Şimdi Ara

ExtremeOutdoor'dan alışveriş yapmadan önce bir kez daha düşünün

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N11 üzerinden satıcı extremeoutdoor olmak üzere Ledlenser ML6 warm (Gün ışığı) Kamp Lambası satın aldım 700₺ ödeyerek. Ürün soru cevap kısmında özellikle belirttim, lütfen orijinal kapalı kutusunda olsun, açılmamış kutu gönderin diye. Tamam efendim tabi efendim dediler. Neyse bir kaç gün sonra ürün geldi. Tabii klasik Türk satıcı bilumum çakallık ve sahtekarlıklarını iyi bildiğimden (dürüst, ahlaklı iş yapanları tenzih ederim) ürün biraz da pahalı bir ürünse kamera kaydı altında paketi açıyorum. Kamera kaydını başlattım dış koruma ambalajını açtım. Bir de baktım o da ne? Güvenlik bandı yırtılmış kutu açılmış, üzerine tekrar bir güvenlik bandı yapıştırılmış. Dedim şaşırtmadınız. Sizin yapacağınız işin.. Neyse bir sorun yoksa yine de kullanayım düşüncesiyle kutudan çıkardım. Tabii ısrarla neden kapalı kutu istiyorum satıcılardan? Çünkü deforme edilmiş iade ürün olabilir, kullanılmış olabilir, tamir görmüş olabilir, hatta çalıntı bir ürün bile olabilir. Hayır bunlar mümkün değil olamaz diyebilen biri varsa, Türkiye'de, önünde eğilirim. Neyse baktım çok bir şey yok ama tabii içime sinmiyor yukarıdaki ihtimallere binaen. Sonra şarj soketinde deformasyon görünce dedim lanet olsun, satıcıyla görüşeyim, değişim isteyim, ya da iade ederim.


    Uzatmamayım satıcıyı aradım. Durumu söyledim. Vay efendim biz ürünleri kontrol edioruz da sorun olmasın diye de vs vs. Sana mı kaldı benim ürünümü kontrol etmek. Üstelik o kadar tenbihlemişken sizi. Sonra bu işin garantisi var, servisi var. Sorun olursa o vakit ürünü açacak kişi açar. Size ne benim ürünümden? Ha bu arada kontrol amaçlı olduğu sizin iddianız. Ben de bu ürünlerin çalıntı olduğunu, paketleyip sattığınızı düşünüyorum. Haydi bakalım çürüt benim iddiamı, ıspatla aksini. Haydi daha iyimser olayım, tamir gördüğünü ve tekrar sorun yaşama ihtimalim olduğunu düşünüyorum, ya da daha daha iyimser düşünceyle iade ürün olduğunu ve ürünün sağının solunun çizildiğini, deforme olduğunu düşünüyorum ki bu durumda ikinci el bir ürün olur. Benim ödediğim para ise sıfır ürün parası.


    Hasılı kelam size döneceğiz dediler ama dönmediler günlerdir. Kaldı ki neyini döneceksin. Bana bir hıyarlık yapmışsınız. Ne demelisin? Özür dileriz efendim, tamam siz geri gönderin biz size bu defa (hatta yeminde edebilir valla bak doğru söylüyoruz diye:) gerçekten açılmamış orijinal ambalajında bir ürün gönderelim. Ya da diyebilir ki bizde tüm ürünler açık kutu başka yok iade edin.


    Sonra sikayetvar.com'a baktım buna benzer başka şikayetler de var firma hakkında.


    Şimdi onlar böyle kar ettiklerini düşünüyorlar. Yazık. Bu durumu yine soru cevap kısmında yazdım özetle. Bana sizi şimdi arayacağız dediler ve aradılar ama cevap vermedim. Artık geçti Bor'un pazarı. Çözüm? Normalde iade edecektim ama başka bir şekilde çözüm buldum. İade etmeyeceğim, bu ürünü de kullanmak zorunda kalmayacağım. Sıfır aldım tekrar başka bir firmadan.


    Demem o ki çakallıklara müsade etmeyin. Ha kimi hiç önemsemez bu tür şeyleri. Ona da saygım var. Konrtol et, açık kapalı kutu ne olursa, sorun yoksa kullan. Ama ben titizim. Nasıl ki satıca istediği parayı kuruşu kuruşuna veriyorsam o da bana fabrikasından çıktığı gibi ürünü teslim etmek zorunda. Ben kimsenin artığını kullanmak mecburiyetinde değilim. İkinci el bir ürün alacak olsam bit pazarına gider, nette o kadar parayı bayılmazdım.


    Diğer bir husus, son olarak, dikkatimi çekmiştir. N11, hepsiburada gibi satış platformalarında görüyorum yorumlarda. Alıcı diyor "Ürün görselde kırmızıydı ama bana yeşil geldi, ürün görselde şöyleydi ama bana böylesi geldi." Sen keriz olmaya razı olursan çakal satıcılar da senin değil de, kendi istedikleri ürünleri sana itelemeye devam eder. Neden itiraz etmiyorsun? Görseldeki ürünün aynını göndermemek düpedüz sahtekarlıktır benim gözümde, hata gibi durumlar olmadıkça. Aliexpress gibi sitelerden alıveriş yapanlar ne demek istediğimi gayet iyi anlayacaktır. Adam en ince ayrıntısına kadar santimine, renk tonuna, en ince özelliğine kadar yazıyor sonra tembihlemeyi de ihmal etmiyor, diyor çekimden dolayı renk farklılığı olabilir, sorun olursa bizimle irtibata geçin hemen çözeriz diye. Neden? Çünkü aliexpress canlarına okuyor? Ufak bir çakallık sezdiği anda alıcının parasını hemen iade ediyor.


    Hulasa potansiyel müşterileri uyarmak için ve bu firmanın tanınmışlığına az da olsa katkım olsun diye bu yazıyı yazdım.


    Selam olsun dürüst satıcı ve alıcılara.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 26 Ocak 2021; 12:16:9 >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.