Şimdi Ara

Vodafone net bitmeye yakın ucret aldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vodafone hatta net bitmeye yakin diye 500 mb tanimlamis. 16.90 faturaya yansitmis . Bunun bi iptali biseyi olurmu ?
    Musteri hizmetleri hic tinlamadi



  • Bitmeye yakın derken ne kadar kalmıştı mesela paketiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Bitmeye yakın derken ne kadar kalmıştı mesela paketiniz?
    Hocam parca 100 mb birinde 50 mb birinde 30 mb birinde gibi
  • FOCUSSTYLE kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam.
  • Çözum arıyorum
  • Red tarifesindeysen durma özelliği yap başka çaresi yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-126D2940A

    Red tarifesindeysen durma özelliği yap başka çaresi yok
    Redde degilim. 7 tlye bildirim ozelligi varmis
  • FOCUSSTYLE kullanıcısına yanıt
    O başka onda durmaz ,dur yaz 7000 e yolla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-126D2940A

    O başka onda durmaz ,dur yaz 7000 e yolla
    Ücretlimu hocam
  • FOCUSSTYLE kullanıcısına yanıt
    Evet 7 TL di galiba aylık bütün paket dişi yapacağın aşımlar anında durur
  • çözüm şikayet. daha hattındaki bitmemiş bile.
    Mh tınlamıyorsa thh ye şikayet yaz ekran görüntüleriyle beraber. tarifede hala mb kaldığını, bitmemesine rağmen ek paket tanımladıklarını kanıtla.
  • Geçmiş olsun.. E - devlet ile Burdan yaz şikayetini..

    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html
  • Btk bişey yapmıyor

    Thh gidin diyor


    Telekom da paket varken tlden düşüyor

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Ben bu siteden çok şey hallettim. Cayma bedeli yansır diyen Dsmart platformunu şikayet ettim.
    Aradılar yok mok dediler.. Sert çıktım.. Cayma bedeli çıkmadan iptal ettiler..
    Aynı şekilde Digiturk iptal için zorluk çıkardı. Hemen yazdım ertesi gün arayıp iptal ettiler..
    Ha mobil tarafında bir şikayetim olmadı.. Yeter ki açıklama, belge VS. Düzgün ilet.. Çözüme ulaşıyor..
    Hatta şikayet var. Com a bile yaz.. Kredi kart aidatı iptal ettirdim.. Yeter ki hakkını ara..
  • Ben cozum bulamadim
  • Çözende var çözemeyende btk operatöre ışık tutuyor

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Çözemediği yerde. Tekrar kayıt açıyorum.. Cimere falan yazıyorum.. Bir şekilde yasal şikayet hakkımı kullanıp heryerden yazıyorum.Çok şükür hepsin de sonuca ulaştım..
  • Başvurunuz Kurumumuzca işleme alınmış olup işletmeciniz ile yazışma yapılması suretiyle mevzuat kapsamında sonuçlandırılmasını müteakip tarafınıza bildirilmek üzere işletmecinize iletilmiştir.

    Kurumumuz mevzuatı çerçevesinde tüketici şikâyetleri; şikâyetlerin tasnifi neticesinde şikâyetlerin yoğunlaştığı ve/veya şikâyet konusunun yaygın abone mağduriyetlerine yol açtığının anlaşılması durumunda Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır.

    Ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü


    BTK Kurumun cimere verdiği cevap . Ne anladınız buradan ?

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Ya cimerden sonuç alamazsan. Başka şikayet yolları var.. Yaz oralara.. Tüm imkanları kullan diyorum..
    Olursa olur zaten. Olmazsa yapacak bir şey yok.
    Benim yaptığım Tüm şikayetler hep olumlu sonuçlandı.
  • Şuan hakem heyetinde zaten ne cevap verecekler bakalım.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.