkışı artık 100 kW'ın üzerindedir. Akıllı, rota temelli çalışma stratejisi, rota için en uygun olan elektrikli sürüş modunu etkinleştirir. Planlanan rotanın tamamı için navigasyon verileri, topografya, hız sınırları ve trafik koşulları gibi faktörleri dikkate alır. Enerji geri kazanım oranını etkilemek isteyen bir sürücü, bunu doğrudan direksiyon simidinin arkasındaki basmalı anahtarlarla kontrol edilen üç aşamada yapabilir. Bu, SPORT dışındaki tüm sürüş modlarında mümkündür. Örneğin D- sürüş modunda, sürücü "tek pedal hissini" yaşayabilir: Sürücü ayağını gaz pedalından çektiğinde, araç tamamen elektrikli araçlarla yavaşlar, öyle ki hidrolik ayak freni genellikle gerekli değildir.


    Çalışma stratejisi, destek sistemlerinin sensörleri ile iletişim kurar ve böylece sürücüyü birçok sürüş durumunda verimli bir şekilde destekler. Örneğin, kentsel alanlarda daha uzun mesafelerde, otomobil elektrikli sürüşe öncelik verecektir. İki ek sürüş modu, sürücünün takılabilir güç aktarım mekanizmasını özellikle avantajlı bir şekilde kullanmasını sağlar:


    • BATTERY HOLD: Yüksek voltajlı bataryanın şarj durumunu korumaya öncelik verilir, örneğin daha sonra bir şehir merkezinde veya yeşil bölgede araç kullanmak istediğinizde; sürüş durumuna ve rotaya bağlı olarak hibrit güç aktarım sistemi tarafından en uygun sürüş konfigürasyonunun seçilmesi.
    • ELEKTRİK: 140 km / saate kadar elektrikli sürüş, aşma modunda ayarlanabilir enerji geri kazanım oranı, elektrikli sürüş için Aktif Mesafe Yardımı DISTRONIC'in uyarlanması, gaz pedalının bir basınç noktası kullanılarak yanmalı motorun etkinleştirilmesi (kick-down)

    Yeni C-Serisi'ndeki plug-in hibridler, 9,7 ° gaz pedalı açısında bir basınç noktasına sahip dokunsal bir gaz pedalı modülüne sahiptir. ELEKTRİK modunda, bu güç dalgalanması etkinleştirilir ve tamamen elektrikli aracın ek basınç noktasına kadar çalışmasına izin verir. Basınç noktası geçersiz kılınırsa, yanmalı motor çalışır ve ek tork sağlar. ENERGIZING COMFORT'un Power Nap işlevi de aynı şekilde plug-in hibritler için ayrılmıştır.


    Süspansiyon: konfor ve çeviklik


    Yeni, dinamik olarak yapılandırılmış süspansiyonun temel bileşenleri, önde yeni bir dört bağlantılı aks ve bir alt şasiye monte edilmiş arka tarafta çok bağlantılı bir akstır. Yeni süspansiyon, yüksek seviyede süspansiyon, sürüş ve gürültü konforu, çevik kullanım ve sürüş keyfi için temel sağlıyor. Yeni C-Serisi isteğe bağlı olarak sürekli ayarlanabilir sönümleme ve bir spor süspansiyon ile de mevcuttur. Arkadaki havalı süspansiyon, plug-in hibridlerin hem Sedan hem de Estate modelleri için standarttır.


    Arka aks yönlendirme: daha çevik ve dinamik


    Yeni C-Serisi, isteğe bağlı arka aks yönlendirme ve buna eşlik eden, ön aksta daha doğrudan yönlendirme oranı ile özellikle çevik ve kararlıdır. Arka akstaki direksiyon açısı 2,5 derecedir. Bu, dönüş dairesini 43 santimetre azaltarak 10.64 metreye indirir.


    Sürücünün ayrıca tam kilitlenme için direksiyon simidinin daha az dönüşüne ihtiyacı vardır. Arka aks yönlendirme ile ve sürüş konseptine bağlı olarak bu, 2,35 tur yerine 2,1 tur (konforlu direksiyonlu arkadan çekişli) veya 2,3 tur (konforlu direksiyonlu 4MATIC versiyonları) gerektirir.


