Şimdi Ara

Hangi aracı tercih ederdiniz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 165.000 Tl i20 1.4 OTOMATİK yeni kasadan bi önceki kasa olan full paket + sanruf 1.2 manuelini 1 yıl kullandım içi çok dolu bir araç ama maalesef 4 ileri hantal ve çok yakıyor ( Hatasız max 40.000km )


    175.000Tl İ20 1.4 OTOMATİK üsteki aracın aynısı ful paket sanruflu 2018 de makyajlandı ve carplay geldi tampon jantlar vs değişti ( Hatasız max 40.000km )


    196.000 Tl SIFIR YENİ POLO COMFORTLİNE DSG sonradan dijital klima carplay vs eklendi i20 ye göre daha boş ama turbo ve 7 ileri var


    188.000 Tl 2018 YENİ POLO HİGLİNE DSG HATASIZ MAX 20.000km 8.000tl daha koyup sıfır comfortline ını almak çok mantıklı geliyor ama bu aracın koltukları çok hoşuma gidiyor :) jantlar daha büyük ve stoplar led sırf 20k km yaptı diye bu özelliklerden vazgeçmekte istemiyorum 3-5 yıl sonra o km nin önemi kalmıycak


    gönlüm ikimci el highline polodan yana bi yandanda diyorum zaten şehir içi ve yılda max 10.000 km yapıcaksın bütçeni zorlama en dolu i20 yi al siz olsanız hangisini tercih ederdiniz nedenleriyle yardımcı olabilirmisiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bu seçenekler içinde Polo tercih ederdim sadece sıfır mı 2. El mi konusu size kalmış ayrıca 196.000₺’ya kadar çıktığınıza göre C sınıfı araçlara bakmanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: escape0121

    Bu seçenekler içinde Polo tercih ederdim sadece sıfır mı 2. El mi konusu size kalmış ayrıca 196.000₺’ya kadar çıktığınıza göre C sınıfı araçlara bakmanızı tavsiye ederim.

    çok fazla binmediğim ve şehir içinde kullanacağım için düşük km ve temiz olsun istiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seçeneklerden polo da ben yine de bu bütçeye 2017 hb astra düşürmeye çalışırdım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • I20 çok yakıyor ve gitmiyor diye duydum arkadaştan. Bunlar arasından Polo derim. Uzun kullanımda DSG arızası olabilir ama 5 6 sene sonra I20 den daha fazla paraya satılabileceği, daha az tükettiği yakıt gibi durumlar ile DSG parasını da amorte eder diye düşünüyorum. Alternatif olarak yeni Corsa ya da 208 bakabilirsiniz.

  • i20'nin sıfırlarında 1.4 motorlar 6 ileri tork konvertörlü şanzımana sahip, 1.0 turbo motorlar 7 ileri dct(çift kavrama) şanzımana sahip.


    Kia Rio düşünebilirsin 2018 ortasından sonra 1.4 6 ileri tork konvertörlü şanzıman kullanıyor. Bende 2019 modeli var çok memnun olduğumu söyleyebilirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akasha_Ether -- 17 Şubat 2021; 14:50:5 >
  • alırken,kullanırken,satarken

    her türlü polo avantajlıdır

  • Hatasız da ne iddialı bir kelimedir öyle. Üretimde (sıfır km) hata oranı ~1/60.

  • yani aslında bütçeniz 200bin sınırına yakın, bu fiyatlara çıkınca B segment yerine C segment araç bakmak daha mantıklı olacaktır, misal megane 4 Joy 1.33TCe turbo-benzinli otomatik vites modeli 210-220 arasına veriyorlar bayiler sıfır km olarak.

    yada belki gelecek olan 1.0tsi-dsg yeni leon style plus beklenebilir, 210 civarı diyorlar onada şuanlık tahmini fiyat olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 araç arasından 2018 yeni Polo
  • Eğer LPG'ye karşı değilsen, 165.000 TL. lik İ20 mantıklı seçenek olur.


    MPI motor LPG ile uyumludur. Hem sorunsuz otomatik vites konforu yaşarsın, hem de ekonomi yaparsın.


    Biraz performans sıkıntısı olabilir. Ama bu kombinasyon zaten benzinle kullanırken de aman aman performans sunmaz. Çok çok gerekirse basarsın düğmeye, geçirirsin benzine daha performanslı gider.


    Cebinde Highline Polo'ya vermediğin 23.000 TL kalır.


    Makyajlı İ20 ile ise, aralarında o parayı hak edecek bir fark yok bence.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akasha_Ether

    i20'nin sıfırlarında 1.4 motorlar 6 ileri tork konvertörlü şanzımana sahip, 1.0 turbo motorlar 7 ileri dct(çift kavrama) şanzımana sahip.


    Kia Rio düşünebilirsin 2018 ortasından sonra 1.4 6 ileri tork konvertörlü şanzıman kullanıyor. Bende 2019 modeli var çok memnun olduğumu söyleyebilirim

    Yeni kasa i20 hiç hoşuma gitmiyor hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Hatasız da ne iddialı bir kelimedir öyle. Üretimde (sıfır km) hata oranı ~1/60.

    Yani ne demek istediğimi anlamadıysan senin problemin kardeşim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zibidi Gonzales

    alırken,kullanırken,satarken

    her türlü polo avantajlıdır

    Peki hangi poloyu almak daha mantıklı olur bide 2018 higline larda carplay var mı yok mu bulamadım bilgin var mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıfır comfort alırdım ben olsaydım.2018 higline'de carplay varmı bilgim yok

  • quote:

    Orijinalden alıntı: HemşireZED

    Peki hangi poloyu almak daha mantıklı olur bide 2018 higline larda carplay var mı yok mu bulamadım bilgin var mı



    Alıntıları Göster

    2019 öncesi pololarda yokmuş


    2019 be üstü higline paketlerde 200 bin tl üstünde higline yalan oldu :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbirini. 60-70bine çiçek gibi arabalar var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo comfortline al geç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır polo alır garantisiyle kullanırdım. Diğerinde olup sıfırında olmayan ne varsa nasıl olsa vw grubunda her türlü sonradan eklenebiliyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Sıfır polo alır garantisiyle kullanırdım. Diğerinde olup sıfırında olmayan ne varsa nasıl olsa vw grubunda her türlü sonradan eklenebiliyor.

    1. kurduğun cümleye saygı duyuyorumsa son söylediğin cümle nasıl bir mantıkla kurdun merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.