Şimdi Ara

Vodafone Net Beni Çıldırttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
1.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evimde vodafone net fiber hizmeti alıyorum altyapı superonline.. HG255S lanet modemi kullanıyorum ve uzun zamandır bir anda modemdeki bütün ışıklar yanıp snüyor aynı anda ve wifi komple gidiyor ama kablolu bağlantıda sıkıntı yok çalışıyor..

    Doğal olarak böyle olunca dealarca çocuğum derelere giremedi ve bu sürede bende işte olduğum için kimse müdahale edemedi çünkü fabrika ayarlarına dönmeden modem düzelmiyor.. MH sürekli modemi sıfırlayın prasüdüre uymak zorundayız diyip durdu.. bende yeter artık salak yerine koymayın diyince beyfendi modeminiz ip alyor sorun yok diyince delirdir, ben size modem ip alıyor modemin wifi adaptörü arzalı kabloluda sorun yok diyorum çocuğum 1 ay ordan oraya sürükledim modeminizi istemiyorum ben kendime alırım dedim olmaz parasını ödemeye devam etmek zorundasınız dediler, ozaman cayma bedeli ne gidicem dedim 2500 TL ödersiniz dediler lan manyakmısınız siz dedim çalışmayan modemin kullanamadığım internetin parasını alıyorusnuz çocuğum bile derslerden geri kaldı giremedi defalarca baba annesine ana annesine gönderik defalarca bu ne ya dedim ... sizi btk ya şikayet edicem dedim edebilriisniz dediler bende cimere ayrı btk ya ayrı şikayet etim internet olarak daha hayattta bulaşmam ...








  • bende kablonet üzerinden vodafone net kullanıyorum tam online sınavda net gitti resmen çıldırdım komşu kablonet kullanıyo kopmuyor, vodafone kopuyor müşteri hizmetlerine bağlanmak ayrı bir çile günde en az 2 defa 5 dk net yok bazı günler 30dk gelmiyor. alt yapıda sorun yok vodafonun kendi sorunu. hocam bide sizde hg 255s varmış geçmiş olsun tekrar.

    aklı olan vodafone nete geçmez. 2 yıl sürünecez artık kesin 2k cayma çıkarırlar. 

  • Merhaba.


    İlgili problemi tuketici.btk.gov.tr adresine yazabilir misiniz?

  • vodafone net pişmanlıktır.

  • Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dynd

    bende kablonet üzerinden vodafone net kullanıyorum tam online sınavda net gitti resmen çıldırdım komşu kablonet kullanıyo kopmuyor, vodafone kopuyor müşteri hizmetlerine bağlanmak ayrı bir çile günde en az 2 defa 5 dk net yok bazı günler 30dk gelmiyor. alt yapıda sorun yok vodafonun kendi sorunu. hocam bide sizde hg 255s varmış geçmiş olsun tekrar.

    aklı olan vodafone nete geçmez. 2 yıl sürünecez artık kesin 2k cayma çıkarırlar. 

    2,5 K cayma çıkarttılar ya delirmemek elde değil...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba.


    İlgili problemi tuketici.btk.gov.tr adresine yazabilir misiniz?

    Yazdım hocam BTK ve Cimer ikisinede yazdım daha ses seda yok..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: armor1991

    vodafone net pişmanlıktır.

    hemde ne pişmanlık resmen sinir krizleri geçirdim

  • savaskursun kullanıcısına yanıt

    15 gün cevap süresi var hocam.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    15 gün cevap süresi var hocam.

    Ne sonuç çıkar bende bekliyorum

  • savaskursun kullanıcısına yanıt

    Cevap gelince son durumu buradan da paylaşın hocam lütfen.

  • Tabiki hocam bu modemi kullanıp bu sorunu çok kişi varmış araştırma yaptım diye şikayete ekleme yaptım..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Cevap gelince son durumu buradan da paylaşın hocam lütfen.

    Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.Başvurunuz Kurumumuzca işleme alınmış olup işletmeciniz ile yazışma yapılması suretiyle mevzuat kapsamında sonuçlandırılmasını müteakip tarafınıza bildirilmek üzere işletmecinize iletilmiştir.

    Kurumumuz mevzuatı çerçevesinde tüketici şikâyetleri; şikâyetlerin tasnifi neticesinde şikâyetlerin yoğunlaştığı ve/veya şikâyet konusunun yaygın abone mağduriyetlerine yol açtığının anlaşılması durumunda Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır.

    Ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü


    hocam cevap bu gelmiş :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • savaskursun kullanıcısına yanıt
    Bu ilgili yere iletildiğini söylüyor hocam. Size işletmecinizden yanıt gelecek.
  • modemin fişini gün içerisinde sök tak yapın daha sonra söküp vodafone neti arayın internetin olmadığını söyleyin. ekip gelir modemi değiştirir. yine hg255s olursa şansınıza. Firmayla alakalı bir sorun yok burada elleri kolları bağlı superonlineden dolayı. Aynı durumu yaşayıp kendime ayrıyetten modem aldım 200tlye sorun falan kalmadı

  • savaskursun kullanıcısına yanıt

    Şu modem haraç bedeli Tüketici Hakem Heyeti'ne gitmedikçe kolay kolay çözülemeyecek gibi duruyor.