    60 km / s'nin altındaki hızlarda, arka tekerlekler ön tekerleklerin tersi yönde ve park etme sırasında ön aks açısının 2,5 ° 'ye kadar tersine yönlendirilir. Duruma bağlı olarak bu, dingil mesafesini neredeyse kısaltır ve sonuç olarak araç daha manevra kabiliyetine sahip, hafif ayaklı ve çeviktir. 60 km / saatin üzerindeki hızlarda, arka tekerlekler ön tekerleklerle aynı yönde 2,5 ° 'ye kadar yönlendirilir. Dingil mesafesindeki bu sanal artış, hızlı şerit değişimleri veya ani kaçınma manevraları sırasında yüksek hızlarda gelişmiş yol tutuşu dengesi ve güvenlik şeklinde göze çarpan avantajlara sahiptir.


    Dahası, dinamik manevralar sırasında, örneğin kırsal yollarda sürerken önemli ölçüde daha az direksiyon müdahalesi gerekir - ve araç direksiyon hareketlerine daha sportif bir şekilde yanıt verir. Bu, ESP®'nin entegre dinamik kontrol işlevi tarafından desteklenir.


    Sürüş yardım sistemleri: stres giderme ve tehlikeli durumlarda destek


    Önceki C-Serisi serisine kıyasla, Sürüş Yardım Paketinin en yeni nesli ek ve gelişmiş işlevlere sahiptir. Bunlar, daha konforlu ve güvenli sürüş için günlük durumlarda sürücü iş yükünü azaltır. Tehlike tehdit ettiğinde, yardım sistemleri, durumun gerektirdiği şekilde yaklaşan çarpışmalara yanıt verebilir. Sistemlerin çalışma prensibi, yeni bir ekran konseptiyle sürücü gösterge ekranında görselleştirilir.


    Yardım sistemlerinin geliştirilmesi: üç örnek


    • Her türlü yolda - otoyollarda, köy yollarında veya şehir içinde - Aktif Mesafe Yardımı DISTRONIC öndeki araçlarla önceden belirlenmiş bir mesafeyi otomatik olarak koruyabilir. Yeni bir özellik, 100 km / saate kadar (önceden: 60 km / sa) yolda duran araçlara verilen tepkidir.
    • Aktif Direksiyon Yardımı , sürücünün 210 km / saate kadar hızlarda şeritte kalmasına yardımcı olur. Yeni özellikler arasında 360 ° kamera ile ek şerit tanıma, özellikle düşük hızlarda bir acil durum koridoru oluşturma, kırsal yollarda virajlarda önemli ölçüde iyileştirilmiş kullanılabilirlik ve performans ve otoyollarda iyileştirilmiş şerit merkezleme yer alıyor.
    • Geleneksel olarak belirtilen hız sınırlarına ek olarak, Trafik İşareti Asistanı, tepe köprüleri ve yol çalışmalarındaki işaretleri tanır . Koşullu talimatlar bile (örneğin "ıslak olduğunda") tüm yerleşik sensörlerin değerlendirilmesiyle tanınır. Yeni, dur işareti ve kırmızı ışık uyarı fonksiyonlarıdır (Sürüş Yardım Paketinin bir parçası olarak).

    Akıllı park sistemleri, manevra sırasında sürücüyü destekler


    Geliştirilmiş çevre sensörleri sayesinde, park sistemleri sürücüye düşük hızda manevra yaparken daha da iyi destek sağlar. MBUX ile entegrasyon sayesinde işlem daha hızlı ve daha sezgiseldir. İsteğe bağlı arka aks yönlendirme sistemi, buna göre uyarlanan yörünge hesaplamasıyla park asistanlarına entegre edilmiştir. Acil frenleme işlevleri aynı zamanda diğer yol kullanıcılarını korumaya da hizmet eder.


    Geri giderken kombinasyonu stabilize etmenin yanı sıra, Estate modeli için isteğe bağlı römork manevra asistanı, artık ilk kez 90 ° 'ye kadar serbestçe seçilebilen viraj manevralarını da idare edebiliyor. Bu, bir römorkun hassas ve güvenli bir şekilde konumlandırılmasını sağlar.


