Şimdi Ara

2021 DS 4 TANITILDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
1.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
    • DS Automobiles büyümesini sürdürüyor. DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK ve DS 9'dan sonra DS 4, serinin dördüncü modelidir ve yeni nesil bir avangart tasarım sunar.
    • Hâlâ stratejik olarak önemli olan bir Premium C segmentinde DS 4, benzersiz bir şekle sahip, üç versiyonda mevcut: DS 4, DS 4 CROSS ve DS 4 PERFORMANCE LINE.
    • DS 4, eşsiz uzmanlık ve ileri teknoloji ile yönlendirilen karizmatik tasarımı ile dikkat çekiyor.


    DS 4, dikkate değer oranlara sahiptir. 1,83 metrelik genişlik, 4,40 metrelik uzunluk ve 1,47 metre tavan yüksekliği için 720 milimetrelik büyük tekerlekler (20 inç'e kadar alaşımlar) ile boyutlar, unutulmaz heybetli bir duruşla etkileyici görünüyor.


    Ön kısım, yeni bir ışık imzası ile karakterizedir. Çok ince projektör farları, matris ve yönlü aydınlatmayı birleştiren DS MATRIX LED VISION sistemine sahiptir. Her iki tarafta bulunan iki sıra LED'den oluşan Gündüz Farları ile tamamlanırlar (toplamda 98 LED). 


    DS 4 CROSS, özel koruma ve mat siyah boya ile vurgulanan tamponun alt kısmına uygulanan bir SUV'nin görsel algısı üzerinde oynuyor. Yan cam çerçevelerinin parlak siyah üst kısımları, parlak siyah ızgara, ayırt edici alaşım jantlar, tavan çubukları ve kaporta ile aynı renkte bir tavan. Özel bir seçenek olarak DS 4 CROSS, kum, kar ve çamur modları ve Hill Assist Descent Control ile daha iyi kavrama için Gelişmiş Çekiş Kontrolü elde eder.


    Daha dinamik olan DS 4 PERFORMANCE LINE, Black Pack (DS WINGS, arka lambalar, ızgara ve yan cam çerçeveleri arasındaki şerit) ve ayırt edici siyah alaşımlı jantların yanı sıra özel bir iç mekana sahip siyah renkte bir dış cepheye sahiptir.


    Akustik ambiyans, 690 Watt'lık FOCAL ELECTRA ses sisteminin 14 hoparlör ve segmentte bir başka ilk olan akustik yan cam (ön ve arka) ile kombinasyonuyla sağlanır.


    Artırılmış teknoloji

    % 70 yeni veya özel parçalarla EMP2 platformunun önemli bir evrimine dayanan DS 4, lansmanından itibaren plug-in hibrit teknolojisi sunuyor (birleşik WLTP döngüsünde sıfır emisyon modunda 225 beygir gücü ve 50 kilometreden fazla menzil). Yeni nesil bilgi-eğlence sistemi, Premium C segmentinde henüz görülmeyen sürücü destek sistemleri ve yenilikçi bir bilgi projeksiyon sistemi DS 4'ü öne çıkarıyor.


    E-TENSE elektrifikasyonu

    Her zaman modüler, farklı güç aktarma organlarını barındırmasını sağlayan, aynı zamanda her zaman dinamik ve güvenli olan EMP2 platformunun bu yeni versiyonu, DS 4 için geliştirildi.

    Bir yandan tasarıma benzeri görülmemiş oranlarda bir şekil veren yeni bir ifade özgürlüğü verirken, diğer yandan birçok kullanışlı özelliğin geliştirilmesini sağladı.


    Mimari

    Mimari, istenen oranlara ve aerodinamik performansa ulaşmak için geliştirilmiştir. Segmente ve birinci sınıf otomobil dünyasına özgü olan gövde / tekerlek oranı, hem atletik hem de verimli bir siluet yaratıyor, özellikle yeni bir kaput, kaput-kanat kombinasyonunu ve 2. sıradaki zemini alçaltıyor.


    Kilo kaybı

    EMP2 platformunun yeni evrimi, kompozit malzemelerden, sıcak preslenmiş yapısal parçalardan ve klima ünitesi gibi daha kompakt elemanlardan yapılmış yeni bileşenler sunarak, başka yerlerde daha fazla depolama alanı serbest bırakıyor. Eller serbest olarak açılan ve elektrikli bir bagaj kapağı olan 430 litrelik bagaj alanı vardır.


