Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (349. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.005
Cevap
45
Favori
754.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    Araç 141.000 km' de 6 yıldır bende. Genel olarak, Al4 4 ileri olması dışında sevdiğim konforlu bir şanzuman. Arıza kodu en son otom vites şalteri çıkmıştı onu değiştirmiştim. Revizyon için 4 bin civarında fiyatlar aldım. 0 şanzuman için ise 6 ile 7000 TL arasında fiyatlar gördüm.
  • Arkadaşlar selam.



    Maalesef içinde bulunduğumuz sıkıntılı zamanları geçirmeye çalışırken havalimaninin taşınacak olması sebebi ile acilen otomatik bir araba almam icap etti. Maksimum bütçem 25bin tl. Evet düşük bir bütçe farkındayım ama yapacak birşey yok.



    406 2.0.hdi otomatik lerde şanzuman zamanla sıkıntı çıkartabiliyor yazmış bazı arkadaşlar forumda ancak ilandaki aracın şanzumanı 35k km önce değişmiş.



    F/P olarak çok uygun bir araç gibi geldi ancak siz değerli arkadaşlarımın da yorumunu almak isterim. Ne dersiniz bu fiyata bu araç alınır mı?





    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-peugeot-406-2.0-hdi-full-ve-sunrooflu-606956378/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cengizhan 1453 C kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam teşekkür ederim. Aslında yanlış ifade etmişim galiba sanzumanin revize olması handikap değil de avantaj gibi gözüktü bana oyuzden biraz cazip geldi zaten arac açıkçası. Doğru mu düşünüyorum acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese hayırlı günler dilerim.
    Çok sevdiğim hep istediğim bir araç olan 406 Coupeyi bir aydan fazladır almak için niyetlenmiş durumda arayış içerisindeyim ve forumda bu araçla ilgili neredeyse her konuyu okudum. Araç hakkında ne kadar bilgi sahibi olduğunuzu gördüm ve bu konuyu açtığımda bana yardımcı olursunuz diye düşündüm.

    Aslında çoğunlukla önerdiğiniz gibi D9 2003 model bir 3.0 içime çok sinen bir araç buldum ama bir talihsizlik sonucu kaçırdım.

    Şu an düşündüğüm bu araç ile ilgili görüşleriniz benim için çok kıymetlidir. Hele birde aracı bilen tanıyan birisi çıkarsa mutlu olurum.

    Araç hakkında bildiklerim;
    D8 1999 model olup 3.0 motora sahip, üzerinde Prins marka LPG sistemi mevcut. 215 bin km de.
    Hasar kaydı plakadan bir tane çıkıyor ama tutar yok. Ve araç fabrika üretiminde olmamasına rağmen siyah yani komple boyalı. Aklıma takılan kısmı 15 bin km önce komple rektefiye olmuş.

    Başlıca sorularım ise ;
    200bin km bandında bu aracın rektefe olması sizce normal midir. (Değil dediğinizi duyar gibiyim:) ) Değil ise neden olmuş olabilir. Herşey olabilir tabi ama ben alırken bu motorun ne kadar sağlıklı olup beni üzüp üzmeyeceğini bir tek kompresyon testinde mi anlayabilirim ?
    Ya değilse nasıl anlarım?

    Bir diğer unsur araç Fethiye de olduğu için o bölge de bu aracı hangi ustaya/ servise götürebilirim ? tanıdığı bildiği bu konuda yardımcı olabilecek birisi var ise çok sevinirim

    Şimdiden herkese çok teşekkür ederim.

    https://www.dropbox.com/sh/e623qhrux0v8vsz/AADZDX9dGwAejI9q2G8-yNFsa?dl=0

     Peugeot 406 Hakkında Herşey

     Peugeot 406 Hakkında Herşey

     Peugeot 406 Hakkında Herşey

     Peugeot 406 Hakkında Herşey

     Peugeot 406 Hakkında Herşey

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ruchandemirel R kullanıcısına yanıt
    Çok ucuza almıyorsan ben olsam uzak dururum. Bu motor kendine has parçası artık olmayan bakımı da pahalı bir motor araçla da oynanmış boya fitilli koltuklar falan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba,



    Oncelikle bu konuyu pek cok defa okudum, emek verip cevap verenlere tesekkur ederim, cok faydali bir konu olmus.