    Bana aynı olayı diretseler anında THH'ye başvururdum.

    Ne demek hem çalışmayan modemi dayatacaksın müşteriye hem de haraç keseceksin? Ben fiber kullandığımdan beri kendi modemimi kullanıyorum hem VDF'de hem de Millenicom'da.2 tane Huawei HG255 verdiler, ikiside kutusunda duruyor hiç kullanmadım.(Cihaz dahil olan bir kampanyadan yararlanmıştım zamanında).Aboneliğimi sonlandırınca iade edeceğim sadece.


    Hâtta olayı bir adım daha ileri götürüp orta karar (₺400-500) bir sıfır modem satın alıp (Faturalı) THH'ye şikayette bulunup bunun parasını da ISS'den talep ederdim.


    Hakkınızı arayın, modem kira bedeli olayı saçmalıktır, dayatmadır, ben dedim oldudur, müşteriyi enayi yerine koymaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Charmlander -- 29 Ocak 2021; 23:3:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charmlander

    Şu modem haraç bedeli Tüketici Hakem Heyeti'ne gitmedikçe kolay kolay çözülemeyecek gibi duruyor.

    Bana aynı olayı diretseler anında THH'ye başvururdum.

    Ne demek hem çalışmayan modemi dayatacaksın müşteriye hem de haraç keseceksin? Ben fiber kullandığımdan beri kendi modemimi kullanıyorum hem VDF'de hem de Millenicom'da.2 tane Huawei HG255 verdiler, ikiside kutusunda duruyor hiç kullanmadım.(Cihaz dahil olan bir kampanyadan yararlanmıştım zamanında).Aboneliğimi sonlandırınca iade edeceğim sadece.


    Hâtta olayı bir adım daha ileri götürüp orta karar (₺400-500) bir sıfır modem satın alıp (Faturalı) THH'ye şikayette bulunup bunun parasını da ISS'den talep ederdim.


    Hakkınızı arayın, modem kira bedeli olayı saçmalıktır, dayatmadır, ben dedim oldudur, müşteriyi enayi yerine koymaktır.

    İnan hocam resmî olarak benden haraç alıyorlar kafayı yiyicem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Olaya biraz geniş pencereden bakmak gerekiyor.

    Modem haraç bedeli dayatması zaten tüketici haklarına uymayan bir saçmalık.


    Şimdi İGDAŞ, Başkent DoğalGaz A.Ş. illa ki Vaillant kombi takacaksınız ve benden kiralayacaksınız diyebilir mi?

    BUSKİ, İSKİ, ASKİ illa ki benden kiraladığınız E.C.A armatürleri kullanacaksınız diyebilir mi?

    TEDAŞ, UEADAŞ, Gediz Elektirik illa OSRAM ampul kiralayıp kullanmak zorundasın diyebilir mi?


    Diyemez tabii ki de.


    Tamam ISS, ONT'yi benden almak zorundasın diyebilir kendi protokolleri yüzünden ama router'ı benden almak zorundasın demek eve takacağın musluğa İSKİ'nin karışması demek...İSKİ takar sayacını, ölçer ve faturalandırıp tarafına gönderir.Sen o suyu jakuzide mi kullanmışın, bulaşık makinesinde mi yoksa banyoda mı ona karışmaz.

  • Çok güzel anlatmışsın hocam , bakalım beni arayacaklarmı be arar iseler ne diyecekler çok merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK ya verilen cevap bu


    Şikayeti Çözümle


    İlgili yazınıza istinaden 000 7151115 müşteri numarası ile alınan hizmete ilişkin şikayetiniz incelenmiştir. Yapılan incelemede; Mevcut Müşteri Fiber Devam Kampanyası (T) Fiber 100 Mbps ile katılım sağlandığı görülmüştür. Şikayet konu hususun bağlantı sorunu ile ilgili olduğu anlaşılmıştır. Konuyla ilgili yapılan kontrollerde teknik kaydınız açılmış olup ekiplere yönlendirmesi sağlanmıştır. Ekiper tarafından 23/01/2021 taihinde arıza müdehalesi sağlandığı görülmüştür. Daha sonrasında tarafımıza ulaşan arıza kaydı olmadığı tespit edilmiştir.Şikayetinize isinaden kayıt açılmış olup ekiplere iletilmiştir. Kaydın çözümüne müteakip tarafınıza bilgi aktarımında bulunulacaktır. Talep etmeniz halinde 0850 542 0 542 müşteri hizmetlerimiz ile görüşme sağlayabilirsiniz. *0850 542 0 542 aramaları bütün operatörler ve sabit hatlar için mevcut tarifeler üzerinden ücretlendirilecektir. Bilgilerinize sunarız, Saygılarımızla





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.