    Plug-in hibrit

    EMP2 platformunun yeni versiyonu, kullanılabilirlik ve önyükleme alanından ödün vermeden yeni nesil bir plug-in hibrit aktarma organını barındıracak şekilde tasarlandı. Bir turboşarjlı 180 beygir gücünde 4 silindirli motor, kombine 225 beygir gücü için 110 beygir gücünde bir elektrik motoru ve bir e-EAT8 şanzıman ile eşleştirilmiştir. Deforme olabilen kirişin arkasında bulunan ve sıfır emisyon modunda (WLTP) 50 kilometreden fazla menzil sağlayan yeni, daha kompakt ve daha büyük kapasiteli hücrelere sahip daha verimli bir pil ile güçlendirilmiştir.


    PureTech 130, 180 ve 225 beygir gücündeki benzinli versiyonlar ve 130 beygir gücündeki Dizel BlueHDi versiyonu da sunulacak. Tüm bu modeller sadece 8 ileri otomatik şanzımana sahip olacak.


    Şık ve dijital bir iç mekan için bağlantı

    Bağlantı için öncelik, sürücünün artık gözlerini yoldan ayırmak zorunda kalmaması için bir çözüm sağlamaktı, bu tartışılmaz bir güvenlik avantajı. DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY olarak adlandırılan bu avangart görsel deneyim, artırılmış gerçekliğe doğru ilk adımdır. Yeni bir sürükleyici teknoloji ile, hayati sürüş bilgileri doğrudan yola yansıtılır. Optik bir illüzyon kullanılarak, veriler, segmentte daha önce hiç görülmemiş olan 21 inçlik sürücünün bakışını takiben, ön camın dört metre önünde çapraz olarak görüntülenir. Hız, sürücü yardımları, navigasyon, uyarı mesajları ve hatta dinledikleri parça veya aldıkları çağrı gibi temel bilgiler yola yansıtılacaktır.


    Bu duyusal ve deneyimsel teknoloji, tamamen yeniden tasarlanmış 10 inçlik bilgi-eğlence sistemi DS IRIS SYSTEM'in kalbinde yer alan daha geniş bir teklifin bir parçasıdır. Yeni arayüz, simgelerle tamamen kişiselleştirilebilen profiller fikrine dayanan dokunsal, kusursuz ve duyarlı bir arayüze sahip bir akıllı telefonun kullanılabilirliğini alıyor. Ayarlar ve ekran, başlangıçta otomatik olarak yüklenir. Kişiselleştirmenin arkasındaki fikir, herkesin içeriği kendi gereksinimlerine göre ayarlamasını sağlamaktır.


    Ses ve hareketle kontrol edilen DS IRIS SYSTEM, sistemin talepleri yerine getirebilmesi için kendisine söylenenleri tanıyabilen kişisel bir asistan içerir.


    Bu, orta konsolda bulunan benzersiz bir hareket kontrol sistemi olan DS SMART TOUCH tarafından desteklenir. Bu, parmak uçlarınızla kullanabileceğiniz bir ekrandır. Kullanıcının önceden girilmiş favori işlevlerinden birine doğru bir hareket yapması yeterlidir. Ekran ayrıca yakınlaştırma, uzaklaştırma gibi normal hareketleri tanımlar ve el yazısı tanıma özelliğine sahiptir.


    Konfor ve dinamik huzur

    Halihazırda DS 3 CROSSBACK, DS 7 CROSSBACK ve DS 9'da sunulan, seviye 2 yarı otonom sürüş - şu anda yolda izin verilen en yüksek seviye - DS DRIVE ASSIST 2.0 ile DS 4 için büyük bir güncellemeye sahip.


    Hız sabitleyici, trafik sıkışıklığında durma ve yeniden başlatma yeteneği ile trafik akışına bağlı olarak hızı ayarlar. Sistem ayrıca sürücünün tercih ettiği şeritte hassas bir otomobil konumlandırması sağlar.


    DS 4 için, çalışma üç yeni özellikle geliştirildi: yarı otomatik sollama, virajlar için hız ayarı ve işaret tabelalarından beklenen hız önerileri.


    Direksiyon simidi, sürücünün aktif olup olmadığını sürekli olarak kontrol eden bir kavrama sensörüne sahiptir, çünkü her zaman kontrolde olmalıdır.


    Yeni “Radar Köşeleri”, kör noktada bir tehlike ile çarpışmayı önlemek için uzun mesafeli kör nokta izleme (75m menzilli) ve arka trafik uyarısı gibi diğer işlevleri etkinleştirir.


