Şimdi Ara

TTNET ile 1 senedir yaşadığım süreç!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaşadığım rezilliği sosyal medya üzeriden herkese ulaştırmak istiyorum.

    Evet herkes internet sağlayıcılarıyla sorunlar yaşıyor fakat benim ki bambaşka.

    Öncelikle aboneliğimi 11 ay önce aldım. Daha önce Superonline kullanıyordum ve ondada problemler yaşayınca Alt yapı sahibi TTNET e geçme kararı aldım. (O gün artık lanetli bir gün :D )

    Abonelik anından itibaren problemler başladı. ben zaten kablolama ve ankastre kutusu yüzünden abonelik değiştirdim ve yenilenmesini istemiştim fakat sözleşmeyi imzaladıktan sonra beni arayıp zaten hat çekilik olduğundan yeni hat çekemeyiz dediler.

    Ben İzmir'in bir köyünde oturduğum için ankastre kutuları telekomun yeşil ağaç direkleri üzerinde oluyor bina girişlerinde veya içerisinde değil.

    zaten 12 mbps lık bir internete 90 lira fatura ödüyorum üstüne birde bu interneti 2 mbps ile kullanıyorum..

    TTNET ile 1 senedir yaşadığım süreç!!!

    Buda anlık hız değerlerim.

    Kopmalar felan zaten fazlaca oluyor. Defalarca elektrikçi çağırdım. İç tesisat kullanmıyorum sırf daha iyi hız olsun diye direkten gelen kablo duvardan eve giriyor ve arada ek bile olmadan modem e bağlanıyor. (Çünkü müşteri hizmetlerini aradığımda o ekte problem olduğunu ve kendilerini ilgilendirmediğini söyledikleri için böyle birşey yaptım telefonda bunu söyleyince ne yapacaklarını bilemiyorlar :D )

    Gelen elektrikçi arkadaşlar benden yana bir problem olmadığını söylüyorlar.

    En son TTNET den ELiT EKİP randevusu aldım 2 defa fakat ikisindede daha gelmeden randevuyu sistemden düşmüş beyfendiler. sebebide ankastre kutusu bozukmuş elektrikçi çağıracakmışım. OLAY BUNDAN SONRA BAŞLIYOR...

    Elektrikçi tekrar çağırdım (evim merkeze 15 20 km mesafede olduğundan elektrikçinin her gelişi 300 liraya mal oluyor bana.) Telekom direğine birlikte çıktık daha önce telekom ekipleri kutuyu açtıklarını kontrol ettiklerini söylemişlerdi fakat kutunun kapağı birbirine kaynamış açılmadı. elektrikçi ''abi bu kutu en az 1 senedir hiç açılmamış'' dedi. ve kutunun içinde örümcek ağları, bal petekleri çamur pislik doluydu. Asıl olay ise şu ki o direkten dağıtımı yapılan tüm evlerin inernet kabloları ankastre kutusuna bağlı değildi. sadece bakır kabloları elektrik bağlar gibi bir birine bağlanmış ve ankastre kutusunun arkasına saklanmıştı. Haliyle elektrikçi kabloyu tekrar kesip aynı şekilde bağladı ve ankastre kutusuna müdahale edemedi... Telekom müşteri hizmetleri ise aşağı yukarı 1500 tl civarı fiyatları olan bu kutuları benim değiştirmemi istiyor.

    EVEEETT GELELİM EN CİVCİVLİ BÖLÜME:

    Tüm bu olaylardan sonra sözleşmemi elime alıp sonuna kadar okudum. Maddelerden birinde kötü hizmet şartları karşısında cayma bedeli ödenmeden sözleşme feshedilebiliyormuş. Bunu müşteri hizmetlerine söylediğimde bunun olması için internetimin TTNET sebepli 1 2 ay olmaması gerekiyormuş. 2 mbps internet kullanıyorum diyorum olsun biz internet veriyoruz diyorlar. Yasal olarak yasak olduğu için arama kayıtlarını buraya atamıyorum.


    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/01/20150124-2.htmhttps://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/01/20150124-2.htm

    Şu linkte Resmi gazete kararıyla açıklanan ''ABONELİK SÖZLEŞMELERİ YÖNETMELİĞİ'' Yer alıyor. Bu resmi yönetmelik cumhurbaşkanlığı onayı ile çıkarılmış yasal bir kanundur. Burada 6.bölüm 22.madde 1. kısımda aynen şu metin yer alıyor;

    MADDE 22  –  (1) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıl ve daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai  şart  ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir.


    Madde 22- 2. kısımda ise şu yer alıyor.

    (2) S üresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı  veya sağlayıcı  tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması  halinde veya tüketicinin hizmetten yararlanmasına engel olabilecek geçerli bir sebebin varlığı  halinde tüketici sözleşmeyi feshedebilir.


    (İnternetinden şikayetçi olan arkadaşalar bu maddeler üzerinden haklarını arayabilirler. Unutmayın kimse hakkını aramaz ise bizi daha çok sömürecekler. Toplu bir Hak arayışı bu bozuk düzene bir darbe vurabilir.)


    Ben müşteri hizmetlerini tam 5 defa arayıp bu maddeleri tam olarak saydım ve bu maddelere göre aboneliğimi iptal etmek istediğimi nasıl bir yol izleyeceğimi sordum. Bana verdikleri cevaplar şu şekildeydi;

    -Bize bu şekilde bir bildirim gelmedi.

    -Bizim prosedürlerimizi bu maddeler kapsamıyor bu maddelere göre abonelik iptal edemeyiz.

    -Böyle bir yasa bize göre yok ve bize böyle bir durum bildirilmedi.


    Benim söylediğim şey ise T.C sınırları içerisindeki bir kuruluş olduğunuz için ve bu karar cumhurbaşkanı kararı ile çıkarılmış resmi bir karar olduğu için bu maddelere uymak zorundasınız dediğimde bu resmi gazete kararlarına karşı çıktılar. Telefon kayıtlarında da bu maddeleri tanımadıklarını açıkça belirttiler. Aynı maddeleri Twitter üzerinden de yazıp bildirdim fakat geri dönüş bile yapılmadı.

    tüm bu konuşma kayıtları ile birlikte bu yaptıklarını CİMER e bildirdim. 1 saat içerinde durum incelendi ve kuruluş ile ilgili gerekli yazışma ve bildirimlerin yapılması için bir bilgi gönderildi.


    Sonuç olarak hem 90 lira vericez hemde 2 mbps internet alıcaz kullanamıycaz. Ayrıca devletimiz biz kullanıcıları böyle durumlardan korumak için yasa çıkarıcak bu kendini kral ilan eden firmada ben bu yasalara uymam diyecek. Eğer bildirdiğim yetkili kuruluşlar bu duruma sessiz kalırsa ben şunu anlıyacağım ki bu ülkedeki yasalar yasaklar sadece fakire fukaraya alt sınıflara işliyor ve devlet gerçekten böyle şirketler üzerinden bizleri sömürüyor.


    Güncelleme oldukça ekliyeceğim. Okuyan Herkese Teşekkürler.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.