    Çarpışma güvenliği: tüm küresel gereksinimlere uygundur


    Şu anda 100'den fazla ülkede mevcut olan C-Serisi kadar çok sayıda pazarda çok az model satılmaktadır. Tüm motor ve gövde varyantları, sağdan ve soldan direksiyonlu, hibritler veya 4MATIC modelleri aynı gereksinimleri karşıladığından, geliştirme sırasında yaklaşık 1000 yük kademesi varyantı bu nedenle incelenir. Ayrıca, belirli derecelendirme kriterlerini karşılayan özel donanım öğeleri vardır - örneğin, Avrupa araçlarında bir orta hava yastığı bulunur. Şiddetli bir yandan çarpma sırasında, kendisini sürücü ve ön yolcu koltuğu arasında konumlandırarak kafalarının temas etme riskini azaltır. Aracın ortasında sürücü koltuğu sırtlığına entegre edilmiştir.


    Önden ve arkadan çarpışmalar için bilinen PRE-SAFE® koruma konseptleriyle birlikte, PRE-SAFE® Impulse Side (Sürüş Yardımı Paketi Plus ile birlikte mevcuttur), aracın her yerine yayılan bir tür sanal buruşma bölgesi oluşturur. Yandan darbede yalnızca sınırlı bir buruşma bölgesi mevcut olduğundan, PRE-SAFE® Impulse Side (seçilen donanıma bağlı olarak kullanılabilirlik), etkilenen sürücüyü veya ön yolcuyu çarpışmadan önce bile sistem bir kaza olduğunu tespit eder etmez tehlikeden uzaklaştırabilir. yan çarpışma hemen yakın. Bu amaçla, ön koltuk arkalığının yan desteklerindeki hava odaları saniyeden daha kısa sürede şişirilir.


    Sonuç olarak, C-Serisi'nin güvenlik konsepti, özellikle sert yolcu bölmesi ve emniyet kemerleri ve hava yastığı sistemleri ile birlikte hareket eden belirli bir şekilde deforme olan çarpışma yapıları ile akıllıca tasarlanmış bir gövde kabuğuna dayanmaktadır. Bir kazada, kemer gergileri ve hava yastıkları gibi sistemler, durumun gerektirdiği şekilde yolcuları korumak için etkinleştirilebilir. Çok sayıda sayısal simülasyonun yardımıyla, araç yapısı, bir çarpışma durumunda özellikle iyi bir yolcu koruması sağlayacak şekilde yapılandırıldı. Bir kazayla ilgili araç konfigürasyonunun tüm yönlerinde, yasal gereklilikler, dahili test gereklilikleri ve gerçek hayattaki kaza senaryolarından elde edilen bulgulardan türetilen test kriterleri ile daha da desteklenmiştir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 23 Şubat 2021; 18:26:13 >
  • dış tasarim için psa grubuna staja gitmeliler herkes ileri gidiyo mercedes geri gidiyo
  • C 300e Plug-in-Hybrid
    1.5 benzin 204 + 129 HP, 320 HP Sistem gücü, 650 NM (Sonbahar 2021)

    C 300de Plug-in-Hybrid
    2.0 dizel 200 +129 HP, 320 HP Sistem gücü (2021 Sonu)
  • C300e tam bizlik diyeceğim ama o da milyonu bulur da geçer bile gelene kadar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 23 Şubat 2021; 18:43:27 >
  • Içi tamam da dışı malesef kötü olmuş
  • mükemmel olmuş yine,C serisini ayrı güzel yapıyor Mercedes
  • C200d gelmiyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    C200d gelmiyor mu?

    2.0 artık

  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    O zaman bize g20 Yolları...
    ben napıyım 2 LT Dizel D sınıfı için Türkiye şartlarında fazla lüks...
  • İç mekan çok can yakacak.Bir g20 sahibi olarak dış tasarımda bir şey diyemem ancak iç mekan üzdü.
  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt

    G20 nin motor antikacılarda satılır yakında.

  • ekran niye yamuk ya ortadaki
  • herseyinhayirlisi kullanıcısına yanıt

    sürücüye dönük

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.