Şimdi Ara

taahhüt sonu, bir kuruş dahi ödeme yapmamak için

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
1.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ne yapmamız gerekiyor,, ayın 17 si taahhüt son günü,, buna göre 16 sında modemi kapatsam,, her hangi bir ücret fatura vs çıkar mı
    veya ayın 17 si son gün,,, hat otomatik olarak internet durudurulup hizmet sonlanır mı

    yoksa hizmet durdurulmayıp kökleme tarifesine mi geçer

    son Fatura haricinde bir kuruş dahi borclanmamak için ne yapmam gerekiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluefour -- 24 Ocak 2021; 10:30:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • çünkü 20 megabìt hızıyla adsl yi 101 tl ye kullanmak çok koydu

    millet 50 100 megabit fiber kullanıyor 80 90 tl ye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluefour B kullanıcısına yanıt

    Hocam eğer türk.net düşünürseniz çözümü var 1 kuruş bile ödememek için. Geçeceksiniz yardım ederim. Taahhüt sonunu beklemenize bile gerek yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom hariç geçmeyi düşünmüyorum

    2ci alternatif superonline

    3cu alternatif Vodafone net

    4cü alternatif internet almam daha iyi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluefour B kullanıcısına yanıt
    Bu üç sağlayıcı size 50-100 mbps hızlari 80-90 liraya veremez malesef. Turknet bile 35 mbps hızı 85 liraya veriyor
  • Taahhüt bitimine yakın kullanıcı kaybetmemek için aramaya başlarlar. Taahhüt bittikten sonra hizmet sonlanmaz, büyük ihtimal otomatik olarak hazırdaki hız tarifenizinden aylık fatura yansıtılır.


    İptal için taahhüt bitimine en az 1 hafta kala herhangi bir internet bankacılığı üzerinden e-devlet'e giriş yapıp fesih talebi başlatın. e-devlet "Vodafone Net– Abonelik Fesih Başvurusu"

    Gerekli evrakları yükledikten sonra abonelik iptali teyidi için 1-2 gün içinde arayın.

    Büyük ihtimal evraklarda sorun çıkar. Tekrar tekrar bu işlemi yapmanız gerekebilir.

    Bu nedenle en az 1 hafta önceden yaparsanız ekstra günlük kullanım bedelinin önüne geçmiş olursunuz.

    İptalden sonra abonelik başlangıcınız ve fatura kesim tarihiniz farklılık gösteriyorsa 1 ay daha fatura çıkabiliyor.


    Superonline iptal işlemim 20 günden fazla sürdü. İşlem uzadığı için adreste olmama ve herhangi bir kullanım yapmama rağmen, iptal talebini ilettiğim gün değil, evrakların ulaşıp onaylanıp iptalin yapıldığı gün baz alınarak, taahhüt bitimi sonrası kalan günlük kullanım ekstra olarak faturaya yansıdı. Bu günlük tutar da taahhüt tutarı aylık ödeme üzerinden değil, taahhütsüz aylık tutar / 30 x gün sayısı gibi bir tutar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -gtr- -- 28 Ocak 2021; 2:42:5 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.