    Simdi ben de ilk aracimi almak istiyorum, butcem kisitli oldugu icin (25k), bu kadarlik araclara bakarken 406 gordum. Ozellik olarak bu fiyata alabilecegim guzel bir arac gibi geldi. Ayni butceye 98-99 bmw 520'lere de baktim, masrafi cok olur, cok yakar dediler vaz gectim.

    Araba alip satan bir kac akraba var, onlara bu araci sordum, alma dediler, ama bildiklerinden degil. Kimi diyorki cok yakar, oburu diyor masrafi agir, beriki diyor satamazsin. Soruyorum ne alayim diye, renault 19 al diyor, ne kadar diyorum 18k diyor. Ben de diyorum ki o paraya o arabayi alacagima bunu alir rahat binerim.

    Simdi ben tek binecegim ama ailemle bindigim zaman arkada sikismasinlar, uzun yola (yilda 1) gidince rahat etsinler. Bunun disinda sehir icinde tek binecegim.

    Tekrar tekrar soru sormaktansa hepsini tek seferde soracagim, yardimci olan, olmayan, yardim etmek isteyip de edemeyen, yardim etmeyi hic dusunmeyen herkese simdiden tesekkur ederim;

    -D9 motor daha iyi dediginiz icin 2001 sonrasina bakiyorum, hem arastirdim guvenlik olarak gelistirme yapilmis ayrica 4 hava yastigi konulmus

    -Daha dolu oldugu icin sv bakiyorum

    -Otomatige niyetlendim ama manueli de olur (ablama ders aldirip manuele alistiririm)

    -Baktigim araclar dizel yada tuplu ama hepsi 300 bini gecmis

    -Kimisi demis ki motor rektefiye gordu, sanziman yenilendi, turbo yenilendi. Kimisi ise islem gormemis.

    -300 bin ustu dizel mi almak lazim tuplu mu yoksa 300 bin ustu hic alinmaz mi?

    -Motor, sanziman, turbo degismis arac mi almak lazim yoksa islem gormemis aracı ucuz alip kendim yenilemek mi daha saglikli? Bu islem bana kaca mal olur?

    -Bazilari boyasiz, bazilari boyali. Boyasiz alip boyatmak kaca mal olur? (Gunes yanigi var)

    -Baktigim araclarin hemen hepsini deri dosemeleri ya eskimis, ya yirtilmis ya da kirli. Komple deri doseme, buna uyumlu konsol kaplama tavan, vites topuzu vs. Hepsi kaca mal olur? Sizce en iyi giden renk hangisi olur?

    -Parcasi, bakimi pahali midir? Pahalidan kasit dogan sahin degil, toyota, opel vs.

    - Parca bulmakta sikinti yasiyor musunuz? Isini bilen ustalar var mi? Istanbuldayim. Parcalari pahali mi? Mesela bir tanesi sag ayna calismiyor dedi, bunu degistirmek kaca mal olur?

    -Yakiti nasildir? Sehiricinde yaktigi taksi parasina mi gelir?

    -Satmak istersem bir kac bin tl altina satabilir miyim yoksa bu yastan sonra bana evlat mi olur?

    -Dediğim gibi SV bakiyorum ama kimisi full kimisi baz model. Amfi ve jbl ses sistemini cok sorun etmiyorum, kendim de taktiririm. Kiraladigim araclar haric sunrooflu arac kullanmadim, onda da sunroofu acmadim, ruzgar sevmiyorum. Sunroof buyuk bir konfor mudur, olsa iyi mi olur? Bunun disinda SV baz model ile full arasinda neleer opsiyonel, olmamasi ne eksiklik yaratir?



