Şimdi Ara

Yıllarca TürkNet'i Savundum Ancak İnsan Yerine Koymadılar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Forumda beni tanıyan tanıyor, normalde yıllardır üçüncül evimde altyapısı olduğu için TürkNet kullanıyorum ve olayları profesyonelce devraldıkları, terimsel konuştukları için herkese tavsiye ediyorum xDSL bazında. Ancak öncelikle yeni adresime taşırken eski numaramı taşıyamadılar, tamam veririz diyip sonra olmuyor dediler, nedenini de açıklayamadılar çünkü yeni personelleri iş bilmiyor. Firma büyüdükçe liyakatsiz personel alımı yaptılar sokaktan topladıkları lise mezunu adamlarla. Neyse dedim değişsin numara, olsun yani yapamıyorsanız strese girmeye gerek yok. Sonra yeni numarayla çok işlem yapmayınca yalın internete geçmek istedim. Bir ay oldu bir tane cevap vermediler, destek kaydı orada öyle açık duruyor. İnsan der ki abi bir aydır açık kaydımız var cevap vermemişiz ne bu burada? Yazıyorum kayda bir aydır bir kişi dönüp bakmadı. Dedim faturaya yansımaz çünkü yasa böyle başvuruyu yapınca 24 saat içinde fatura kesimi duruyor. Bugün faturaya baktım 10 TL kesmişler iptali için başvurduğum ama beni iplemedikleri şey için. Yani kusura bakmayın küçükken iyiydi ancak büyük firma olamaz TürkNet, başa çıkamıyor. Evet kendi içlerinde belki cihazları ve yönlendirmeleri kaliteli ama müşteri memnuniyeti yok artık. İnternetim kesilse bu pandemi günlerinde demek muhattap bulamayacağım. Forumda hep görünce iyisi kötüsü olur diyordum ama haklı buldum, eskisi gibi değil TürkNet. Ben yaşıyorsam herkes yaşar bunu çünkü ben her şeyi usulüne göre sürdürüyorum, yasa hukuk bilen biriyim. Ekran görüntülerini de ekliyorum. Ek olarak da bugün tüketici heyetine başvuruyu yapacağım, 10 TL için 25 TL ücret ödeyecek firma sırf işini yapamayan personel yüzünden.

    Yıllarca TürkNet'i Savundum Ancak İnsan Yerine Koymadılar
    Yıllarca TürkNet'i Savundum Ancak İnsan Yerine Koymadılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 12 Şubat 2021; 14:46:52 >







  • Ayrıca şimdi gelip burada iletişim bilgisi isteyecekler, asıl olması gereken kendi sistemlerinin işleyebilmesi. Bu yapılan daha doğrusu yapılmayan harekete buradan herkesin göreceği şekilde bir açıklama getirebilirler mi bilmiyorum. Yani zorunda mıyım ben bunu medyada ifşa etmeye?
    Güncelleme: Belki iletişim bilgisi bile istemezler, takmıyorlar. Millenicom rezilliğinden hallice olmuşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaximillianFoe -- 12 Şubat 2021; 14:46:18 >
  • MaximillianFoe kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgün olduğumu belirtmek isterim. Yalın geçiş işlemleri sürecinde hata aldık. Bunun üzerine kademeli olarak geçiş sürecini başlattık. Kaydınızın önceliğini sağlayabilmem için konunun linkini ve destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Manuel olarak 10 TL düşüldüğü bilgisi verildi ikinci destek kaydında, manuel bir çözüm oldu bu aylık. Ancak bu bilgilendirmeyi neden buradan yapıyorsunuz orada kaydım var, size de kaç tane yazmışım kayıtta. Oradan deseydiniz kademeli devam ediyoruz diye sorun yaşanmayacaktı. Burada konuda da belirttiğim gibi sorun sürecin uzaması ya da başarısız olmanız değil, insan yerine koyup konunun üstüne gitmedikçe cevap alamamamız.
    Yine de konuyu ilettim ben mesajla size.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaximillianFoe -- 12 Şubat 2021; 16:28:3 >
  • MaximillianFoe kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde Özgür İletişim Fiber paketinden yararlanıyorsunuz. TT fiberlerde telefon hattı alındıktan sonra tekrar yalın geçişi olmuyor ama bu konuda net bilgi alarak sizinle paylaşacağım.
  • Aynen bende @TurkNetDestek firmasını markayı sevdiğim çok kişiye de tavsiye ettim yıllar önce Sanırım o zaman Sabancı telekoma bağlıyken dail-up kullanıyordum.


    Ancak şuan ki durum bence çok kötüye gidiyor müşteri memnuniyeti yok diyebilirim gittikçe de bu durum kötüye gidiyor.


    Cem Beyin tutumu yurtdışı mantığı olduğu içinde oda müşteri memnuniyetine önem verdiğini dile getirebilirim.


    Selamlar

  • mrtgfb M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız memnuniyetsizliği benimle paylaşmanız durumunda size yardımcı olacağım.
  • Turknet aboneliğim iptal oldu.Cihazları iade ettim tutanakları Turknet firmasına ilettim.Defalarca destek kaydı açmama rağmen destek yetkilisi Murat Y. sorumsuzca davranıp duyarsız kalarak kaydımı çözümlemeyip kasıtlı olarak fiber hgw cihazı ve ont cihazını sistemden düşürmediği için ,farklı firmadan TT ekipleri fiber kurulum yapamıyor. Diğer firmalara başvuru yapmamı uyanıklık yaparak engelliyor.4 kez başka firmaya başvuru yaptım 4 ündede adreste cihaz görünüyor kurulum yapamıyoruz diye ekip telefonu kapatıyor.

    Turknet fiber işine girdiğinden bu yana tüketicilere hep sorun yaşatıyor.Hakem heyetine başvuru yaptım.

    25 günlük hizmet deneyimimi hiç hesaba katmıyorum,Fiberde bile turknet sıkıntı.Abone olacaklar bir kez daha değil 10 kez düşünsün @turknetdestek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BilgiDemeti kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem iade süreciniz ile ilgili işlemlerin önceliğini ilgili ekibimize ilettim. Bu konuda size dönüş sağlayacaklar.
  • Bunlardan birşey talep etmek yerine otur Allah'a dua et o daha çabuk verir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Halen bana bilgi verilmedi ve modem sistemden düşürülmedi ben hayatımda böyle sorumsuz salağa yatan firma görmedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BilgiDemeti kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili ekibimize tekrardan önceliğinizi ilettim. Size dönüş sağlayacaklar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.