Şimdi Ara

Pingi Düşük İss Arıyorum(Güncelleme: Aramaktan vazgeçtim) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • emirk77xxxx E kullanıcısına yanıt

    Mesele o değil ki aynı apartmanda bir kişi daha türknet kullanıyor ve benden 15-20 ms daha düşük alıyor. Yani beni sinirlendiren pek önemli sorun değil demeleri. Sosyal medya kullansam sadece ses etmem ama oyun oynarken aynı apartmandaki komşum benden 15-20 ms düşük alması sinirimi bozuyor. Bu arada sizin aldığınız pingin 15-20 ping fazla aldığımı düşünün. Zaten kapattırıp daha internet falan kullanmayacağım, hem hizmet için para ödüyorum hem de kanser oluyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciddi0 kullanıcısına yanıt

    Denemekte fayda var eğer interneti kapatmaktan vazgeçersek, iyi bir alternatif olabilir. Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam modemini pcni alıp komşuda deneyebilir misin? zannetmiyorum modemden olacağını ama destek sorarsa onlarda denedim diyebilirsin.


    bu apartman önündeki kutudan kabloları değiştirseniz bir onun kullanıcı adı şifresi ile yada modemleri de değiştirip iç tesisata baksanız packet loss olabilir bağlantı sorunu ping olabileceğini zanetmiyorum ama issden olacağı kesinleşmiş olur


    eğer issdense değiştiriceksiniz yapacak başka bir şey yok

  • berk70 kullanıcısına yanıt

    Her testi yaptım hocam hatta telefon kutusuna inip direk modeme bağladım ping değişmedi. Artık iss değiştireceğim veya komple kapatacağım. Comnet mantıklı gözüktü gözüme ping ve hız olarak sorun yok diyorlar ama eğer kapatmaktan vazgeçersem direk ona geçeceğim. @NT2L hocam doğruyu söylüyor, hattım interleaved modunda çalışıyor ve dediği gibi 10 ile 20 ping arası fazla alıyorum. Nasıl çözeceğimi hiç bilmiyorum.

  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa altyapımız üzerinden hizmet verdiğimiz aboneliklerde güncelleme yapabiliyoruz.
  • JacobHughes kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydı üzerinden tekrar inceleme yapılacaktır. Teknik uzmanlarımız incelemelerini tamamladığında size bilgi verecekler.
  • JacobHughes kullanıcısına yanıt
    Telekom müdürlüğü çözüm masasına gidip bi görüşebilirsiniz boş zamanınızda.
    Bu durumun kasıtlı yapıldığına ihtimal vermek istemiyorum. Alt komşumun hattı interleaved iken benim hattım FastPath. İkimizinde TTNET. Neye göre hata atanıyor bu mod anlayamıyorum. Benim başıma gelmediği için tam çözümü hakkında fazla tavsiyemde yok, hatlarım hep FastPath olarak açıldı.

    https://forum.turk.net/t/fast-path-mode-a-gecis/7806 burada da çözüm yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 23 Şubat 2021; 13:48:32 >
  • NT2L kullanıcısına yanıt

    Yardımınız için ne kadar teşekkür etsem azdır. Ben kasıtlı olduğunu düşünüyorum. Kaç defa tartıştım kaç defa çileden çıkardılar, ben onların internetini isterse bedava verseler yine kullanmam. Ben ttnet'i kendi altyapısında kullanırken turknetten daha çok sorun yaşıyordum. Ping konusunda 2 ay önce önceden komşumla aynı alıyorduk, sonra komşumun daha düşük ping aldığını görünce teknik desteğe yazdım. Defalarca anlatıyorum ama baya sinirlendim, yani oyunlarda bu kadar yüksek pinge teknik desteğin birşey olmaz sorun yok gibisinden diyince sinirlerim bozuldu. Ben genel olarak internetten soğudum, yani interneti bırakmak zor olacak ama boşu boşuna sinirlerimi yıpratıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JacobHughes -- 23 Şubat 2021; 14:11:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JacobHughes kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın tekrar kontrol etmesi konusunda bildirimde bulundum. Arkadaşlarım çalışmalarını tamamladığında size bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Yanlış anlamayın ama desteğinize hattım interleaved modunda olduğunu söyleyince hızı sabitleyelim gibi şeyler söylüyorlar. Tabii ki iyi niyetlerini anlıyorum ama bunlar saçma çözümler, bu ay fatura kesildikten sonra kapatıyorum. Sebebi telekoma dolaylı da olsa bir kuruş kazandırmak istemiyorum. Şaka değil size geçince telekomun kendi altyapısında sizin internetiniz daha az sorun çıkarttı. Eğer sizin veya başka bir firmanın altyapısı gelirse o zaman internet kullanacağım. Daha önceki mesajımda çileden çıkarma olayı telekomla alakalı, sizinle ilgili değil. Umarım yanlış anlaşılmamıştır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JacobHughes -- 24 Şubat 2021; 6:56:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.