    -Ve en onemli soru; cevremdeki herkesin alma demesine ragmen bu araci aldigimda sikinti yasar miyim, sonrasinda biz sana demistik laflarini duyar miyim?



    -Butceye biraz daha destek yapip 407'de alabilirim. Sizce 407 mi almaliyim?

    -Arabadan hic anlamiyorum, emme gomme manifoldu, piston asağı falan bana hep yabancı terimler. Boya, kaza takintim yok, olmali mi? Camurluk degismis, kaput degismis vs sorun mudur? Mesela bir tanesi on kaput ve arka bagaj degismis diyor, mesela bu alinmaz mi?



    -Nicke cok takilmayin, 15-16 sene almistim, buralarin daha dutluk oldugu zamanlari bilirim.



    Simdiden herkese tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    hocam kalorifer açıkken kırmızı ışıkta falan durduğum zaman rolanti aşağı yukarı dalgalanıyor araç bazen stop ediyor . farların ışıkları kisilip açılıyor ve kalorifer fan hızı alçalıp yükseliyor.

    Yani sanki elektrik voltajı yetmiyor gibi böyle. sonra düzeliyor

    kalorifer kapalıyken bu durum rahatlıyor

    yalnız akü başını çekip bir gün bekleyince yani ecu reset yapınca araba sıfır gibi oluyor. bir süre sonra durum tekrarlıyor.

    sence sıkıntı ne olabilir? alternator mü yenilesem? kablolara mı baktırsam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sioux -- 13 Şubat 2019; 3:35:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sioux kullanıcısına yanıt
    İş güç okul stresi ile konuya bakamadım uzun zamandır.

    Bu problem rölanti motoru gibi görünüyor. Temizlik ve/veya motorun kaliteli bir yan sanayi ile değişimi sorunu büyük ihtimal çözer. Rölanti motorunu da tam ortalayıp takmak lazım. Pedal durumuna göre hava akışını ayarlayan bir mekanizma olduğundan sıkışık çalışırsa yeterince hızlı tepki veremediğinden rölantiyi bozuyor hatta motoru havasız bırakıp boğuyor. Bu da ışıkların kısılmasından tut motor arıza ışığı yaktırmaya kadar gidiyor.

    Ecu reset ise aracın adaptif belleğini sıfırladığı için trafiğe göre zamanla hantal kullanım moduna geçiriyor yani tepkileri yavaşlatıyor. Ara ara aracı dinamik sürüşe geçirirseniz sürüş modunu da ona göre değiştirir. Ben artık bizim arabayı canlı varlık gibi görüyorum. Keyfi yerinde ise yağ gibi akıyor, mutsuzsa topal ördek gibi isteksiz gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 14 Mart 2019; 21:32:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vamos Bien

    Bu mesaj silindi.
    ben 406 coupe aracımı ilk aldığımda tavanda yaniklar vardı. araç sahibi çok ünlü bir sabun ve krem fabrikasının sahibinin kızıydı. arabanın da fabrika otoparkında yata yata tavanı yanmıştı.

    resimlerini çekip arşivledim. alır almaz ilk işim tavanı boyatmak oldu. çünkü güneş yanığının tamiri olmaz. yeniden boyatmak gerekir. bu durum umrumda bile olmaz. sonra araçta canımın istediği heryerini boyattim. temizlik boyalari yaptırdım. eğer satarsam mırın kırın edene kapıyı göstereceğim.

    gaz ile ilgili sorunun tamamen gaz ayarindan kaynaklanıyor. geçiş sıcaklığını 45 yaptır. rolanti motorunu temizle veya yenile. map sensörünü de yenilemeni tavsiye ederim önceki sahibinin aklına bile gelmemiştir 260 bin km boyunca yalnız map sensörünü kesinlikle doğru kodu ile almalısın sakın ustaya falan bırakma bu işi. bosch catalog yaz ordan aracını gir doğru parça koduna ulaş ve kendin temin et



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sioux -- 28 Mart 2019; 2:28:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vamos Bien