    DS Automobiles, dinamik huzur kavramıyla da ilgilidir. DS 4 ile sınıfında lider sürüş anlamına gelir. Güçlü noktalardan biri, kamera kullanarak segmente özel olan DS ACTIVE SCAN SUSPENSION kontrollü sönümlemedir. Bu, ön camın üst kısmına yerleştirilir, yol yüzeyindeki düzensizlikleri görüntüler ve tahmin eder ve verileri bir bilgisayara iletir. Dört konum sensörü ve üç ivmeölçerle, sistem her bir tekerleği bağımsız olarak kontrol eder. Aldığı bilgileri kullanarak, neye ihtiyaç duyulduğuna bağlı olarak askıya almayı sertleştirir veya yumuşatır. Sonuç, yolun durumu ne olursa olsun yüksek konfordur.


    DS NIGHT VISION: DS Automobiles'in rekabette öne çıkmasını sağlayan başka bir teknoloji. Sistem yolu ve tehlikelerini daha görünür kılar. Izgaraya yerleştirilmiş bir kızılötesi kamera, geceleri ve zayıf ışıkta 200 metreye kadar uzaktaki yayaları ve hayvanları tespit eder. Sürücü, yolun tehlikelerini dijital gösterge ekranında (ve DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY'de uyarılar olarak) görerek tepki vermelerini sağlıyor.


    DS MATRIX LED VISION farlar, 98 LED'den oluşan yeni uzatılmış gündüz farları ile tamamlanıyor. Tanınabilir dikey ışık imzasının yanı sıra, bu gündüz farları yeni bir yüksek teknoloji karşılama rutini gerçekleştirir.


    Çevre

    DS 4,% 95 yeniden kullanılabilir malzemelerden ve% 85 geri dönüştürülebilir parçalardan yapılmıştır. Ağırlığının% 30'u yenilenebilir veya geri dönüştürülmüş malzemelerdendir ve metaller ve polimerler arasında bölünmüştür. Özellikle gösterge paneli, görülemeyen parçalar için% 20 kenevirden yapılmıştır. Geri dönüştürülen malzemeler arasında polipropilen, polyester ve elastomer elyaflar şasi altında bölme olarak, gürültüyü azaltmak için veya montaj noktaları olarak kullanılmaktadır.


    DS 4, 2021'in dördüncü çeyreğinde satışa çıkacak.



    2021 DS 4 TANITILDI


    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI
    2021 DS 4 TANITILDI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 3 Şubat 2021; 19:11:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Şahane olmuş. Eski ds4 sınıfına göre baya sattı. Bu daha çok satar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • On numara beş yıldız, Fransızlar tasarımda yardırmaya devam ediyor. Acaba Türkiye'ye ne zaman gelir?

  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt

    2022


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tasarımları Citroen olarak kullanıp, tek marka ile yola devam edilmesi daha mantıklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508gt ile aşağı yukarı aynı fiyatta olursa bunu tercih ederim ben




  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 4 Şubat 2021; 5:9:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fena olmuş!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroën değil şuan pejo olmuş bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sirada yeni c5 var. Bakalim o nasil gelecek.
  • Arka cam açılıyor mu acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabaysa benim bindiğim ne
  • Muhteşem !!!


    Son 5 yıldır Fransızlar müthiş atağa geçtiler. Peugeot bi taraftan, Citroen-DS diğer taraftan yardırıyor.

  • Rekabet her zaman iyidir,


    Avrupa pazarında premium segment araçlarda Almanlar uzunca zamandır tek başlarına takılıyorlar. Fransızların avantgarde dokunuşu ile ilerleyen dönemde Almanlardan da değişik hamleler (tasarımsal ve donanım çeşitliliği noktasında) görebiliriz.

  • Şu resimlerde ki arabayı dizel otm verseler 230 a hemen alırım valla ama nireee biz manuel leon için takla atıyoruz yine alamıyoruz.

  • DS markası premium takılıyor. DS7 Crossback 1.6 motoruyla 550-650 bin TL'lerde takılıyor. Bu aracın fiyatı Golf, Astra gibi araçlardan en az 100 - 150 bin TL daha pahalı olacaktır. 400-470bin TL civarlarında olur en az. 300'lü fiyatları zor görürüz bu araçta.

  • dış tasarım ateş ediyor2021 DS 4 TANITILDI 

  • Sen nasıl bir şeysin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 1.2 puretech için beklemedeyim ama muhtemelen tahmin ettğim fiyattan daha pahalıya çıkacak ve alamayacağım2021 DS 4 TANITILDI 

  • c4 neden böyle gelmiyor 2021 DS 4 TANITILDI 

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.