    Bu mesaj silindi.
    parçaları parça sitelerinden değil..
    bosch un kendi sitesinden bulup ...https://www.bosch-automotive-catalog.com/tr/vehicle-search

    parça numarasını alıp en ucuz satan yere bakman daha iyi.
  • Otomatik vitesi alınır mi sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende 2001 model Peugeot 406 Dizel 2000 motor araç var. Turbosu doldurmuyormuş. Adana içinde bu arızaya bakacak turbocu varmıdır. bu arıza Neden olabilir yenisimi alayım tamir mi ettireyim. Yokuşlarda araba çekmiyor bayılıyor
  • Bende kısaca birşey sorsam bu araçlardaki al4 denen şanzıman hangi firmanın kronik sorunu var mı benzinli yada dizelde sorum yaşatırım 4 ileri olması motoru sakin yakıtı ekonomik istediğimiz zaman ortalama kaç km hızla kütüphane kadar sessiz ilerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adnan mersedes

    Otomatik vitesi alınır mi sizce
    Hocam araç aldınız mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik alacaklar çok iyi baktırsın. Genel olarak bakımsız olması nedeniyle,sıkıntılı olabilir. Revizyon görmüşte olsa sıkıntı yaratır. Zamanında çok bakımsız bırakıldı bu şanzımanlar maalesef. Manüel daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandincel1

    Otomatik alacaklar çok iyi baktırsın. Genel olarak bakımsız olması nedeniyle,sıkıntılı olabilir. Revizyon görmüşte olsa sıkıntı yaratır. Zamanında çok bakımsız bırakıldı bu şanzımanlar maalesef. Manüel daha mantıklı.
    Bu şanzımanlar ne malı hangi firmanın ortalama revizyon maliyeti ne kadardır illa ki baktıracağız ama exper otomatik şanzımandan anlamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koruma37

    Bu şanzımanlar ne malı hangi firmanın ortalama revizyon maliyeti ne kadardır illa ki baktıracağız ama exper otomatik şanzımandan anlamaz

    Alıntıları Göster
    DPO marka diye gördüm. Net hatırlamıyorum. Peugeot-Citroen,Renault,Porche vs bir sürü firma kullanmış.
  • Pek övülen bi şanzıman değil araştırdığım kadarıyla ama sürekli de arıza yapıp düzen tutturamadım diyen de yok inşallah bizim alacağımız araçtaki de bizi üzmez zira otomatik vites özellikle istiyorum bütçemde anca 406 ya yetiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koruma37

    Pek övülen bi şanzıman değil araştırdığım kadarıyla ama sürekli de arıza yapıp düzen tutturamadım diyen de yok inşallah bizim alacağımız araçtaki de bizi üzmez zira otomatik vites özellikle istiyorum bütçemde anca 406 ya yetiyor
    Valla tavsiyem manüel olur. Eski araç otomatik alınacaksa japon grubuna bakın. Donanımsız,yalıtımı zayıf olur ama motor ve şanzıman konusunda daha sorunsuz olur. Tabi yine onlara da iyi baktırmak gerekiyor. Saatli bomba eski tüm otomatik şanzımanlar. Nerde patlayacağı belli olmaz. Primera,Accord,626 düşünülebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandincel1

    Valla tavsiyem manüel olur. Eski araç otomatik alınacaksa japon grubuna bakın. Donanımsız,yalıtımı zayıf olur ama motor ve şanzıman konusunda daha sorunsuz olur. Tabi yine onlara da iyi baktırmak gerekiyor. Saatli bomba eski tüm otomatik şanzımanlar. Nerde patlayacağı belli olmaz. Primera,Accord,626 düşünülebilir.

    Alıntıları Göster
    406 dan otomatik şanzıman sıkıntısı nedeniyle vazgeçtim manuel düşünmüyorum,Japon araçlarının yalıtımının zayıf olması bi yana genel olarak tasarımlarını sevmiyorum ama en mantıklı olan da Japon almak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.